Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Va drömde sig om ?

Massa vidriga saker bara. Ngt med nån tävling. Randomfolk som passerat igenom ens liv. Gafflar och knivar som kördes in i mina armar och avslutades med att en familjemedlem körde in en kniv i sit eget huvud i skam över ngt. BLÄÄÄÄÄÄÄ

Btw sköna bilder killen ritat till sin FML story :D Låter galet påhittat för min smak iaf :D Garva som fan åt bilderna ändå. wakkwakk

Hahaha lr hur? Tror fake jag med men sjukt jävla kul iaf. Galet målande bilder:lol:

fantastiskt! :D

+1!

Ante, hur stor del har klonkats av dina sattar till live events iår?

Hmm en hel del iaf. Har inte jätterba koll men är nog rätt så bra+ på livesattar.

hahahah tur att man har tillräckligt liten schnaz att man precis kan böja in den innanför skålen när det där händer. :oops:

Hehe8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov btw som fan sen. Hade Starvin på besök eftet innebandyn igår o lirade lite PES. Men man sov ju som en stock i morse! Sry Starvin:-P

Hade tänkt att gymma idag oxå men skiter i det o försöker köra ett pass imorgon ist. Välbehövd vilodag imo. sas;)

 

Edit vart en suschi från Lestulaan Dallings nu! Yay!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov btw som fan sen. Hade Starvin på besök eftet innebandyn igår o lirade lite PES. Men man sov ju som en stock i morse! Sry Starvin:-P

Hade tänkt att gymma idag oxå men skiter i det o försöker köra ett pass imorgon ist. Välbehövd vilodag imo. sas;)

 

Edit vart en suschi från Lestulaan Dallings nu! Yay!

 

Jag och simon kommer över sen. Kötta PES hela kvällen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här muntrade upp mig som fan! Saxad fr padrinos fb som han saxat fr ngn annans fp. EPIC!

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191&CJAID=10409403&CJPID=3727850

 

Hehe hade missat det här, kul imo :) Classic bodybuildingforum!

 

Är man fortfarande välkommen på någon pre-christmas-chill-stuga? Dyker gärna upp på måndag/tisdag isf :oops: (självinbjuden sas)

 

Ajuste, grattis krac also obv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe hade missat det här, kul imo :) Classic bodybuildingforum!

 

Är man fortfarande välkommen på någon pre-christmas-chill-stuga? Dyker gärna upp på måndag/tisdag isf :oops: (självinbjuden sas)

 

Ajuste, grattis krac also obv!

 

Hehe sjukt kul historia:)

Ja obv du är alltid välkommen här. Dock vore väl söndag nöt? Ska nog dygna på måndag o sen handla klappar på tis:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades semifaila kvällen...

Vi tar det från början:

Hade tänkt att dra o gymma på dagen. Men vaknade sent och kunde knappt komma upp ur sängen pga brutal träningsvärk. Så skippade det och drog igång grinden runt 7 ist.

Kvällen gick bra och man fick dinga hem b2bs €75 1r för €3.5k. Allt väl så länge.

HouseLover hade hört av sig lite tidigare o frågat om jag skulle med ut. Obv skulle jag det men ville lira korta passet iaf. så startade typ mellan 19-20.30 lr ngt liknande.

nu gick det dock väldigt bra, förutom b2b så djupade jag i ongame 50r, ipoker 100r, ftp 20r och boss 30r.

Meeen i tur och ordning: Ongame 18e, ipoker 100r 21a, ftp 20r 22a och boss 30r 12a.

Aja vafan krogen ist då. Tog taxi runt 01.30 in mot stan. Nästan framme så inser jag att jag har glömt kortet i dosan efter att jag betalade GRC-resan. FAIL! Inte blev det bättre av att polaren var nere i en jävla källare o inte hade ngn mottagning.

 

o well pjamasbrallor på hemma nu ist, man slipper ju vara bakis imorgon iaf:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej DBn. Ikväll har det blivit ett gäng FTs. Inga jätteklonkar dock, men bra+ Frirullar 2 turrar till som ser helt ok ut så hoppet om riktigt bra + lever fortf! ITM i båda.

 

Lite irriterad på mig sj då jag har vart lite överaggro på FTsen och ft-bubblorna och tappat lite på det.

Bara o täta dom läckorna och ta nya tag imorgon. Då är det ju SÖNDAG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...