Backir Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Kan man se någonstans vilka som är kvar? Citera
Disturbed1 Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Kan man se någonstans vilka som är kvar? Testa med turneringslobbyn.. Citera
mmiioo Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Peder, varför har ni valt att sätta max antal spelare vid några av turneringarna som Heads up och Omaha? Citera
Akumila Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Time på turneringsledningen. Klockan är 19.05 Citera
Wolves82 Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 dags att köra igång då! vad väntar vi på? Citera
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 vqrför börjar jag med 1k och min motståndare 4k i HU-sm? Citera
Snusarn Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Verkar bugga totalt i HU-touren, och den här startar inte. Nåt är gälet. Citera
anton1080 Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Men gud så jävla bra Nordicbet, sitter och väntar på HU SM och det dröjer 6 min innan mitt bord kommer upp. Oj vilken glädje att se att jag har $250 kvar och min motspelare sitter med $5750!!!! Vad fan håller ni på med ? Min polares bord kommer aldrig upp och han ser på listan att han redan är ute? Citera
SoderKrippa Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 vqrför börjar jag med 1k och min motståndare 4k i HU-sm? lol, visste inte att man körde med handikappsystem i poker Jobbigt läge... Men va e det frågan om, måste ju sätta igång nu. /SK Citera
Matte_Maiden Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Vad fan händer? Jag vann första matchen fair and square och nu cancle:ar de. Citera
Joakim G Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Jag vann oxå match 1... men det verkar ha varit grymma problem för många så dom kanske väljer att köra om... ??? vet ej men det är en teori... Citera
Matte_Maiden Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Jag vann oxå match 1... men det verkar ha varit grymma problem för många så dom kanske väljer att köra om... ??? vet ej men det är en teori... Kan de ju inte göra mot oss som vann första matchen på ett schyst sätt, jag menar, vi borde ju få inköpet tillbaka etc. Citera
Zamora25 Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Från NordicBet: Tyvärr fick vi under inledningen av turneringen tekniska problem och vi valde därför att stänga ner turneringen med omedelbar verkan för att spelet inte skulle påverkas. Vi utreder just nu de problem som uppstod men vi har tagit beslutet att spela om turneringen igen den 29 november klockan 19:00 CET. Alla som var registrerade till Heads Up under måndagen kommer automatiskt bli registrerade till torsdagen. Vill du dock att vi ska avregistrera dig och få $100 + $8 tillbaka i buyin så ber vi dig maila poker@nordicbet.com Vi ber om ursäkt för de uppstådda problemen. Citera
Peligroso Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Körs main event också om? Skämt åsido, det här är ju sanslöst. Varje hand tar ju fem minuter samtidigt som klockan tickar. Turneringen kommer slumpmässigt igång 15 minuter efter avsatt tid idag och många verkar ha problem med att deras bord verkar vara frysta även fast matcherna är igång och de tappar marker bara för att de inte startar om klienten...? Riktigt jävla uselt. Inget annat än skandal. Citera
Thåström Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Riktigt surt, okej.om de fortsätter turneringen på torsdag. Men de som redan har blivit utslagna ska få en ny chans tycker jag är så sjukt! Citera
Peligroso Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Riktigt surt, okej.om de fortsätter turneringen på torsdag. Men de som redan har blivit utslagna ska få en ny chans tycker jag är så sjukt!Det var ju för att många blev utslagna pga. att de inte fick upp borden och när de äntligen fick upp borden så hade de kanske $500 kvar och motståndaren satt på $5500 då han hade stealat allt... Citera
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Riktigt surt, okej.om de fortsätter turneringen på torsdag. Men de som redan har blivit utslagna ska få en ny chans tycker jag är så sjukt! hahahahaahahahahahahahhahaaa Citera
Fraiser Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Jag tar på mig felet....tror de kraschade då de ändrade prisstruktur, men vad vet jag. Citera
-_- Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 måste man vänta till turneringen är slut innan man får pengarna? Seeegt eftersom finalbordet spelas på fredag... Citera
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 brukar tyvärr vara så... Citera
Peder Månsson Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 Väldigt tråkigt och även jag vill be om ursäkt för dom uppstådda problemen. Jag återkommer så fort jag vet vad som hänt. Klart är dock att vi inte är helt nöjda med situationen. Citera
Nafs Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Hehe, säkert first out som tog till hakking och kastade DDos-attacker Citera
Fraiser Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Väldigt tråkigt och även jag vill be om ursäkt för dom uppstådda problemen. Jag återkommer så fort jag vet vad som hänt. Klart är dock att vi inte är helt nöjda med situationen. Något svar ännu? Citera
Bein Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Varför får nordicbet arrangera masas sidoevent utan garantisummor? Värdelöst skit ju? Bättre o ge sidoeventen till sidor som har lust o erbjuda garantipengar. Citera
kilsmo Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Varför får nordicbet arrangera masas sidoevent utan garantisummor? Värdelöst skit ju? Bättre o ge sidoeventen till sidor som har lust o erbjuda garantipengar. Ja, bristen på garantipengar är ju det stora problemet med sidoeventen. Att turneringarna inte ens funkar har mindre betydelse. Jag har hört rykten om att nästa års friidrotts-SM ska gå på kolstybbanor med manuell tidtagning. Vinnaren i varje gren ska dock få 100k SEK. Citera
Recommended Posts