Gå till innehåll

Försvunnit från bordet enligt pokertracker.


GreenCap

Recommended Posts

Jag har en fråga som jag inte riktigt vet var den hör hemma. Jag vet att det finns PT-trådar och forum men jag kan inte riktigt hitta vad jag söker där.

 

Jag spelade klart en session nu på morgonen och när jag ska kolla mina PT-stats så ser jag att jag inte finns med. Datum och filter och användarnamn och alias är rätt inställt så det ska inte vara något problem. Grejen är att jag finns med som exempelvis "winner" när jag kollar hur det har gått i potten för mina motspelare, men jag finns inte med i spelarlistan till vänster. Går jag in på någon annan spelare och "öppnar" en hand därifrån genom handhistoriken så ser jag att jag sitter vid bordet och vinner/förlorar, men jag finns alltså inte med som en "egen" spelare att kontrollera statistik på.

 

Vad kan detta bero på? Hur åtgärda?

 

edit: När jag klickar på "my stats" i spelarlistan till vänster poppar det upp en ruta som säger: "Your player ID is not in the list of player."

 

Jag kan inte heller leta upp mitt ID manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej!

 

Och jag finns med om jag väljer att visa flera dagar än denna.

 

Fler förslag?

 

Edit: Upptäckte nu att om jag väljer att visa alla spelade giv för denna månaden och väljer "gamenotes" och sedan sorterar på datum så visar PT att jag har spelat cirka 200 giv idag vilket kan stämma. Men jag får ju inte fram någon vidare statistik därifrån. Vad ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny info igen!

 

Sorterar jag på dagens och gårdagens spel så får jag fram allt som jag spelade idag. Igår spelade jag dock inte på det nätverket och det är jag helt säker på. Funderar på om PT helt plötsligt har börjat bryta dygnet på något konstigt sätt, men då borde ju iaf hälften av givarna finnas med eftersom hälften står det dagens datum på. Den andra hälften som det står att jag spelat den 21:e oktober har jag egentligen spelat idag enligt en "normal" klocka.

 

??????????????????????????????????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...