Ängeln17 Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Jag kan fan åka skateboard snabbare in till stan. Och då har jag aldrig åkt skateboard. . Vilket troligen hade gett morgontrötta storstadsbor som sett det en "aha" upplevelse av stora mått. Framför allt de på bussen som du då hade åkt om . Edit: No offence Othello. Men bilden som målas upp i mitt inre av hur du kommer glidande/rullande, lätt vingligt med utsträckta armar på en skateboard förbi morgonbussen, kommer att hålla mig vid gott humör resten av denna dag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 http://www.youtube.com/watch?v=axwMxUBL_ws Sitter på svindyrt 3g-nätverk utomlands för att kunna ta emot email så jag kan inte riktigt kolla just nu (väldigt prisorienterad dagbok i dessa tider märker jag, sorry för det tråkiga och snåla innehållet) men jag såg rubriken iaf och håller med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Missar man inte den avfarten minst varannan gång är man dålig./En som har prövat Hur kan man missa den? Möjligen att man tar den innan till Arlandastad, men att missa den? no way... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Taxi med kvitto till t-centralen, standard? Lol, varför inte taxi direkt till Arlanda? Inga köer bara glida på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Othello, jag tror att du underskattar svårigheten att inte dö för en som aldrig åkt skateboard förut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Hur kan man missa den? Möjligen att man tar den innan till Arlandastad, men att missa den? no way... Frågar jag mig också varje gång. Ändå lyckas jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Ola,spelar du inget CG på nätet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 Ola,spelar du inget CG på nätet?Nix. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Nix. Varför? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Varför? Siterna tjänar inget på att rigga turneringar eftersom avgiften redan är betald på förhand... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Siterna tjänar inget på att rigga turneringar eftersom avgiften redan är betald på förhand... Jajo, men ur Olas synvinkel, som inte fattat att b2b, och alla andra sajter, är riggade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 Varför?För att det är så jävla tråkigt!Halvhög livepoker är skitskoj. Sitta farmför datorn är ett tråkigt dataspel, som tiltar mig Jag kan spela strålande nätpoker i en-två veckor, sedan rasar mitt spel bara ihop. Orkar fan inte grinda. Alltså lägger jag krutet på det jag vill - jag vill vinna miljoner och jag vill resa, men jag vill nte köpa in mig i turrar direkt. Nöta lite satelliter en-två dagar i veckan är precis lagom mängd nätpoker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Nu känner jag mig som värsta filmaffen, men misstänker att det finns några Coenälskare som läser här och behöver upplysning. Malkovich i högform. Burn after reading http://pokerforum.nu/forum/1119114-post141.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 Ja Cohen har väl 2 på min topp 3-lista, och 5 på min top 10-lista Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Ja Cohen har väl 2 på min topp 3-lista, och 5 på min top 10-lista Här kommer alltså mina gissningar, topp 3 i fet stil: Big Lebowski Fargo Miller's Crossing No Country for Old Men Oh Brother! Where art Thou? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2008 Vet faktiskt inte vilken jag tycker är bäst av Lebowski eller Oh Brother Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Båda väldigt bra. Tycker dock Lebowski vinner på att den är störtskön rakt igenom, medan Oh brother lite glider över prettogränsen på några ställen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Min avatar säger ju allt: Mark it zero! Burn after reading var rätt bra faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Kan inte hälpas men jag garvar rumpan av mig varje gång jag ser denna visa... Tycker även att The Man Who Wasn't There är förbannat bra.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 i min närhet bajsar folk på burn after reading så mycket att jag inte ens vågar se den!!!!!!! brad pitt e galen och tror hane ball e vad dom säger... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 ola, hur går bonushorandet av sj? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2008 ola, hur går bonushorandet av sj?Jodå, mission accomplished Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 i min närhet bajsar folk på burn after reading så mycket att jag inte ens vågar se den!!!!!!! brad pitt e galen och tror hane ball e vad dom säger... Brad Pitt är ju kung i den filmen. "galen och tror han är ball" Det är ju exakt sån hans karaktär är ju Underbar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Jodå, mission accomplished stor "vinst"? menar om de är värt att ge sig på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts