don_sebbe Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Har inte blivit så mycket poker idag då jag var på samtalsterapi om droger och så köpte jag en snygg kostym till studenten. Ska försöka få in lite grind nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Har inte blivit så mycket poker idag då jag var på samtalsterapi om droger och så köpte jag en snygg kostym till studenten. Ska försöka få in lite grind nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Hehe wp sir:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 även om pokern kommer in så är det fan kasst att lyckas få IG... - en annan sak dock.. är en närvaro fråga.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 hur tänkte du när du valde din frisyr? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 hur tänkte du när du valde din frisyr? Du kan inte ha den där profilbilden och yttra dig om utseende. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Du kan inte ha den där profilbilden och yttra dig om utseende. iom hans fråga tar jag för givet att det inte är han på bilden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Ser ni inte att det är vår allas Karl "All-in" Möller... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Så är det nog ja ...kan ju vara heltoker iaf iofs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xplosivo Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 hur tänkte du när du valde din frisyr? Trodde frisörer hade andra forum än denna..eller är det ot som gäller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Spelade en liten session på rasten och hittade 45k +. Måste säga att jag hade underbar medrigg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 >300k för månaden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 >300k för månaden? lite mer =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 nice. wp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applet13 Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Riktigt imponerande, jag ska inte säga att jag är avundsjuk för ... JO fyfan vad jag är avundsjuk Intressant o följa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 nice. wp. Riktigt imponerande, jag ska inte säga att jag är avundsjuk för ... JO fyfan vad jag är avundsjuk Intressant o följa Tackar. hur tänkte du när du valde din frisyr? Vad menar du nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 lite mer =) Bra resultat. Hur går det för dig på de andra sidorna utanför svs? Samma rush där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Bra resultat. Hur går det för dig på de andra sidorna utanför svs? Samma rush där? Spelar bara på svs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Blir att åka in och kolla på derbyt ikväll. Tre säkra poäng till blåvitt ikväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Blir att åka in och kolla på derbyt ikväll. Tre säkra poäng till blåvitt ikväll. Kan ju inte sluta på annat sätt. Döö GAIS. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Blir att åka in och kolla på derbyt ikväll. Tre säkra poäng till blåvitt ikväll. Oh, det vore nöten. Bor lite långt ifrån och har inte riktigt planerat, så där spricker det. Hade underlättat om min Blåvita polare inte var i lumpen. Nästa gång kanske. Hoppas du får rätt. Tre pinnar vore underbart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Gais kommer att kriga till sig en pinne imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Gais kommer att kriga till sig en pinne imo loooooooool, du är rolig du sture. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 loooooooool, du är rolig du sture. Jag kommer vara här och strö salt i såren när du kommer hem med svansen mellan benen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Blir att åka in och kolla på derbyt ikväll. Tre säkra poäng till blåvitt ikväll. Har du råd? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts