Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att gnida in min egen julstämmning lite till alla bittra anti-jul-människor så blir det ett litet inlägg om dagen.

 

Dygnade som sagt och lagade en mysig frulle till familjen. Riktigt trevligt med Lite gröt, mackor, varm saft, te etc etc. Lite av varje som hör julen till. Obv tändes ljus och julemusiken åkte på! Drog även igång en öppen brasa som knastrade sådär extra juligt!

 

Här var vad som spelades:

P.S. Julallergiska människor bör ej inta denna spellista då det kan leda till klåda, eksem och i extrema fall DÖD. Så jävla julig är skivan!

 

Min Grinch till syster stängde obv av musiken efter 15min av frukosten. Men men fick lite av min dos iaf. Den går på repeat nu obv.

 

Sen vart det lite chill och slösurfande + random julhälsningar till folk som orkade vara inne på msn.

Uppdaterade även FB-statusen där jag sa att julstämmingen infunnit sig!

 

Sen tog jag en liten tupplur och sen bar det av till en av grannarna för julfika.

Pepparkakor, glögg, alladin-ask och en nypyntad gran bjöds det på. Även lite semidjupa diskutioner om allt från politik till ytlighet och varför folk lämnar den sista rutan av toapappret för att dodga refillen avhandlades.

 

En liten promenad mellan alla röda husknutar och snötäckta tak senare så är man hemma och drog på julmusiken dirr!

 

GOD JUL FFS!!!:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

god jul ante och ulfa!!

Detsamma:)

Varma julehälsningar från hela småland! :h:

Tack Kronan! Detsamma:)

Wow, Vanten går lös på julen, me likey. Wp osv och obv god jul :)

Full force baby:) Go jul påre!

+1

=)

good christmas

And a merry one at that!

God jul osv hälsas från Tallberg som ligger nånstans rakt in i de norrländska skogarna! Här bjuds det på en vit jul kan jag lova

Ah ingen jul utan en julhälsning från skogarna!:) God jul!

Hajjar inte??

 

Nu hajja jag =)

Hehe:)

Julafton!!!!! Hur ska man kunna sova!? Sitter och gör sista putsen på min julskiva :)

 

GOD HJUL!

 

Jag är väldigt pro jul just nu, snön bidrar och det är inte alla gånger man får träffa hela tjocka familjen med styvsyskon och vad det är.

Såja ulaf! Länka till skivan sen?

+1 god jul folket ! :)

 

Tack och tack detsamma!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...