jaha81 Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 saxat från cedercratz blogg i expressen (http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokerkronikor/1.854451/mordarns-dagbok) 17.23. Med Ah 4h höjer jag upp till 80 från lilla mörken då alla slängt till mig. Alla spelar så tight och saknar kulor nuförtiden. Norrmannen i stora blinden höjer tillbaka till 420 och jag vet inte alls vad han kan ha så jag synar. Floppen kommer 6h Ts Qs. Jag checkar och hoppas att han sitter med ett högt pocketpar. Han satsar 670, det är ett svårt läge med jag tror jag har odds för syn. Turn faller 6s och är nu säker på att han kanske inte har mig slagen, jag checkar och det gör också han. På river kommer den retliga 8h, jag checkar med förhoppning om att han ska försöka sig på en bluff. Naturligtvis satsar han 1250 dollar och jag synar snabbt och den sjungande klonkfjollan visar upp QQ för kåk. Världen är fan inte rättvis, hur bär ni er åt norrmän? Potten blev på 4680 dollar. Jag vill bara gråta och slå på något, helst en äcklig norrman. Alltså vadå "odds för syn"? har har ju ess hög enbart eller är det nåt jag missar?? denna nivån e ju trots allt rätt främmande för mig Citera
Sansrom Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Martin Cedercrantz vässar pennan och paroderar en känd nätpokerspelares dagbok. Kanske kan vara nåt...? Hoppas fler tar den på allvar. Citera
hersby Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Det måste ju stå fel någonstans, Cenderkrantz fick väl antagligen färgen. Citera
jaha81 Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Postad 26 September , 2007 LOL Jag såg inte det men tanken slog mig ju att det kunde va nåt slags skämt Citera
DrRoland Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Uppenbarligen ska floppen vara 6h Th Qs, 6h Ts Qh eller 6s Th Qh. Citera
eyedol Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Uppenbarligen ska floppen vara 6h Th Qs, 6h Ts Qh eller 6s Th Qh. Uppenbarligen inte. Citera
almanzur Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Parodi på Dödarns spalt? Antagligen, eftersom att han kallar den MÖRDANS dagbok;-) Citera
DrRoland Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Finns ju inte en hand som stämmer in på beskrivningen av spelet. Citera
Sansrom Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Finns ju inte en hand som stämmer in på beskrivningen av spelet. Hej! Citera
hersby Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Haha! Klart det är en parodi på dödarn! klockrent. "Jag vet inte vad han ska ha så jag synar...osv" Citera
bruce_ Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Kanske inte så svårt att lista ut att det är DÖDARN som han paroderar då han har satt rubriken MÖRDARNS dagbok... Men det förstår man också bara av att läsa ditt utdrag. Citera
Emilio Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Haha. Han är ju så klockren. Dödarn verkar ju ha det där fiskresonemanget när han spelar, eller ja, han skriver åtminstone det. Antagligen försöker han väl få sig själv att framstå mer fiskig än vad han är i och för sig. Citera
Raimo Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Jag får en konstig huvudvärk när jag läser vissa kommentarer där folk är allvarliga och tror att Cederkrantz menar allvar. Vill ni ha ett gott råd så tro inte på allt ni läser. Citera
Beppe Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Vill ni ha ett gott råd så tro inte på allt ni läser. Det säger du bara... Citera
FiSherman63 Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Vadå parodi?? Ni är ju bara avundsjuka! Citera
Macroman Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Hur är det möjligt att missförstå den krönikan? Citera
Djens Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Vadå parodi?? Ni är ju bara avundsjuka! Är det här nya levlingen? Hela PF blir bara avundsjukare och avundsjukare. Citera
mgps Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 blir ju lite övertydligt när han skriver mördarns dagbok men annars bra. Citera
wingman Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Haha klockren krönika Bästa cedercrantzen skrivit, han borde skriva mer sånt här och mindre annat. Citera
Tiggr Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Gillar verkligen dödarn, men detta var sjukt roligt. "22.38. Jag avslutar denna ljuvliga dag som alla andra dagar nämligen med att strecktitta på ”Huset fullt” där Bob Saget står för högklassig underhållning. Jag slutar aldrig förundras över manusförfattarnas briljans i denna serie. Ett måste för alla nätpokerspelare, man kan lära sig så mycket och dessutom är det stundtals roligt också." Citera
andand Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Känner inte ens till dödarn, men detta var sjukt roligt. Citera
Big Less Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Hahaha!! Fantastiskt roligt! Citera
Sylwester Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Nu gillar jag Martin ännu mer. Citera
sentenced Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Jag får en konstig huvudvärk när jag läser vissa kommentarer där folk är allvarliga och tror att Cederkrantz menar allvar. Vill ni ha ett gott råd så tro inte på allt ni läser. Jag tror inte på att du får huvudvärk när du läser vissa kommentarer. Citera
Recommended Posts