Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

jag blir lätt tiltad när jag spelar live poker, då kvinnor med yppiga bröst gestaltar sig och tar min uppmärksamhet från ppokern, är detta ett vanligt problem och beteende då professionella spelare frotteras med kurviga kvinnor i sin omnejd.:-D

Postad

OMNEJD(II 1 c). trakt som omger ett samhälle, en gård l. ett naturföremål (bärg, sjö o. d.) HforsD 1875, nr 223, s. 2. När det började skymma, kom en myckenhet folk från hela omnejden vandrande till Mårbacka. LAGERLÖF Mårb. 307 (1922).

Postad
jag blir lätt tiltad när jag spelar live poker, då kvinnor med yppiga bröst gestaltar sig och tar min uppmärksamhet från ppokern, är detta ett vanligt problem och beteende då professionella spelare frotteras med kurviga kvinnor i sin omnejd.:-D

Jag blir tiltad av dem redan online. En fin avatar och en nick som 'glamourpussy' räcker.

Postad
OMNEJD(II 1 c). trakt som omger ett samhälle, en gård l. ett naturföremål (bärg, sjö o. d.) HforsD 1875, nr 223, s. 2. När det började skymma, kom en myckenhet folk från hela omnejden vandrande till Mårbacka. LAGERLÖF Mårb. 307 (1922).

Lite kul.

Postad

Jag blir tiltad när jag läser så dåligt skriven svenska...:twisted:

Postad
eurythmech är aldrig kul.

Nu var det väl snarare så att jag tyckte eurys källa som var kul, fast bokstaven i fetstil kanske du missade?

Sen känner jag eury på tok för dåligt för att kunna avgöra om jag tycker han har i mitt tycke bra eller dålig humor.

Postad
Lite kul.

eurythmech är aldrig kul.

men närbilden på ett långfinger är iaf kul även om killen är tragisk

Förklara dig, alternativt ta sånt här trams i pm/hattrådar.

Onödigt inlägg decoy, lägg av.

Nu var det väl snarare så att jag tyckte eurys källa som var kul, fast bokstaven i fetstil kanske du missade?

Sen känner jag eury på tok för dåligt för att kunna avgöra om jag tycker han har i mitt tycke bra eller dålig humor.

Men för h-e! Av 12 st svar/kommentarer till ordinarie inlägg handlar hälften om helt andra saker! Ska det vara så jävla svårt att hålla sig till ämnet och ge f-n i att hacka på varandra?! SKÄRPNING! :evil:

Postad

Klart att många, inklusive mig, har svårt att hålla ögonen och då också tankarna borta men:

Spelar du poker med kuken?

Du måste kunna fokusera på att lira och inte fokusera på att du vill sätta på henne.

Det är väl kanske ett bra sätt för tjejer att få killar ur balans, om det funkar för den tjejen så är väl det bra?

Jag brukar försöka snacka, andra drar skämt eller låtsas ställa in osv. Typ samma sak bara det att jag saknar ett par sjyssta puppor att nästan visa, hade ju varit sjysst ;-)

Postad
Är väl ganska uppenbart att det är ett problem om att de befinner sig i hans närhet = han förlorar pengar.

Men så svårt borde det inte vara att bara koncentrera sig.

Det kanske är OP som är "Kåtast i Kungsan"? DÅ förstår jag om det blir ett problem...;-)