Supertequila Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 A och Q = Thåström frågan är om ni hittar sambandet. =) Att han var ett Ess på att fälla brudar? Citera
Supertequila Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Hörde just att A-2 kallas Anna Kournikova; ser bra ut men vinner aldrig. Vad jag vet så kallas AK för det. Edit: Sorry, såg att nån skrivit det rätta under. Citera
Supertequila Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Angående att nån skrev AQ=Walking back to Houston skriver Greenstein en rätt rolig förklaring som TJ Cloutier gav honom (där han för övrigt menar att AK kallas för Walking back to houston): Amusing anecdote When TJ and I first played together, we had discussed how I had played some no-limit hold'em in Houston in the ‘70s whereas he had played in Dallas. I moved in on someone with Ace-King. The player called with a pair of Queens and I won the race. TJ said, “I can see you learned to play in Houston. Those Houston players would come to Dallas and play that Ace-King, but they'd always end up against a pair of Aces. That's why we call that hand ‘Walking back to Houston.'” Citera
D_Persson Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 I vårat pokergäng har vi ett äckligt långsökt på JJ som vi kallar Röv eftersom min kompis farfar kallade dom "sävsjöpöjker" men vi bytte bredsjöpöjker som vi förkortade Bred på MSN. En som vi känner som har en ovanligt bred röv kallas Z så då började vi kalla en J för en skinka och JJ för en röv. Och om vi kör med blåa ruter så kallar vi den då för en röv med blåmärke lr somk vi kallar negerröv. lr den här som är en piskad negerröv. 1.6 - Hot, personangrepp, rasism och sexism tolereras inte. Och varför ska rasism vara så förtjockat? Var ingen rasism där inte... NEGERBOLL. Citera
prather1999 Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Såg att någon hittat det gamla smeknamnet saw mill på K9, utan att lista ut varför. Såg förklaringen på någon amerikansk sida för något år sedan (fast då hette handen "Old Mill Farm"). Börja spela K9 och det är snart dags att gå tillbaka till kvarnen/sågen och arbeta igen, för på pokerspel lär du inte bli rik... Citera
ohMartin Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 A och Q = Thåström frågan är om ni hittar sambandet. =) Att han var ett Ess på att fälla brudar? Han har en låt som heter hjärter Dam. Och sedan ett album med spader i kanske? Citera
Swalling Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 JKo michael jackson, jacko.. Nej! Michael Jackson är A2. Stor hand rör liten hand.. Citera
isuckcallme Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Ni har ju glömt 99 = German virgins (nein, nein!) Bäst hittills Citera
AutoExec Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 JKo blir naturligtvis ett J/K ((joke)). Citera
Janheden Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 A och Q = Thåström frågan är om ni hittar sambandet. =) Thåström är min gud. Jag har löst det. Q är låten "Hjärter Dam". I låten "Århundradets brott" finns det en textrad som går: "..han kuperar blandar ger det går så fort att ingen ser att han har spader äss i ärmen och att jokern inte ens är med..." Citera
PokerTriss Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 Q 6 = The Lebian eller damsex ! Citera
PokerTriss Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 The Lesbian naturligtvis! Citera
Hockeyklubbor Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Dolly parton anser jag bör vara 9 hög stege - "Working nine to five..." Död Mans Hand är förståss tvåparet :8s:x eftersom det var handen Wild Bill hade då han blev skjuten i ryggen. Angående x:et finns det olika teorier vilket kort det egentligen var... Gissa vilken min favorithand är? *pekar på nicket* Citera
Big Less Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 7-7 = lucky sevens I trakten runt göteborg kallas 8-5 för fossla. I trakten runt Göteborg kallas väl ALLT för fossla? Citera
JohnH Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 T 6= Henriksson-Rahm, står inte mot en bluffsyn Citera
stejkliraren Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 T3 = panikragg (tio i tre) Citera
Seawea Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 72of - Gotland Ingen framtidsutsikt och helt off. Feel free to use... Citera
Eblinho Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 45s the golden hand. http://www.45s.info.se Citera
Recommended Posts