Gå till innehåll

Ongame Valutabyte?


kraclob

Recommended Posts

Så nu kan du erkänna det till någon annan men inte till mig?

Och ja, det är rent ut sagt för jävligt att det som händer egentligen är att nätverket tjänar mer pengar snabbare.

 

Jag tror du har rätt att en del flyttar ner och att jag har rätt att en del stannar kvar. Så troligen kommer min timlön öka men inte så drastiskt som i min uträkning. Dessutom skapas en mellannivå som passar mig på ca $7,5/15 (€5/10) .

Jag har väl aldrig sagt att alla som spelar $5/10 kommer flytta ner? Det är inte så att jag kan hålla med nån annan, men inte dig. Det är ingenting personligt och jag har ingenting emot dig, även om jag kanske lät lite dryg.

 

Det jag trycker på är att det suger att gå över till euro, pga den höjda rejken. Det kanske är trevligt med en mellannivå, då steget mellan nl1k och nl2k är stort, men annars tror jag att alla spelare på den sajten och onlinepoker i sig förlorar på en sån övergång. Även om man har 65% rb borde man påverkas väldigt mycket som nl1k-spelare.

 

Det vore intressant om någon kunde posta lite statistik på det här. Betald rejkt på $5/10 och €5/10 och lite erfarenheter på skillnaden hos motståndet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...