Ignatius Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Nu vet jag vilka ni är, skulle aldrig avslöja mitt nick så billigt Citera
tototorsten Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Det är ju inte nicket utan användarnamn! Citera
Cleburne Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Cleburne, var är du? Här! Rant 1: Unibet kan **** *** ***! Smygavgifter=stöld=eviga plågor i skärselden (efter att man fått ett bensinindränkt bildäckshalsband! Rant 2: Att vara tvungen att avslöja sina inloggningsuppgifter känns inte helt stabilt. Bättre att ta sånt här via PM så att man inte hjälper hackare. Rant 3: Random svordomar i allmänhet. För övrigt spelar jag inte poker längre, eller inte just nu i alla fall. Citera
Unibet Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Meddelande från Unibet: Alla poster till och med #45 är nu aktiverade med bonusen. De flesta blev aktiverade redan igår kväll. Vid frågor, vänligen kontakta oss på 0200-26 10 00, alt info-se@unibet.com Unibet Citera
Unibet Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Meddelande från Unibet: Nu är även alla poster till och med #69 aktiverade med bonusen. Man kan se sina aktuella bonusar i klienten under "My Pages=> VIP & Bonus" Unibet Citera
dannnne88 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Å herregud va mkt grinders de är där nu ;/ Citera
Recommended Posts