Kape Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Gul 21 vip blev det - Hata, vart sja jag sända euron? Med tanke på mitt eviga behov av förbättrad karma så har jag kommit fram till att jag ska efterskänka skulden till bättre behövande (dvs dig)... Jag tycker Ola ska skicka över den till dig på valfri site och sen ska ni köra HU och dubbla insatsen varje gång du vinner! Om nu Ola har så dåliga klonkarskillz så får du ju passa på att se hur många gånger du kan dubbla genom honom... Citera
hajen Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 «There's a bit of Pokerforum in all of us.» Citera
Ängeln17 Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 Köpa min gamla bil naturligtvis. Och om jag varit du hade jag sett till att få mer betalt för den än den du köpte . Efterfrågan - Tillgång. Simple as that. Citera
Mogge13 Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 du skulle inte kunna förklara lite närmare hur ett fyradagars-möte fungerar ? Sover man i sovsäck under bordet eller ? Citera
SouthEast Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 du skulle inte kunna förklara lite närmare hur ett fyradagars-möte fungerar ? Sover man i sovsäck under bordet eller ? Nåt för Guiness rekordbok?? Citera
Othello Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Standard snarare. Det var en maffig offert som skulle lämnas in. Påminner om en offertförfrågan från Landstinget en gång som avslutades med "Svaret skall vara inne senast den 20de mars, men brevlådan på kontoret på abcdevägen töms klockan 06:00 den 21a mars och mäter 30*8 centimeter". De visade stor rutin där. Citera
eurythmech Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Jag kan inte för mitt liv förstå varför nån amerikan inte kan skriva ett jävla ö i Schrödinger. Citera
Juggler Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Orkar du fixa till Kierkegaards förnamn när du skriver det eury? Citera
eurythmech Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Mja alltså, vad är skillnaden på olika ö:n då? Frågan är väl snarare om jag orkar göra något krokigt c om jag ska skriva om nån serbjävel. Citera
Bluwajt Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 Fattar ingenting av bilden Iofs tog det mig typ några timmar att fatta den "working together" med kugghjulen. Citera
Roggefort Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Det måste vara något fel på eran blogg, den ser inte bra ut alls i min dator den senaste veckan. alla inlägg ligger huller om buller och i vissa fall ligger inlägg ovanpå varandra. Har inte kunnat läsa era senaste 4-5 inlägg. vad beror de på? MVH Citera
gdaily Postad 12 April , 2008 Författare Rapport Postad 12 April , 2008 vad använder du för webläsare? Citera
SouthEast Postad 12 April , 2008 Rapport Postad 12 April , 2008 Det måste vara något fel på eran blogg, den ser inte bra ut alls i min dator den senaste veckan. alla inlägg ligger huller om buller och i vissa fall ligger inlägg ovanpå varandra. Har inte kunnat läsa era senaste 4-5 inlägg. vad beror de på? MVH Nåt är knas hos dig. Här är det inga problem. Citera
gdaily Postad 12 April , 2008 Författare Rapport Postad 12 April , 2008 Nä, något var knas hos oss - av någon konstig anledning ballade citatfunktionen ur i ett av mina inlägg (men den funkar i alla andra) Citera
gdaily Postad 13 April , 2008 Författare Rapport Postad 13 April , 2008 Göran säger (12:42 AM):haha, jag har köpt ny tv imorse, sedan satt Sandra i arbetsrummet och fixade med en massa papper så jag spelade PS3 istället Hmm, så du låter frugan ta hand om deklarationen och du bara roar dig? Citera
Emilio Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 "Men, du kan i alla fall låtsas något svammel om "inre skönhet", spännande intressen, intressant jobb, stabil ekonomi eller vad fan som helst. Nej då. Blåögd blondin är tydligen det intressanta för att skapa en framtid. Jag avreggade mig och återgår till att blicka österut." Sydost då? Kanske för korta för din smak? Finns ju annat än thailand också.. Citera
gdaily Postad 13 April , 2008 Författare Rapport Postad 13 April , 2008 Sydost då? Kanske för korta för din smak? Finns ju annat än thailand också.. Va? Jag syftade på Ukraina och liknande... Vadå "för korta"? Det går väl inte? Citera
Macroman Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Hur är det med dejtingsidorna egentligen är det närmare 90 % män eller är det bara runt 80 %? Dom svenska alltså... Citera
gdaily Postad 13 April , 2008 Författare Rapport Postad 13 April , 2008 Hur är det med dejtingsidorna egentligen är det närmare 90 % män eller är det bara runt 80 %? Dom svenska alltså... Om några år kommer jag regga mig på alla bingosajter i alla fall, om man ska ha tag på en tant runt 35... Citera
HataB2B Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Om några år kommer jag regga mig på alla bingosajter i alla fall, om man ska ha tag på en tant runt 35... Jag testade bingo på SvS härom veckan (efter ett riktigt bad streak på Pick'n'click). Nivån på konversationerna där var lägre än bland 14-åriga problembarn: Ulla-britt säger: Jag har aldrig tur. Sven-Åke: Ente ja heller! Bertil: Jag tycker inte man ska klaga. Sven-Åka: Lätt å säge fö daj som vinne hele tien! Edit: inte för att jag tror det är något problem att få ragg, men det blir nog snarare Agda 73 än Sara 36... Citera
TotalFarsa Postad 13 April , 2008 Rapport Postad 13 April , 2008 Vänner, Mötesplatsen.se, för dig mellan 25-40 Citera
Laser Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Ola, Nickar du gdaily på svenska spel? eller är det ett fan? Citera
gdaily Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Postad 16 April , 2008 Ola, Nickar du gdaily på svenska spel? eller är det ett fan? Nix, det är inte jag. <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=7hWJkdUMiMw&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=7hWJkdUMiMw&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> Inte mkt poker, fortfarande magont. Men lite bättre. Jag antar att du sett filmen "White men cant jump"? Citera
Recommended Posts