Gå till innehåll

Pokerset i VIP-shoppen?


vikingen

Recommended Posts

Jag är lite sugen på att beställa ett av pokerseten i vipshopen.

Vad jag undrar är vad det är för färger på markerna?

På det mer exklusiva 600-marker setet får man ju utforma de som man själv vill. Men på det billigare 500 setet; Vilka färger är det på markerna? Hur många är det av varje färg? Vad är det för tryck på dom?

 

Mvh Vikingen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återkommer med svar inom kort om vilka färger det är, antal av varje färg och tryck, när jag fått svar från de ansvariga i VIPStore-teamet.

 

Det är alltså dom här du menar:

 

Deluxe 500 chip set

http://www.pokerstars.com/fpp/store/accessories/chips/?utm_id=3

 

Luxury poker chip set

http://www.pokerstars.com/fpp/store/accessories/chips-2/?utm_id=3

 

Hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då skall vi se, Deluxe 500 chip setet innehåller:

 

150 vita med gröna "fläckar"

150 röda med gula "fläckar"

100 gröna med rosa "fläckar"

100 svarta med grå "fläckar"

 

Dvs i princip precis som de visas på bilden i VIP shopen i den här länken: http://www.pokerstars.com/fpp/store/accessories/chips/?utm_id=3

 

Även inkluderat är då ett graverat trä case i valnöt, ek eller körsbär för 500 chips samt två kortlekar.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för att du hjälper till!

 

Kan du bekräfta om det är denna färgkombination:

 

150 vita: 01 white/33 green

150 röda: 11 red/41 yellow

100 gröna: 33 green/81 pink

100 svarta: 61 black/63 gray

 

Det är viktigt med färgerna för mig. Är det någon som man inte alls vill ha så måste jag välja det andra markersetet, och det vill jag helst slippa då det är aningen dyrare.

 

Får man välja vilket träslag man vill ha lådan i, eller blir det "slumpat". Det måste väl gå att se till att man får likadana lådor om man beställer två i så fall?

 

En annan fråga är trycket i mitten. Står det Pokerstars tryckt eller något annat? Är det några valörer?

 

 

Om jag skulle välja "deluxesetet". Kommer det då att finnas någon möjlighet att lägga pengar i mellan för att kunna beställa fler marker i samma design? Eller måste jag välja två lådor då?

 

mvh

Vikingen

 

 

 

 

Då skall vi se, Deluxe 500 chip setet innehåller:

 

150 vita med gröna "fläckar"

150 röda med gula "fläckar"

100 gröna med rosa "fläckar"

100 svarta med grå "fläckar"

 

Dvs i princip precis som de visas på bilden i VIP shopen i den här länken: http://www.pokerstars.com/fpp/store/accessories/chips/?utm_id=3

 

Även inkluderat är då ett graverat trä case i valnöt, ek eller körsbär för 500 chips samt två kortlekar.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt dom uppgifter jag har är det:

 

150 vita: 01 white/31 lt. green

150 röda: 11 red/44 arc yellow

100 gröna: 33 green/82 dg pink

100 svarta: 61 black/63 grey

 

Trycket i mitten är alltså PokerStars på ena sidan samt ett "event" på andra sidan som på bilden här: http://www.pokerstars.com/fpp/store/...hips/?utm_id=3 , inga valörer med andra ord.

 

Angående träslaget, ber jag att få återkomma om man får välja eller inte, dock kan man givetvis få samma om man beställer två set.

 

Tyvärr tror jag att det inte går att lägga pengar emellan för att få extra chips, men jag skall givetvis höra mig för.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Som tidigare förklarat är det alltså ovanstående färgschema, vilket i princip är samma färgschema som visas enligt länken. Det gröna (33 green/82 dg pink) finns inte med på bilden för tillfället.

 

Träslag kan man alltså välja enligt ovan, och man kan tyvärr inte lägga pengar emallan för att få extra chips.

 

Vänliga hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Som tidigare förklarat är det alltså ovanstående färgschema, vilket i princip är samma färgschema som visas enligt länken. Det gröna (33 green/82 dg pink) finns inte med på bilden för tillfället.

 

Träslag kan man alltså välja enligt ovan, och man kan tyvärr inte lägga pengar emallan för att få extra chips.

 

Vänliga hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

 

Tack Karl för att du kollat upp allt!

Det får nog bli ett sådant markerset trots att man helst skulle vilja ha en annan färg än grön-rosa.

Hoppas också att markerna höjer spelkänslan rejält jämfört med mina nuvarande plastmarker.

Jag har läst bra recensioner om markerna på nätet, så jag lär inte bli missnöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...