Gå till innehåll

Var ärlig nu, har du så kraftig skäggväxt som en man bör ha.


mrfiskman

Recommended Posts

27 år och har bara lite persikofjun. Slå det om ni kan!

 

Grattis till dig. Du kommer (kanske/antagligen) att behöva raka dig så mkt, samt slipper näshår, öronhår, rygghår, överallt-hår.

OM man nu vill ha hår så räcker det väl att ha det där man slipper jobba så mkt med det - på huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det har jag inte. Vid försök till odling så får jag skägg på 2 punkter på halsen, på hakan, lite precis vid läppen samt redig moppemustasch.

 

Odlade en månad inför metallica på stadion och längre, glesare och fulare mustacsh har nog aldrig skådats. Den var rent magnifik!(t fult alltså)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Riktigt tafflig skäggväxt; hade hoppats att det skulle komma med åren. Tyvärr har det inte skett någon bättring trots att jag nu nått den aktningsvärda åldern 35.

 

Spridda testar, till på köpet rött skägg, trots brunt hår. Dåliga pollisar också, vilket är min stora sorg. Hade velat ha schyssta sideburns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar inte om snyggt eller fult. Sideburns bär man av principskäl.

Principskäl? Du är inte tillräckligt principfast dock för att, jag citerar: Tänk på oss som KAN ha schyssta sideburns men som är så whipped att vi inte FÅR ha det...

 

Vadå, du är ju singel i storstaden, och ska vara en man av principer... Nåja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar inte om snyggt eller fult. Sideburns bär man av principskäl.

Alltså, när jag ser Pelle Blom i Canal+ Sport eller svischar förbi The Doctors på vilken kanal det nu är, får jag samma panikångest varenda gång: hjälp, jag har haft såna där!! Är det av principskäl de vill se ut som byfånar borde de söka hjälp.

 

Sideburns är minst lika illa som en frilagd snorbroms. Menar så klart generellt, t ex Tom Selleck ser ju felgökad ut utan mushe, fast alternativet att odla mer ansiktsbehåring runt omkring är nog nästan alltid bättre om man nu envisas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polisonger kunde jag spara ut tidigt (var väldigt stolt över det också). Skäggväxten har det varit värre med, men nu vid 24års ålder antar jag att den är ok. Mustasch är däremot omöjligt att få, fortfarande så kallade moppefjun under näsan..

 

Två år senare, inte hänt spec mkt. Gjorde ett heroiskt försök att spara ut mustasch i våras. Tyckte själv det såg ok ut men blev semihånad av skäggigare vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Principskäl? Du är inte tillräckligt principfast dock för att, jag citerar: Tänk på oss som KAN ha schyssta sideburns men som är så whipped att vi inte FÅR ha det...

 

Prioncipen att behålla någon som helst kontakt med det motsatta könet är viktigare än principen att bära pollisar.

 

Vadå, du är ju singel i storstaden, och ska vara en man av principer... Nåja.

 

Se ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...