Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Idag foldade jag topset på floppen i en trevägs raisad pot när supermegafisken donkade från SB. Sen stängde jag ner och fyllde mitt glas med gyllende vätska.

Som kevin costner i waterworld eller? :mrgreen:

Postad

Wow, back 7 inköp när man spelar med 10bb buy in? Det är ju egentligen inte ens ett helt inköp för oss som spelar med fullt buy in.. Det kanske känns mycket men 70bb borde inte betyda mer än någon 1% för din rulle om du har hyfsad money management. Själv är man ner ca 20 inköp senaste veckan, det är 200 inköp för dig. Den du. :roll:

Postad
He vetes j vla h rpoker

E back 7 inköp på två dar

f tta.

Så j vla sjukt, trött pa sk ten. F N

Det ska f n var OMÖJLIGT att backa två dar i rad mot alla MEGAI IOTFISKAR som finns.

Ge dig, varför finns ens denna tråd?

Postad

Jag känner en "kompis" som spelar poker.

En dag när han lirar kommer tilten , han backar fyra inköp.

Det sista med AA som han försöker slowspela och bjuder in

fi med en runner runner stege.

Mega tiltad går han upp i nivå x10.

Tappar ett inköp första varvet med AA vs A9 mot en lösaggro

som e 3 inköp upp.

Tappar sedan ett till för att sedan gå gul.

Min kompis tänker så här " Ok,det där var en bra läxa "...

Veckan efter har nya pokerpengar investerats och tror ni

inte tilten kommer smygande igen...

Postad
Wow, back 7 inköp när man spelar med 10bb buy in? Det är ju egentligen inte ens ett helt inköp för oss som spelar med fullt buy in.. Det kanske känns mycket men 70bb borde inte betyda mer än någon 1% för din rulle om du har hyfsad money management. Själv är man ner ca 20 inköp senaste veckan, det är 200 inköp för dig. Den du. :roll:

Vad yrar du om? Visst är tråden meningslös, men han hade alltså torskat 700bb, inte 70 som du verkar tro.

Ner 20 inköp? Vilken nivå?

Postad
Vad yrar du om? Visst är tråden meningslös, men han hade alltså torskat 700bb, inte 70 som du verkar tro.

Ner 20 inköp? Vilken nivå?

Men han lirar ju med liten stack på 10BB ---> 70BB back med andra ord.

Postad
Men han lirar ju med liten stack på 10BB ---> 70BB back med andra ord.

Nej man får inte köpa in för 10bb på ipoker.

När han skrev att han var back 7 inköp hade han inte skrivit något om vad han brukar köpa in för, han syftade alltså på fulla inköp, 100bb.

Postad
Du har alltså torskat typ 70BB? Ta inte livet av dig bara.

givetvis fulla inköp dvs 700 BB eller 35 miniinköp om du så vill