Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Nuts! Dygnade i måndags. Sov mellan 21.30-07 på tis. Så idag vart det riktigt bra pump på gymmet. Ska börja köra på sats på odenplan hädanefter med en polare. Nötigt gym och sjukt många riktigt fina damer:)

Köpte även nya rage och plasmajet. Då jag är noob på seriös gymträning så mottages tips om vad som bör inhandlas mer och nötövningar.

Har dock tränat en del gym med hockeyn och fotbollen tidigare men det är ju en annan slags träning än det man är ute efter nu.

 

gymmet imorgon igen! :-D

 

Köp jungle warfare, bra skit :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan jag är på gång nu. Börjar må riktigt bra efter ett par dagars stenhård träning! Idag drog jag o polaren till SATS i Kista och träffade hans polare som är pers.tränare. Det vart ett riktigt hårt crossfit-pass och så körde jag lite rygg på det:)

Nötmat på Kista galleria efter och stötte på Backmanslivs oxå:)

 

Eller miljonärer och feta (no pun) kvinnotjusaren mannen!

 

Hehe pokern har rullat bra senaste tiden och på busshållsplatsen på vägen hem idag så började en riktigt söt tjej prata med mig. Riktigt charmig dam som faktiskt fick mig att helt missa min station så det blev en promenad hem:) FB utväxlades och det verkar lovande imo!

 

Till det enda tråkiga: Dags för tvätt:(

 

Simmning imorgon, sen dra till morsan o syrran får lite middag o sen är det ju INNEBANDY!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag är på gång nu. Börjar må riktigt bra efter ett par dagars stenhård träning! Idag drog jag o polaren till SATS i Kista och träffade hans polare som är pers.tränare. Det vart ett riktigt hårt crossfit-pass och så körde jag lite rygg på det:)

Nötmat på Kista galleria efter och stötte på Backmanslivs oxå:)

 

 

 

Hehe pokern har rullat bra senaste tiden och på busshållsplatsen på vägen hem idag så började en riktigt söt tjej prata med mig. Riktigt charmig dam som faktiskt fick mig att helt missa min station så det blev en promenad hem:) FB utväxlades och det verkar lovande imo!

 

Till det enda tråkiga: Dags för tvätt:(

 

Simmning imorgon, sen dra till morsan o syrran får lite middag o sen är det ju INNEBANDY!:-D

 

Bahamasträning? :D

 

+ Sushidiet och allt är klart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...