Tykosson Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Någon som vet ca hur lång tid det tar att casha ut till Neteller? Mer eller mindre direkt, några timmar, några dagar? Citera
jinxad Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Vi pratar timmar och ibland minuter när det gäller uppdaterade och fräscha sajter och instant från PStars om du inte tar ut mer än kvoten av vad du satt in. Citera
Tykosson Postad 19 November , 2007 Författare Rapport Postad 19 November , 2007 Ok, grejt. Tack. Citera
PokerStars_Martin Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Hej Tykosson, För att förtydliga informationen ovan: Om du gör ett uttag som är lika stort som, eller understiger, din tidigare insättning, så kommer pengarna till ditt NETeller-konto inom några minuter. Överskjutande summa kan dröja upp till 72 timmar innan de sätts in, då en säkerhetskontroll görs (utbetalningen kan alltså delas upp i två delar). Om ni har några frågor så kanske dessa besvaras i den här tråden, annars är ni såklart välkomna att höra av er igen. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
mera Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Hur avbryter man ett uttag till Neteller som hålls kvar p.g.a. 48h regeln. Jag hittar ingen cancel withdrawal som finns hos t.ex. Microgaming. Måste jag kontakta supporten, eller finns den på något ställe i klienten? (Jag har inget emot 48h regeln.) /mera Citera
PokerPlogg Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Dom gånger jag gjort det mejlade jag både supporten och cashier@pokerstars.com. Tror den senare svarar snabbare eftersom dom troligen har förre e-mail att arbeta med Citera
PokerStars_Karl Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Hej, Maila oss på support@pokerstars.com så skall vi se vad vi kan göra med ditt uttag. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts