Gå till innehåll

Poker-SM Online 2007


Peder Månsson

Recommended Posts

Det stämmer som någon sagt att förhandlingarna gått smärtfritt och ni kommer få hela er buy-in tillbaka från HU-turneringen, men ändå få spela turneringen. Det tycker jag är en schysst deal.

 

Anledningen till att man bara får ta en re-buy i Omaha är att vi inte vill att plånboken ska avgöra vem som vinner SM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 407
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

_Han gjorde ingen rebuy vilket ja tyckte va märkligt men han hade väl kvalat in sig:-D

 

Tycker det är helt sjukt att man bara tillåter en rebuy...va gör det om det hade varit fria rebuys....Dem som spelar den vet nog att omaha turrar blir det villt spel och det är ju lite det som är grejjen. Tycker det ska ändras till nösta år iallafall så man får vara med en timme:-D

Visste faktiskt inte om att det var rebuy - jag använde de 108 jag fick av Nordicbet för headsupturren och köpte in mig i Omahan. Hade jag vetat att det var ett rebuy så hade jag gärna haft 100 dollar på kontot i beredskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att deltagarantalet blev så lågt på SM i år tror jag till viss del beror på det minimala antalet direktsatelliter som Nordicbet anordnade. Det bör vara minst ett par-tre stycken varje dag ett antal veckor innan ME körs. Däremot låg i mitt tycke direktinköpsnivån helt rätt. Även vi lowstakes/hobbylirare hade ju råd att köpa in sig och det tycker jag är helt rätt.

Tyvärr hade NB även i år lite tekniska problem och det är ju inte bra! Jag, och många med mig, kunde inte se våra hålkort och automuckade varje hand. Tog ju en stund att logga ut klienten och logga in igen. Hade blivit 250 short redan innan jag kunde börja spela...:rolleyes:

 

Nåja, vi ser väl framåt och hoppas på ett (ännu) bättre SM nästa år.

 

Ps. GL Consp på fredag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...