papiPope Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Norra? Du måste mena en sektion som ligger på en arena som inte ens Stockholms Stad vill veta av inom sina gränser? Sen att Hallqvist har lite problem ska väl ingen annan få lida för? Skojade bara, vet inte på vilken läktare han står. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Hej! Nu står jag(vi/pf) inte ut längre... Berätta alla äventyr du och smuts (och hans kompis) var med om. Antal shots? Antal artonåringar? Antal förstörda hotellrum? Antal fyllegrinds? Antal dumma vad? /Mattias Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Hej! Nu står jag(vi/pf) inte ut längre... Berätta alla äventyr du och smuts (och hans kompis) var med om. Antal shots? Antal artonåringar? Antal förstörda hotellrum? Antal fyllegrinds? Antal dumma vad? Antal smirinoff Ice? /Mattias /CDS Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 /CDS hahahah jag dör jag tror fan jag dog på riktigt hahah Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Tjena Nabbe! Måste få tacka för en härlig läsning, Har äntligen läst egenom hela dagbok och fått timmarna på jobbet att gå mkt fortare! En helt sjuk rusch du haft, RIKTIGT imponerande! Du har blivit ett samtalsämne på jobbet kan jag säga, Ser att du kommit hem från utlandsresa och hade en kortare session nyss såg jag! gick den bra ? Hare bra, fortsätt skotta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Inte direkt så att han skottar. Har ju en pengabinge lika stor som Djurgården e kassa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Inte direkt så att han skottar. Har ju en pengabinge lika stor som Djurgården e kassa. Har han? Han plussade 650k en månad, gav 300k till mamma, slaska så mycket som möjligt på slask. Sen efter det så gick det väl ok men fortfarande slask och nu typ en halvmille stuck denna månad? Jag har verkligen inte koll men det känns inte hugget i sten att han har superdupermycket? Eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 kan ni sluta spekulera hur mkt pengar folk har, vidrigt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Hehe will do. Störde mig bara på uttrycket skotta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Tjena Nabbe! Måste få tacka för en härlig läsning, Har äntligen läst egenom hela dagbok och fått timmarna på jobbet att gå mkt fortare! En helt sjuk rusch du haft, RIKTIGT imponerande! Du har blivit ett samtalsämne på jobbet kan jag säga, Ser att du kommit hem från utlandsresa och hade en kortare session nyss såg jag! gick den bra ? Hare bra, fortsätt skotta Antar att alla på jobbet spelar lika högt nu. Hoppas ni också hitta ruschen! Tio nya pokermiljonärer innan veckan är slut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 kan ni sluta spekulera hur mkt pengar folk har, vidrigt Vidrigt? Är ju det mest intressanta... Klart att folk spekulerar om det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 kan ni sluta spekulera hur mkt pengar folk har, vidrigt va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 va? +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LobL Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 kan ni sluta spekulera hur mkt pengar folk har, vidrigt +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 +1 +12800 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Tjena Nabbe! Måste få tacka för en härlig läsning, Har äntligen läst egenom hela dagbok och fått timmarna på jobbet att gå mkt fortare! En helt sjuk rusch du haft, RIKTIGT imponerande! Du har blivit ett samtalsämne på jobbet kan jag säga, Ser att du kommit hem från utlandsresa och hade en kortare session nyss såg jag! gick den bra ? Hare bra, fortsätt skotta Ni måste ha en underbar stämning på jobbet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 update plz, hur gåre Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 har nabbe hamnat på sjukan efter en krogrunda i aiya napa? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 update plz, hur gåre +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Tjena Nabbe! Måste få tacka för en härlig läsning, Har äntligen läst egenom hela dagbok och fått timmarna på jobbet att gå mkt fortare! En helt sjuk rusch du haft, RIKTIGT imponerande! Du har blivit ett samtalsämne på jobbet kan jag säga, Ser att du kommit hem från utlandsresa och hade en kortare session nyss såg jag! gick den bra ? Hare bra, fortsätt skotta Skönt jobb. Blir inget gjort när någon har hittat en bra internetsida Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 ska han lägga ner denna dagboken eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Hej hej igen! Hade en jättedålig månad i juli. Hade en massa otur och en massa tilt. Första gången som jag fick smaka på hur jobbigt det är att spela poker på heltid. Har alltid trott att jag har haft ett bra psyke men det var verkligen på gränsen den här gången. På 35 speldagar hade jag ca 4-5 plusdagar och jag var nära på att lefta pokern. Kände verkligen att jag hade tappat det där lilla extra som gjorde mig till en bra spelare. Hamnade fan nästan i en depression och jag kände att det inte var värt det. Ångrade att jag hade börjat med skiten från första början. Ingen gymnasieutbildning och ingen respekt för pengar. jag tyckte mest synd om mig själv i hela världen. Satte upp regler om att jag bara fick spela 25/50 och att jag skulle ta ett break från ganjan när jag kom hem från napa och det har gått bra. Jag har tagit igen 25% av det jag tappat på en veckas 25/50 grind, jag har börjat känna lite på 50/100 när det är BRA värde och kärleken till spelet är tillbaka. Jag hoppas att jag är starkare mentalt än vad jag var innan. //nabbes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Heja nabbes! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Glädjer att höra, kör hårt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Kul och höra nabbes kämpa på, du vet att du är bättre än spelarna på svs... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts