Gå till innehåll

Sturedenstore - Dagbok no more


sturedenstore

Recommended Posts

Jag spelar för tillfället typ den sämsta pokern på väääldigt länge just nu, avbryter nog snart och ger fan i att spela helgen ut..

 

edit

 

Slutade nu för dagen och för helgen. Det finns ganska många ord som kan beskriva mitt spel idag men de bästa är: Katastrof, patetiskt och värdelöst. Jag lyckades trots detta att plussa på texas! plussade 243 kr på texas men backade ca 389 kr på omaha. Så dagen slutar på tiltande 145 kr back. Well well som sagt så blir det ingen mer poker i ehlgen då jag känner att jag spelar så jävla kasst för tillfället några dagar bort från pokern kan inte skada.

 

 

1/1 3500 kr

2/1 3967 kr

3/1 -

4/1 714 kr + $195 = 1958 kr

5/1 500 kr - $130 = 329 kr

6/1 1354 kr + $204 = 59 kr

7/1 2060 kr + $28 = 2238 kr

8/1 250 kr + $177 = 875 kr

9/1 2971 kr - $125 = 3769 kr

10/1 2222 kr

11/1 43 kr - $362 = 2277 kr

12/1 145 kr

13/1 450 kr

 

 

Tot 7706 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du skulle vart med i korpenmatchen. Vi vann med 6-3 utan avbytare, for your information var jag inblandad i alla mål o gjorde äkta hattrick :-)

 

Blir det "sverigerankingen" idag eller?

 

Starkt gjort måste jag säga!

 

Lite turrar måste man väl spela en söndag :-) Så det blir väl sverigerankingen och kanske 500 texas om jag känner mig "fräsh". Själv då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DOLME.

 

Folda 44 efter action innan mig, floppen kmr en 4a. Båda ställer för 2k, ena har TPTK och andra drar till nötfärgen. Jag hade vunnit. Usch! Har iaf 6.3k!

 

Nickar AndreaasB, sj?

 

Varje gång jag har högt par så blir det flervägspott med överkort på brädan :rolleyes: 3.7k

 

Burgendy nickar jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kall kall kall plockar QQ mot AA och nere på 3.7k igen.. så jävla segt

 

Surt. Jag är nere på 8.1k. Ställde en shortstack med A4. Han hade väl 1000 marker. Han visa A4. Jag drar 4an på river men han hittar en dam på river. Sen en bluff som inte funka, tappa runt 2k på den. Aja, inte hela värden. Har medelstack iaf. :roll:

 

Edit: Bust, floppa hösta paret, han har bättre kicker. Ridå! :-)

 

GL, hoppas du klonkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...