mrfiskman Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Jag är 25 år gammal och har väl hyfsad skäggväxt nuförtiden antar jag, men tydligen enligt en kompis så hade jag knappt fjun för några år sen.. Han sa att jag måste vara ett extrem fall som gått från ingeting till hyfsat skägg på några år efter att jag fyllt 20. Ehh antar att jag kanske kom in i puberteten sent eller nåt. Nå hur ser er skäggväxt ut grabbar? ( ja och om det finns kvinnor här med skäggväxt får ni också skriva) Citera
nutte_1983 Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 När jag gör mina småförsök att spara ut till skägg ser det snarare ut som könshår på hakan Citera
Loveless Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Ptja, ansas ett par gånger i veckan. Lite tunt över kinderna så ser bättre ut om det ansas kort. Citera
gdaily Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Kraftig skäggväxt, men tyvärr "fläckvis" Citera
Saint_Bjorn Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Vänta till du kliver över 30 och ryggväxten sätter fart. För att inte tala om näshåret! 30-plussarns bäste vän Citera
TotalFarsa Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Vänta till du kliver över 30 och ryggväxten sätter fart. För att inte tala om näshåret! 30-plussarns bäste vän Ord! Fick en sån av min dotter förra födelsedan. Fast hon var 11 månader då. Och har inga egna pengar. Kan knappast ha köpt den. Hmmm... Försöker min sambo säga mig något? F.ö förstår jag inte OPs fråga. Hur kraftig skäggväxt bör man egentligen ha? Hursom, jag är nöjd med min. Utan den hade mitt huvud vart kalt som ett ollon. Citera
kfluffie Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Passerar 21-sträcket i November och har väldigt, väldigt, väldigt lite skägg! Försöker jag spara ut skägg under en vecka så brukar jag få på hakan men bara på kanterna (tomt i mitten) där bara enstaka fall av skaggväxt sträcker sig över 1-1.5 centimeter. Under hakan ner mot halsen blir det också en del, ganska stickigt och mot öronhållet/polisonghållet så blir det ett par ensamma stackare, väldigt ensamma. Mvh, KF! Citera
hersby Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Hyffsat för att vara 19 =) Citera
Fido Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Jag ser ut som en liten flicka, len babyhud. Åtminstone mellan fläckarna av ansiktshår. Vilket som är det ingen idé att samla till helskägg, klarar på sin höjd av ett halvdecent hakskägg. Ärvt lite lustiga gener från min far. Har t.ex lenare lår än min sambo, och det beror inte på att hon är hårig. Därmot har jag väldigt håriga vader. Men det slutar vid mina knän. Norr om dom är det klent bevuxet! Så: Inte en riktigt man. Citera
mrfiskman Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 Passerar 21-sträcket i November och har väldigt, väldigt, väldigt lite skägg! Försöker jag spara ut skägg under en vecka så brukar jag få på hakan men bara på kanterna (tomt i mitten) där bara enstaka fall av skaggväxt sträcker sig över 1-1.5 centimeter. Under hakan ner mot halsen blir det också en del, ganska stickigt och mot öronhållet/polisonghållet så blir det ett par ensamma stackare, väldigt ensamma. Mvh, KF! 1-1.5 cm på en vecka? Låter som att du har bra växt. Citera
kfluffie Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 1-1.5 cm på en vecka? Låter som att du har bra växt. Hmm, nu har jag nog skrivit lite snabbt och överskattat min växt ... Är bara ett par knappa millimeter samt väldigt udda växt. Vissa sticker ut en del och vissa är sjukt korta ... Får ta en bild efter en vecka så får ni döma! =) Mvh, KF Citera
Jennez Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Hyfsat glest, men jämnt. Mina pollisar regerar dock! Citera
Bodinarn Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Polisonger kunde jag spara ut tidigt (var väldigt stolt över det också). Skäggväxten har det varit värre med, men nu vid 24års ålder antar jag att den är ok. Mustasch är däremot omöjligt att få, fortfarande så kallade moppefjun under näsan.. Citera
mrfiskman Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 Kan det vara så att mr Ola är manligaste moderatorn? Detta är spännande. Citera
Zarec Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 jag tycker att ni renrakar bort allt skägg å ev mustasch. Låter det vara i en vecka, tar en bild å lägger upp i tråden. =D Citera
Hume Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Hyfsat mycket, fast det kommer knappt över hakkanten. Börjar klia så fort jag inte har rakat mig på en vecka så har aldrig orkat försöka mig på en rejäl odling. Är lite avundsjuk på killar som har väldigt tunn ansiktsbehåring, måste vara grymt skönt att inte behöva raka sig varje dag. Citera
sexyterran Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 nä det e rätt patchy, och jag får utslag av min rakhyvel ibland TT__TT Citera
davelin Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 odlar ut en sjukt fin mustach ibland när jag får lust Citera
Svinto Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 I lumpen hade jag skäggstubb på lunchuppställningen efter att ha varit slätrakad 0600 samma dag, så ja. Citera
hnat Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Hemsk skäggväxt. Måste raka mig rätt ofta för att inte se fördjävlig ut, men har fortfarande för gles för att kunna ens ha en sån där sexig tredagarsstubb. Citera
Appel Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Hade jag fått välja hade jag helst inte haft ngt ansiktshår alls. Jäklar va skönt att slippa raka sig. Jag har nog (tror jag) ganska så tät skäggväxt, förutom på överläppen. Har ngr gånger försökt spara ut till ngt liknande skägg, men det går då inte. Allt för långsam utväxt, samt ingen mustash. Hellre då inget hår i ansiktet alls. Då beklagar sig inte flickorna att det sticks =) Citera
SouthEast Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Många år sedan jag fick en näshårstrimmer och klagas ofta på att det sticks från mitt ansikte och att det sticker ut saker från öronen ibland.... IRMC Citera
magico Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Bara fjun på hakan, läppen och polisongerna =/ Ganska hårt fjun ifs Jag fyller 21 i november. Citera
norrlands Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 27 år och har bara lite persikofjun. Slå det om ni kan! Citera
xlars Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Behöver trimma näshåren oftare än vad jag behöver raka mig. Det här skägget var ju rätt grymt men vad som gör bilden är ju katten den ser ju helt tokig ut. Citera
Recommended Posts