EL_FishkO Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 När jag försöker importera ongamehänder så får jag följande felmeddelande: Unable to get the game number(2)...P4-52043823-356 Har den senaste patchen så förstår inte vad som kan vara fel...Nån som vet? Citera
brainslicer Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 När jag försöker importera ongamehänder så får jag följande felmeddelande: Har den senaste patchen så förstår inte vad som kan vara fel...Nån som vet? version på patchen din? Citera
EL_FishkO Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2007 ääh...verkade vara falskt alarm. Hittade en annan patch i deras forum som verkar funka. tack ändå Citera
brainslicer Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 ääh...verkade vara falskt alarm. Hittade en annan patch i deras forum som verkar funka. tack ändå det var dit jag tänkte komma Citera
Kenan83 Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Tja! Har också problem när jag ska importera händer i pt. Har precis instalerat pt och när jag ska importera så står det unable to get the game number. Har ladat ner dne senaste patchen här: http://www.pokertracker.com/patch.html De 2 filer jag tar ifrån är: D:\pokerfiler\Klienter\TowerGaming\Resources\Databases\User*8 sifror här*Statistics.db D:\pokerfiler\Klienter\TowerGaming\Resources\Databases\*MittNick*.db Citera
Sync Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Jag får exakt samma felmeddelande! Är det version 2.16.03d du har? Citera
Kenan83 Postad 15 November , 2007 Rapport Postad 15 November , 2007 Jag får exakt samma felmeddelande!Är det version 2.16.03d du har? Jupp, har den, och det är den nyaste versionen vad jag vet i alla fall. Har ju sökt lite men hittade några patch fast för stud där det stog att man ska använda de, men jag tänkte kolla med er här först. Tittar man på exemplet i pt så ska mappen se ut så här: C:/programfiles/pokerroom.com/resources/databases/*your screen name*/statistics.db Men jag hittar bara denna 2 D:\pokerfiler\Klienter\TowerGaming\Resources\Datab ases\User*8 sifror här*Statistics.db D:\pokerfiler\Klienter\TowerGaming\Resources\Datab ases\*MittNick*.db Citera
Kenan83 Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Ingen som varit med om samma grej och vet hur man kan lösa det? Måste verkligen ha pt, är i Thailand och det verkar inte som om de går att ladda ner PO2 här, så börjar bli lite desperat nu Citera
mr_telefon Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Ingen som varit med om samma grej och vet hur man kan lösa det? Måste verkligen ha pt, är i Thailand och det verkar inte som om de går att ladda ner PO2 här, så börjar bli lite desperat nu har varit med om samma sak och löst det! Ongame va? Du har inte den senaste versionen 2.17.01, ladda ner patch. Ongame ändrade formatet för gamenumret så PT kunde inte läsa av det. Men funkar med nya patchen. Citera
Kenan83 Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 har varit med om samma sak och löst det! Ongame va? Du har inte den senaste versionen 2.17.01, ladda ner patch. Ongame ändrade formatet för gamenumret så PT kunde inte läsa av det. Men funkar med nya patchen. Tack, du har räddat min dag =) Lägger länken här ifall nån annan skulle behöva den: http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=20594&sid=d04b9e177903da7caecb175c3919c8e5 Citera
Sync Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Tack för länken! Funkade det bara efter att du hade uppdaterat till 2.17.01c? Får samma felmeddelande Citera
Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Tack för länken! Funkade det bara efter att du hade uppdaterat till 2.17.01c? Får samma felmeddelande Jupp, nu funkar det skitbra för mig. Testa att installera om PT och sen ladda ner uppdateringen, det var så jag gjorde. Citera
ackeman Postad 30 December , 2007 Rapport Postad 30 December , 2007 Hur är trafiken på PLO 8 SnG, 9/10 personer, 20-50 dollars inköp på ongame? Citera
QuantumSatis Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Tittar man på exemplet i pt så ska mappen se ut så här: C:/programfiles/pokerroom.com/resources/databases/*your screen name*/statistics.db Men jag hittar bara denna 2 D:\pokerfiler\Klienter\TowerGaming\Resources\Datab ases\User*8 sifror här*Statistics.db D:\pokerfiler\Klienter\TowerGaming\Resources\Datab ases\*MittNick*.db Jag har bara den fetmarkerade, ingen med mitt nick. På andra ongame-siter har det funkat, men nu på Whitebet verkar det inte gå. Kan det vara så att det är Whitebet som är problemet? Citera
Mr_Fille Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Någon som fått det att funka med Redkings ? Citera
Recommended Posts