Gå till innehåll

2.5/5 spelare på svs


sturedenstore

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svars 124
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fyller på med Bogdan46, ATE och JARKKESH på 2.50/5 FR. Är de bra?

 

JARKKESH är faktiskt den enda spelaren som jag drar mig för att möta på svs 2.5/5.. Skulle säga att han utnyttjar dina svagheter direkt du visar dom.

 

Bogdan46 tiltar mig med allt dumt han skriver i chatten, annars verkar han spela ABC-poker.

 

ATE är jättetråkig att spela mot, visar han styrka är det bara att lägga sig, visar han svaghet är det bara att köra över honom.

 

Kom igen nu, fixa lite liv i den här tråden så vi kan lära varandra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fyller på med Bogdan46, ATE och JARKKESH på 2.50/5 FR. Är de bra?

 

JARKKESH lirar även 5/10, vet inte om han skottar högre än så.

 

Min bild av han är att han är överaggro + lite fiskig. Inte direkt svårspelad m.a.o.

 

Aldrig sett dom andra.

 

Edit: Han är absolut inte "dålig". Är du kass/medelbra så undvik hans bord eller iaf att låta han ha pos på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ska börja lira på SVS satte in 6k börjar på 1/2. Vilka bör jag passa mig för eller finns folk som är bra så lågt ens? ;-)

 

Bara jag, fast jag spelar bara sng just nu ;-) Nä men allvarligt - kan man räkna pottodds på den nivån hör man till de bästa 5 procenten. Lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Bara jag, fast jag spelar bara sng just nu ;-) Nä men allvarligt - kan man räkna pottodds på den nivån hör man till de bästa 5 procenten. Lätt.

 

Är pottodds verkligen så viktigt? Om man vill bli en duktig spelare, är pokerodds ett krav?

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På att bli bra som möjligt, tjäna pengar. :-D

Var tycker ni man lär sig snabbast och bäst om det?

 

Tacksam för svar.

 

Grinda mycket. Lär dig absolut vad potodds är... samt implicita och reversed implicita odds. Inte ens svårt att förstå. Efter du läst det så grinda många timmar. Sen ska du inte ha några svårigheter att slå 1-2sek. Tips är att tighta till dig pre och värdebetta sönder fiskarna med dina starka händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...