Opteron Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Det gör ont att falla ner. Det är svårt att spela känslopoker mot bra motstånd när man har näst bäst hand. Sen går man ner en eller två nivåer där pengarna känns som damm och orkar inte potkontrolla eller folda när nitsen minraisar turn... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Jag är på ditt bord nu. Jag är full. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Jag är på ditt bord nu. Jag är full. OFAN! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Jag är på ditt bord nu. Jag är full. men hagge då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Var glada att ni känner något när ni förlorar stort. En annan är bara helt likgiltig och känslokall, och bryr mig typ inte ett skvatt. Det är detta som kan ge en känslan: -WTF! NL10K nu skottar vi bort rullen Var nästan ett år sedan sist, men det är inget skoj att grinda in rulle från början, så nu försöker jag låta bli. SÅ JÄVLA SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dock mår man anus när man torskat allt. edit, stenfull är ja igen fan asså. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 SÅ JÄVLA SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dock mår man anus när man torskat allt. edit, stenfull är ja igen fan asså. +1! Skönt att vara full imo imo. . Jag vill ha stilnoct, någon? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Dah, inte så jävla nice nu asså. Snor Nabbes DB och spammar sönder, ringer bruden på fyllan som dumpat mig för att jag super för mkt, ringde imorse o gråga va ja sa, hon sa: Hejdå. KUL LIV!!! Sorry Nabbes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Dah, inte så jävla nice nu asså. Snor Nabbes DB och spammar sönder, ringer bruden på fyllan som dumpat mig för att jag super för mkt, ringde imorse o gråga va ja sa, hon sa: Hejdå. KUL LIV!!! Sorry Nabbes. Klokt att ringa på fyllan då imo imo imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Jag är ett levande bevis på en misslyckad jävel. Och det är tragiskt nog sant. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 Jag är ett levande bevis på en misslyckad jävel. Och det är tragiskt nog sant. nejdå http://www.bokus.com/b/9780671791544.html?pt=search_result Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 22 Juli , 2008 Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 när kommer du tillbaka nabbes? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 22 Juli , 2008 Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 Verkar flyta på bra, nabbes sitter med ~160k på 4st 50/100 bord Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 22 Juli , 2008 Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 Verkar flyta på bra, nabbes sitter med ~160k på 4st 50/100 bord behöver knappt betyda att han är plus ens. men ty4info Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 behöver knappt betyda att han är plus ens. men ty4info +1 stora stackar gör det mer osannolikt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 +1 stora stackar gör det mer osannolikt eeeh njaaa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 eeeh njaaa [x] dead serious [x] watching rambo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 +1 stora stackar gör det mer osannolikt Hur skulle han vara plus om han inte hade stora stackar? Men visst han kan ju ha fyllt på och dubblat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 [x] dead serious[x] watching rambo Hur skulle han vara plus om han inte hade stora stackar? Men visst han kan ju ha fyllt på och dubblat. Stor kärlek här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Hej hej alla. Akte till Amsterdam i forrgaer med tva kompisar. Har vart en sjukt rolig resa hitills, aker hem pa sondag. Ska nog foersoka se pa sex och vaxmuseet idag och sen ut och roeja ikvell. Pokern har gatt okej. Tagit igen lite 120k sa jag ligger just nu 200k minus foer manaden. Blir en cafe pa stan nu sen hem och vecka polaren. mvh nabbes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Vad kostar det i Amsterdam? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Vad kostar det i Amsterdam? Beror lite på vad man köper. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Beror lite på vad man köper. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DontTilt76 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Ge fan i skiten, inget o se..... och vad du än gör, gå inte in på elephant club porrklubb... först 1,5 timma kamasutra, med en brud som ser ut som om hon skiter i vilket, sen lite förnedringsshow som grädde på moset... Fan ta mig ngt av det sämsta jag sett.... Gå på ngn fin strip-club istället.. kommer inte på vad den heter, men ligger typ i mitten av red-light =) Hur som helst, sjuuuukt snygga brudar på gatan, men som sagt... vem fan betalar för sex... men kul o glo på iaf.... =) Ha en riktigt kul weekend!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baddaren Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Hur som helst, sjuuuukt snygga brudar på gatan, men som sagt... vem fan betalar för sex... men kul o glo på iaf.... =) finn ett fel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Holland Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts