thegrinders Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Nuts! Dygnade i måndags. Sov mellan 21.30-07 på tis. Så idag vart det riktigt bra pump på gymmet. Ska börja köra på sats på odenplan hädanefter med en polare. Nötigt gym och sjukt många riktigt fina damer:)Köpte även nya rage och plasmajet. Då jag är noob på seriös gymträning så mottages tips om vad som bör inhandlas mer och nötövningar. Har dock tränat en del gym med hockeyn och fotbollen tidigare men det är ju en annan slags träning än det man är ute efter nu. gymmet imorgon igen! Köp jungle warfare, bra skit
Metaddict Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Proteinpulver och en shaker kanske?
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 Proteinpulver och en shaker kanske? Det var obv fixat sen tidigare:)
widde_f Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Tränar SATS odenplan jag med. Mycket fina damer som sagt och nötiga öppetider till 2400 mån-torsd..GL med allt!
inho Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Sådärja, har man äntligen traskat om dig på p5 ulaf
ulaf Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Sådärja, har man äntligen traskat om dig på p5 ulaf bra jobbat! Inte jättebedrift dock nuförtiden heheh
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 Fan jag är på gång nu. Börjar må riktigt bra efter ett par dagars stenhård träning! Idag drog jag o polaren till SATS i Kista och träffade hans polare som är pers.tränare. Det vart ett riktigt hårt crossfit-pass och så körde jag lite rygg på det:) Nötmat på Kista galleria efter och stötte på Backmanslivs oxå Eller miljonärer och feta (no pun) kvinnotjusaren mannen! Hehe pokern har rullat bra senaste tiden och på busshållsplatsen på vägen hem idag så började en riktigt söt tjej prata med mig. Riktigt charmig dam som faktiskt fick mig att helt missa min station så det blev en promenad hem:) FB utväxlades och det verkar lovande imo! Till det enda tråkiga: Dags för tvätt:( Simmning imorgon, sen dra till morsan o syrran får lite middag o sen är det ju INNEBANDY!
JohnH Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Fan jag är på gång nu. Börjar må riktigt bra efter ett par dagars stenhård träning! Idag drog jag o polaren till SATS i Kista och träffade hans polare som är pers.tränare. Det vart ett riktigt hårt crossfit-pass och så körde jag lite rygg på det:)Nötmat på Kista galleria efter och stötte på Backmanslivs oxå Hehe pokern har rullat bra senaste tiden och på busshållsplatsen på vägen hem idag så började en riktigt söt tjej prata med mig. Riktigt charmig dam som faktiskt fick mig att helt missa min station så det blev en promenad hem:) FB utväxlades och det verkar lovande imo! Till det enda tråkiga: Dags för tvätt:( Simmning imorgon, sen dra till morsan o syrran får lite middag o sen är det ju INNEBANDY! Bahamasträning? + Sushidiet och allt är klart!
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 Bahamasträning? + Sushidiet och allt är klart! Hehe det är bara delmål. Livsträning imo! Lungt, har sushistället 15m från dörren;)
sulla Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Bahamasträning? + Sushidiet och allt är klart! Sushi är inte nyttigt, innehåller för mycket socker
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 Sushi är inte nyttigt, innehåller för mycket socker Snack! Alla vet att man blir söt av socker!
inho Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 bra jobbat! Inte jättebedrift dock nuförtiden heheh Det va inte länge man fick va glad
ulaf Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 hehe http://motivatedphotos.com/?id=59099
ulaf Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 halka in på jonas gardell på youtube mycket nostalgi att se hans stå-upp faktiskt, gick väl på tv mycket som fan förr i tiden
kraclob Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 Mini mtt grind + Utdragningar + Tilt + Slots = Prooooofit
@ntonius Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 snyggt!, känner inte igen slot-spelet. vart hittar man det?
kraclob Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 snyggt!, känner inte igen slot-spelet. vart hittar man det? Hittade det på paf. Dem hade farligt många slot med massa jackpots.
AnteSvante Postad 18 December , 2009 Författare Rapport Postad 18 December , 2009 Gz krac! Fyfan hade en så vidrig jävla mardröm. Bläääää somnade typ 4 o vaknade av skiten nu.. Lagom sugen på att somna om:(
AnteSvante Postad 18 December , 2009 Författare Rapport Postad 18 December , 2009 Den här muntrade upp mig som fan! Saxad fr padrinos fb som han saxat fr ngn annans fp. EPIC! http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191&CJAID=10409403&CJPID=3727850
Tiltkorven Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Gz krac! Fyfan hade en så vidrig jävla mardröm. Bläääää somnade typ 4 o vaknade av skiten nu.. Lagom sugen på att somna om:( Va drömde sig om ?
Tiltkorven Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Btw sköna bilder killen ritat till sin FML story Låter galet påhittat för min smak iaf Garva som fan åt bilderna ändå. wakkwakk
JohnH Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Ante, hur stor del har klonkats av dina sattar till live events iår?
ulaf Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 hahahah tur att man har tillräckligt liten schnaz att man precis kan böja in den innanför skålen när det där händer.
SoderKrippa Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Mini mtt grind + Utdragningar = Tilt => Slots = Prooooofit fyp. /Dryga SK
Recommended Posts