Gå till innehåll

Ongame Valutabyte?


kraclob

Recommended Posts

Såg precis att prima gått över till euro nu. Då är ongame ett av de få europeiska nätverk som fortfarande har kvar dollar som valuta. Någon som vet om de har planer på att ändra?

 

Har för mig att legato skrev något om att när han startade upp Nextpoker att ongame hade sagt till honom att de planerade att byta valuta.

 

Ska försöka leta fram det inlägget. Någon som har någon annan information?

 

Hitta det:

Angående Euro i bankingen så beror det på att Ongame indikerade att man skulle byta från $ till € som kontovaluta när vi drog igång. Samma byte som Boss nu genomför. På LegatoPoker innebär det därför att Euro som kontovaluta from nästa månad är perfekt för både B2B och Boss. Tyvärr har detta skjutits på framtiden hos Ongame, och eventuellt kommer vi därför byta valuta igen framöver.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Är det bra i längden då max raken ökar med 46%. (Från $3 till $4.38) ??

Alla som spelar högt bör spela på dollarbord/dollarsajter

För lågspelare spelar det ingen roll (där är rakeprocenten det viktiga, inte raketaket). Om Ongame är bra eller dåligt ur det hänseendet vet jag inte.

 

Dummast av alla är de högspelare som spelar på Cryptologics pundbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis att prima gått över till euro nu.

 

När hände det och var såg du det?

http://pokerforum.nu/forum/bonusar/42162-unibet-pokerhost-hur-blir-det-nu.html

 

 

Vore verkligen en dröm med ett sånt byte. Fattar inte varför de drar fötterna efter sig?

 

Ja verkligen, men som alltid med ongame ska det vara tre steg bakom alla andra nätverk :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska ni köra med för e-cashkonto?

Neteller tillåter som sagt bara ett konto i en valuta och de flesta lär ju ha dollarkonto där redan.

 

Så fel. Har ändrat mitt neteller konto till SEK för 3 mån sedan. En liten procedur men går.

 

Förstår förövrigt inte varför så många siter kör $. Mejlade faktiskt carlos pokersupporten I samma veva som jag ändrade mitt neteller till sek och frågade om ipoker hade några planer på detta och fick som svar att de hade diskuterat detta så man kan bara hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla kan ni förklara för en oförstående varför det är så viktigt med vilken valuta man spelar med?

1: att man inte vill att ens vinster ska för minskas konstant. Dollarn har inte visat sig så stabil på senare dar.

2: Jag som sng spelare känns de som att man får mer värde då om valutan ändras tror jag ändå inte att folk som nöjesspelar kommer justera sin nivå = betala mer för samma nivå = mer fisk på högre nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så fel. Har ändrat mitt neteller konto till SEK för 3 mån sedan. En liten procedur men går.

 

Ja, men då får du ju inte behålla ditt konto i dollar.

Och varför du vill ha SEK på ditt netellerkonto kan jag inte begripa.

Då åker man ju på netellers vanliga 1,9% växlingsavgift varenda gång du sätter in på en pokersajt. Då faller ju liksom hela poängen med att använda neteller överhuvudtaget. Då kan man ju lika gärna köra med visa rakt av som har 1,65%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...