Gå till innehåll

Sturedenstore - Dagbok no more


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte spelat mycket idag men har hunnit med att bli våldtagen av 2-3 outare i lite HU spel. Backade bara $14 ändå men var upp $300 som mest så lite steamad är jag allt.

 

 

1/3 $804

2/3 $1132

3/3 $257

4/3 $52

 

Edit spelar några $24 sngs så vi får se hur det slutar

 

Slutade lite + på sng spelet. Vann en $24 omaha 6-manna (jag dominerade totalt.. ren slakt). Kom 2a och 3a i två stycken $24 9 manna och bustade som favorit i två andra $24or. Nu är jag $52 + för dagen, en liten tröst iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska inte röra svs förrän ftp projektet är slut, fruktansvärd session slutade ~4k back.

 

Sessionen händelse:

 

Spelar 3-betad pott i poss utan initiativ med 78spader flopp Q 6 9 med en spader. Synar cb från bb, turn 4 spader. Synar hans 3/4 pott på turn, träffar ett av mina 15 outs, Qspader. Beat: Hade tydligen bara 14 outs, spader Q gav nämligen fyrtalet, tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska inte röra svs förrän ftp projektet är slut, fruktansvärd session slutade ~4k back.

 

Sessionen händelse:

 

Spelar 3-betad pott i poss utan initiativ med 78spader flopp Q 6 9 med en spader. Synar cb från bb, turn 4 spader. Synar hans 3/4 pott på turn, träffar ett av mina 15 outs, Qspader. Beat: Hade tydligen bara 14 outs, spader Q gav nämligen fyrtalet, tilt.

 

 

13 outs eftersom antingen spader 6 eller spader 9 gav han kåk :roll: fan vilken jävel jag är ibland :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag bestämt mig. Det blir inget mer dagboksskrivande för min del. Den här gången har det inget med rigg eller dylikt att göra, det är helt enkelt så att jag har tröttnat lite på att skriva och att jag inte känner att det hjälper mitt spel så mycket som jag skulle vilja. Det har varit trevligt med alla kommentarer och alla diskussioner men nu lägger jag den här på hyllan. Vem vet om suget kommer tillbaka så kommer jag säkert att börja skriva igen men med största sannolikhet i en sprillans ny dagbok.

 

Må riggen vara med er!

 

 

Första bästa mod kan låsa dagboken, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...