cykel Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 jag blir lätt tiltad när jag spelar live poker, då kvinnor med yppiga bröst gestaltar sig och tar min uppmärksamhet från ppokern, är detta ett vanligt problem och beteende då professionella spelare frotteras med kurviga kvinnor i sin omnejd. Citera
eurythmech Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 OMNEJD(II 1 c). trakt som omger ett samhälle, en gård l. ett naturföremål (bärg, sjö o. d.) HforsD 1875, nr 223, s. 2. När det började skymma, kom en myckenhet folk från hela omnejden vandrande till Mårbacka. LAGERLÖF Mårb. 307 (1922). Citera
yxa00 Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 HeHe:mrgreen: Klart man kan bli tiltad om "omnejden" kryllar av pilska brudar. Citera
Matfrid Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 jag blir lätt tiltad när jag spelar live poker, då kvinnor med yppiga bröst gestaltar sig och tar min uppmärksamhet från ppokern, är detta ett vanligt problem och beteende då professionella spelare frotteras med kurviga kvinnor i sin omnejd. Jag blir tiltad av dem redan online. En fin avatar och en nick som 'glamourpussy' räcker. Citera
Gahlster Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 OMNEJD(II 1 c). trakt som omger ett samhälle, en gård l. ett naturföremål (bärg, sjö o. d.) HforsD 1875, nr 223, s. 2. När det började skymma, kom en myckenhet folk från hela omnejden vandrande till Mårbacka. LAGERLÖF Mårb. 307 (1922). Lite kul. Citera
Dionysos Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 eurythmech är aldrig kul. men närbilden på ett långfinger är iaf kul även om killen är tragisk Citera
The Grand Bark Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Spelar du poker med kuken? Citera
KraxTheCrow Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Jag blir tiltad av snygga brudar enbart när jag äter. Det är svårt att äta sexigt. Citera
eurythmech Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 men närbilden på ett långfinger är iaf kul även om killen är tragisk Förklara dig, alternativt ta sånt här trams i pm/hattrådar. Citera
decoy Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 jag blir lätt tiltad när jag spelar live poker, då kvinnor med yppiga bröst gestaltar sig och tar min uppmärksamhet från ppokern, är detta ett vanligt problem och beteende då professionella spelare frotteras med kurviga kvinnor i sin omnejd. Jag blir tiltad när jag läser så dåligt skriven svenska... Citera
Juggler Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Onödigt inlägg decoy, lägg av. Citera
Gahlster Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 eurythmech är aldrig kul. Nu var det väl snarare så att jag tyckte eurys källa som var kul, fast bokstaven i fetstil kanske du missade? Sen känner jag eury på tok för dåligt för att kunna avgöra om jag tycker han har i mitt tycke bra eller dålig humor. Citera
MikeTime Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Lite kul. eurythmech är aldrig kul. men närbilden på ett långfinger är iaf kul även om killen är tragisk Förklara dig, alternativt ta sånt här trams i pm/hattrådar. Onödigt inlägg decoy, lägg av. Nu var det väl snarare så att jag tyckte eurys källa som var kul, fast bokstaven i fetstil kanske du missade? Sen känner jag eury på tok för dåligt för att kunna avgöra om jag tycker han har i mitt tycke bra eller dålig humor. Men för h-e! Av 12 st svar/kommentarer till ordinarie inlägg handlar hälften om helt andra saker! Ska det vara så jävla svårt att hålla sig till ämnet och ge f-n i att hacka på varandra?! SKÄRPNING! Citera
bossbaver Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 kvinnor med yppiga bröst gestaltar sig, är detta ett vanligt problem Hur kan detta vara ett PROBLEM? Citera
v.schneider Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Hur kan detta vara ett PROBLEM? Case closed! Citera
jobl4933 Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Klart att många, inklusive mig, har svårt att hålla ögonen och då också tankarna borta men: Spelar du poker med kuken? Du måste kunna fokusera på att lira och inte fokusera på att du vill sätta på henne. Det är väl kanske ett bra sätt för tjejer att få killar ur balans, om det funkar för den tjejen så är väl det bra? Jag brukar försöka snacka, andra drar skämt eller låtsas ställa in osv. Typ samma sak bara det att jag saknar ett par sjyssta puppor att nästan visa, hade ju varit sjysst Citera
Kape Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Hur kan detta vara ett PROBLEM? QFT Citera
padrinosftw Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Hur kan detta vara ett PROBLEM? Är väl ganska uppenbart att det är ett problem om att de befinner sig i hans närhet = han förlorar pengar. Men så svårt borde det inte vara att bara koncentrera sig. Citera
Kape Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Är väl ganska uppenbart att det är ett problem om att de befinner sig i hans närhet = han förlorar pengar. Men så svårt borde det inte vara att bara koncentrera sig. Det kanske är OP som är "Kåtast i Kungsan"? DÅ förstår jag om det blir ett problem... Citera
LuckyStar5.1 Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Min sambo frågade om jag ville hjuälpa henne att raka musen mitt i en SNG, är jhu bara att sitta ut. Värt minst halva BR:en ffs Citera
bossbaver Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Min sambo frågade om jag ville hjuälpa henne att raka musen mitt i en SNG, är jhu bara att sitta ut. Värt minst halva BR:en ffs Posta resultatet Citera
nikoraven Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 X XX X X X X EDIT: Ett sådant oerhört pubertalt nonseninlägg ger en varning Citera
MikeTime Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 x X X X "raderat i quoten" Att det finns hjälp att få för sådana som dig? Citera
Recommended Posts