sturedenstore Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Jag spelar för tillfället typ den sämsta pokern på väääldigt länge just nu, avbryter nog snart och ger fan i att spela helgen ut.. edit Slutade nu för dagen och för helgen. Det finns ganska många ord som kan beskriva mitt spel idag men de bästa är: Katastrof, patetiskt och värdelöst. Jag lyckades trots detta att plussa på texas! plussade 243 kr på texas men backade ca 389 kr på omaha. Så dagen slutar på tiltande 145 kr back. Well well som sagt så blir det ingen mer poker i ehlgen då jag känner att jag spelar så jävla kasst för tillfället några dagar bort från pokern kan inte skada. 1/1 3500 kr 2/1 3967 kr 3/1 - 4/1 714 kr + $195 = 1958 kr 5/1 500 kr - $130 = 329 kr 6/1 1354 kr + $204 = 59 kr 7/1 2060 kr + $28 = 2238 kr 8/1 250 kr + $177 = 875 kr 9/1 2971 kr - $125 = 3769 kr 10/1 2222 kr 11/1 43 kr - $362 = 2277 kr 12/1 145 kr 13/1 450 kr Tot 7706 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Pajas som tacka nej till att spela seriefinal i korpen Rädd för att göra bort dig eller? När man är på tilt så är det perfekt med lite korpen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Pajas som tacka nej till att spela seriefinal i korpen Rädd för att göra bort dig eller? När man är på tilt så är det perfekt med lite korpen Haha! Frågar man inte Tyresös vassaste back vid seriens start så får man betala för det när man inte har avbytare i seriefinalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Vi spelar ingen semifinal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Vi spelar ingen semifinal Redigerat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Redigerat Bra, hatar småfel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Spelade kval till veckopotten trots spelpausen, det gick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Du skulle vart med i korpenmatchen. Vi vann med 6-3 utan avbytare, for your information var jag inblandad i alla mål o gjorde äkta hattrick Blir det "sverigerankingen" idag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Du skulle vart med i korpenmatchen. Vi vann med 6-3 utan avbytare, for your information var jag inblandad i alla mål o gjorde äkta hattrick Blir det "sverigerankingen" idag eller? Starkt gjort måste jag säga! Lite turrar måste man väl spela en söndag Så det blir väl sverigerankingen och kanske 500 texas om jag känner mig "fräsh". Själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Spelar bara sverigerankingen, sjukt trött asså! Har nästan 5k där, hitta ett set tidigt. Hur går det sj? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Spelar bara sverigerankingen, sjukt trött asså! Har nästan 5k där, hitta ett set tidigt. Hur går det sj? Tror jag skiter i 500 kr också.. Känner mig inte så sugen på att lira alls faktiskt. Har 4k i sverige iaf så vi får se hur det går. Du nickar Aandreasb eller nåt sånt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 fel av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 DOLME. Folda 44 efter action innan mig, floppen kmr en 4a. Båda ställer för 2k, ena har TPTK och andra drar till nötfärgen. Jag hade vunnit. Usch! Har iaf 6.3k! Nickar AndreaasB, sj? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 DOLME. Folda 44 efter action innan mig, floppen kmr en 4a. Båda ställer för 2k, ena har TPTK och andra drar till nötfärgen. Jag hade vunnit. Usch! Har iaf 6.3k! Nickar AndreaasB, sj? Varje gång jag har högt par så blir det flervägspott med överkort på brädan 3.7k Burgendy nickar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Blää nere på 3k all in pre mot shortis, jag har A10 han K3 klöver, han floppar färgen trots klöver A och triss i tior på turn så går det inte. Edit, fick i skrivande stund dagens första walk med KK.. Fan va kall jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Själv floppar man set 24/7. Haft tre styckna, fick ett precis och fick runt 2k för det. Skulle vart chippie om jag spela min 44, TILT Äckligt med walk när man har KK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 skönt bord du sitter vid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 skönt bord du sitter vid är det något som tiltar mig så är det när alla fiskar som har standardspelet limp-syn alltid träffar mot mig.. högahgab Aja hittade iaf en stege som fick stå trots att bordet parade sig på turn, 5.5k i pausen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Själv floppar man set 24/7. Haft tre styckna, fick ett precis och fick runt 2k för det. Skulle vart chippie om jag spela min 44, TILT Äckligt med walk när man har KK. hehe så underbart när det är så, ge mig några set så ses vi garanterat på finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Ligger 7a totalt nu. AQ i BB. Fold till knappen som säger 450 jag synar. A-10-2. Han bettar ut 750. Jag ställer han all in då han bara har 2k kvar. Han synar med A8 o min hand får stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Ligger 7a totalt nu. AQ i BB. Fold till knappen som säger 450 jag synar. A-10-2. Han bettar ut 750. Jag ställer han all in då han bara har 2k kvar. Han synar med A8 o min hand får stå. Najs Jag kämpar rutn plats 40 med 6.7k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Kall kall kall plockar QQ mot AA och nere på 3.7k igen.. så jävla segt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Kall kall kall plockar QQ mot AA och nere på 3.7k igen.. så jävla segt Surt. Jag är nere på 8.1k. Ställde en shortstack med A4. Han hade väl 1000 marker. Han visa A4. Jag drar 4an på river men han hittar en dam på river. Sen en bluff som inte funka, tappa runt 2k på den. Aja, inte hela värden. Har medelstack iaf. Edit: Bust, floppa hösta paret, han har bättre kicker. Ridå! GL, hoppas du klonkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 13 Januari , 2008 Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 lol bomber Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2008 Morsan gnäller och jag missar en QQ.. Sen när jag väl hittar 77 för en dubbling så har någon plockat kungar.. Sen kom spiken i kistan med QJ vs K9 var chanslös osv.. 450 back idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts