Burning Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Hörde lite rykten om att B2B ska byta till contributed rake i deras rakeback-system, låter klockrent i mina öron men kan någon bekräfta detta rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Jag pratade med potraiser(b2b) dem skulle byta till contributed, iallafall vad gäller bonusdelen! den 20 nov. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackmambo Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Hörde lite rykten om att B2B ska byta till contributed rake i deras rakeback-system, låter klockrent i mina öron men kan någon bekräfta detta rykte? den 27 nov blir det av om allt går enligt planerna blackmambo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 18 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2007 Har du någon källa/länk blackmambo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackmambo Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Har du någon källa/länk blackmambo? har en källa men ingen länk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 den 27 nov blir det av om allt går enligt planerna blackmambo hur uppenbart menar du att det inte är att du jobbar på den där 24-nånting-sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackmambo Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 hur uppenbart menar du att det inte är att du jobbar på den där 24-nånting-sajten? Realpoker24 heter den. Självklart jobbar jag inte för dem men jag spelar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Klart det är sant.... Kanske inte så kul för dig mambo/vipjägarn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiktigaTobbe Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Klart det är sant....Kanske inte så kul för dig mambo/vipjägarn =) men kul för dig omahatomte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Men helvete då... Snackade med potraisers support: Chat InformationWelcome to Potraiser Live Chat Support! Please wait for the next available site operator to respond. You are number 1 in queue and the average waiting time is 0min:5Sec. Chat InformationYou are now chatting with 'Anders H' Anders H: How may I help you today? kaustii: Tja kaustii: stämmer detta? kaustii: http://pokerforum.nu/forum/b2b/42342-b2b-byter-till-contributed-rake-sant-eller-falskt.html#post838005 Anders H: Detta stämmer Anders H: Men ett spikat datum är ännu inte sagt. Anders H: Men det kommer med stor säkerhet ske i November månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonsapelle Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 vad innebär det exakt? vilka spelstilar vinner, vilka förlorar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 vad innebär det exakt? vilka spelstilar vinner, vilka förlorar? miniinköp foldinstations på nlt50 förlorar iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackmambo Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 miniinköp foldinstations på nlt50 förlorar iaf =) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 vad innebär det exakt? vilka spelstilar vinner, vilka förlorar? Alla svenska tajta stjärtar kommer att utrotas från nätverket. Kvar blir jag och alla israeler! Fan va nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Nu kanske man kan börja plussa igen Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 vad innebär det exakt? vilka spelstilar vinner, vilka förlorar? Innan fick man 1 vip om dem drog35c rake eller mer (7€ pott) Det räckte att man blev tilldelad kort..... Nu måste man även tillföra pengar till potten för att få vip... vet ej hur det är om man betalar Sb eller bb bara.. tror dock det räknas.. Man får 1 vip per 40c dem tar i rake, alltså kan man få mer än 1 vip/pott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackmambo Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Innan fick man 1 vip om dem drog35c rake eller mer (7€ pott)Det räckte att man blev tilldelad kort..... Nu måste man även tillföra pengar till potten för att få vip... vet ej hur det är om man betalar Sb eller bb bara.. tror dock det räknas.. Man får 1 vip per 40c dem tar i rake, alltså kan man få mer än 1 vip/pott max 3.75 vip/pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Så det betyder att shorthanded spelare på mellanhöga nivåer och höga nivåer tjänar på det medan fullringspelare förlorar på det, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Så det betyder att shorthanded spelare på mellanhöga nivåer och höga nivåer tjänar på det medan fullringspelare förlorar på det, right? är du med i många potter gynnar det dig japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 18 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2007 Jo det innebär att du VIPar mer om du har en lösare spelstil vilket kommer tvinga nötgrindarna på THNL50 och THNL100 att spela lösare. Äntligen kan man börja spela poker igen på de nivåerna. Kanske hoppas jag på för mycket nu men förhoppningsvis kan B2B komma tillbaks till det spelet som fanns när Unibet huserade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackmambo Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Jo det innebär att du VIPar mer om du har en lösare spelstil vilket kommer tvinga nötgrindarna på THNL50 och THNL100 att spela lösare. Äntligen kan man börja spela poker igen på de nivåerna.Kanske hoppas jag på för mycket nu men förhoppningsvis kan B2B komma tillbaks till det spelet som fanns när Unibet huserade där. härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Meeeeh. De borde väl inte kunna ändra det mitt i en månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Kanske ska prova b2b framöver ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Hursomhelst lär ju ingen tjäna på det annat en sajten. Får ju inte mer vip för att det är contributed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 men lol. Kommer ändrar dom till den nya systemet mitt i en månad. Varför inte bara höja miniinköpet till 40-50bb istället om man vill få bort alla foldinstations-pushkuksugar-shortsackfittor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts