Grymme Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Kanske svår fråga att svara på. Men vad indikerar följande statistik på för spel (statistik från PT). Över säg 100 k händer. V$PIP SB FOLD SB t Steal BB STEAL Won$WSF 22 21 87 82 30 40 Went t showd PF Raise FLOP AF TURN AF RIVER ÁF 17 18 8 2 3 Citera
Batch Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Det indikerar på ytterst tight heads-up spel... Citera
Grymme Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Postad 2 November , 2007 Okej. Det jag inte riktigt förstod mig på var AF på floppen. Jag har drygt 2 i AF på floppen. 8 är väl extremt högt? Hur spelar man då? Han är förmodligen mycket bättre än mig vilket gjorde att jag blev nyfiken på hur han spelar på floppen. Citera
Grymme Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Postad 2 November , 2007 Sorry, mitt första inlägg var rätt otydligt. Det är texasholdem no limit. Går inte att utläsa om det är HU, SH eller FR dock. Citera
pokerfacket Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 ser ut som en TAG-ig FR-spelare. Citera
Sansrom Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 ser ut som en TAG-ig SH-spelare. FYP. Ser väl rätt ok ut, men hans AF-siffror är lite skumma. Dessutom har han väldigt låg went to showdown. Citera
ZaphodB Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Okej. Det jag inte riktigt förstod mig på var AF på floppen. Jag har drygt 2 i AF på floppen. 8 är väl extremt högt? Hur spelar man då? Han är förmodligen mycket bättre än mig vilket gjorde att jag blev nyfiken på hur han spelar på floppen. Tja, han synar ju tydligen nästan aldrig. Slår om eller lägger sig varje gång. AF flop = 8 är väl otroligt högt... Citera
Recommended Posts