whern Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 vem är sportcafet, någon random, eller någon speciell? Han har ju fan legat top 3 hela turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurifax Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Han spelar rätt lysande chipleadpoker iaf... Så någon helt random är det säkert inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
whern Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 jo han spelar väldigt fint, men har samtidigt ett fruktansvärt kortsnitt tycker jag. Men det är väl så, flyt föder flyt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurifax Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Brukar vara så=) Kommer man in i turneringen ordentligt kommer korten och tvärt om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sinja Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Han spelar rätt lysande chipleadpoker iaf... Så någon helt random är det säkert inte. Limp UTG för att sen lägga mot ganska litet raise som en 3 spelare synat? Inte alltid så lysande tycker jag. Limpa först in CO-1 nyss också...!? med Q6s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurifax Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Verkar som att jag missade dessa då Tycker det har sett ut som han spelat rätt aggro bra. Inte 100% fokus dock.. Nåväl, vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Johnydipp någon från PF? Hejja hejja iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sinja Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Keine anung... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaMy Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Ute, på 53:de plats åkte med JJ mot KK, hade 183K så var glad att jag hittade en hand. Får vara nöjd bra dag igår, riktigt kall första 2½ timmarna idag. Lycka till ni som är kvar. /mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 jaha en 54e plats var tvungen att syna 86s mot k9 från bb för hade 60k typ... gl conspiracy! du tar detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 nick på Conspirancy? Alla blge lirare bjud på nick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grzzzz Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 nick på Conspirancy? Alla blge lirare bjud på nick! johnny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sinja Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Hittar en "sportcafet" på google som i Maj joinade highstakesdb.com men knappt skrivit nåt, Augusti spelade NL100 på Stars, Oktober NL 800 på Liquidpoker. Säger dock inget om att det är samma person. Bara sammanfattar ofentlig information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 nick på Conspirancy? Alla blge lirare bjud på nick! Kolla sid 25 i denna tråd. Alternativt kollar du vem som är chippo=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheWeak Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 860k->0 på en timma eller nått, fan va bra man känner sig nu. 58plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Nice nice nice Hejja borlänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 > Dealing Hole Cards(Ah Qs ) > sportcafet raised for 27,000 > Soder_Krippa folded > zwolle folded > bajen folded > _skalleper_ called for 27,000 > mendieta19 folded > gustie folded > unixdevil folded > Jocke57 folded > Dealing the Flop(6h As 8d ) > sportcafet bet for 38,100 > _skalleper_, you have 10 seconds to respond > _skalleper_ called for 38,100 > Dealing the turn(2d ) > sportcafet bet for 80,000 > _skalleper_, you have 10 seconds to respond > _skalleper_, you have 130 seconds to respond > _skalleper_ called for 80,000 > Dealing the river(Ad ) > sportcafet, you have 10 seconds to respond > sportcafet bet for 156,200 > _skalleper_ went all-in for 110,031.35 > Extra chips returned to sportcafet, 46,168.65 > sportcafet shows Three of a Kind, Aces, with kicker card King (Ac As Ad Ks 8d ) > sportcafet wins 532,462.70 with Three of a Kind, Aces and kicker card King > The next hand will start after completion of hands on the other tables. > _skalleper_ has left the tournament in 77th place, winning $1,600 > Tridynamo sits down Soder_Krippa> nh Soder_Krippa> gg Soder_Krippa> snyggt å få honom tiltad Du är LOL soder_krippa, hade du foldat menar du? Missade du det jag skrev efter? Jag skrev att om han inte vunnit 99 handen mot dig innan så trodde jag att du hade hittat folden. Såg att det såg hånigt ut först, det va därför jag la till det. gg wp. och ja, jag hade hittat folden med QQ redan på flopp och absoult på turn... EDIT: Sry, my bad... Tyckte att det va QQ som flashade förbi när du la dig... wp /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Rapporter tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 LOL!!! DÅ förstår jag att du lacka ur Sorry, ska kolla hhn nästa ggn /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Go go go conspiracy din jävla snåljåp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurifax Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 sportcafet är duktig på att hitta dragen... uha... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 hundring på att sportcafet vinner. Jag säger som min kompis sa, han har alla egenskaper som krävs för att vinna. Våga gambla, vara fisk, pricka varje hand. Detta säger jag/min kompis när det är 1500 personer kvar i turneringen. Skillat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 öööh wtf @ young_don, kallt spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 öööh wtf @ young_don, kallt spelat tack hans syn pre är bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 hundring på att sportcafet vinner. Jag säger som min kompis sa, han har alla egenskaper som krävs för att vinna. Våga gambla, vara fisk, pricka varje hand. Detta säger alltså jag/min kompis när det är ca 2500 personer kvar i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts