AnteSvante Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 Grattis äntää! thx kompis:)
Thorn- Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 grattis ant3svant3!! var också på ft på b2b, bustade först
ulaf Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Trummis DELUUUUX först lite lattjande sen 1:05 ett hihatsolo! 10 minuter är lite långt men från 8:40 är det gaaaanska sjukt.
AnteSvante Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 grattis anteeeeee tyty:) grattis ant3svant3!! var också på ft på b2b, bustade först Trist:( men tack:)
AnteSvante Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 grattis ant3svant3!! var också på ft på b2b, bustade först Haha vad kul att det var du! Bråkade med dig ett par ggr men skippade det för det mesta eftersom alla andra på borden var så dåliga. Har vart inne o bråkat en hel del med dig andra ggr dock:)
MJ Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 ulaf: när jag hade paus missade jag att du tydligen började pokra igen. Vad är upplägget? Stejk? Hur mycket spelar du? Musiken: något som händer där förutom att skriva en massa?
ulaf Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 ulaf: när jag hade paus missade jag att du tydligen började pokra igen. Vad är upplägget? Stejk? Hur mycket spelar du?Musiken: något som händer där förutom att skriva en massa? Ja jag lirar på en stejk för tillfället, spelar bara på söndagar. I musiken är jag oerhört produktiv i all tysthet såklart jag kommer att fixa en "julskiva" som jag än så länge är jävligt nöjd med faktiskt. Har även skrapat ihop ett litet band som förhoppningsvis ska giga lite snart, då får du svänga förbi!
MJ Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Ja jag lirar på en stejk för tillfället, spelar bara på söndagar. I musiken är jag oerhört produktiv i all tysthet såklart jag kommer att fixa en "julskiva" som jag än så länge är jävligt nöjd med faktiskt. Har även skrapat ihop ett litet band som förhoppningsvis ska giga lite snart, då får du svänga förbi! Kul med bandet! Sugen på att köra mer poker, eller känns det lagom?
ulaf Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Kul med bandet! Sugen på att köra mer poker, eller känns det lagom? Känner mig halvsugen ibland, men det här är nog optimalt, skulle nog bli utbränd om jag lirade mer
AnteSvante Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Postad 9 December , 2009 Uh, tror jag var uppe o nosade på personligt rekord i långsoving. 17h i sträck! Kunde nog blivit mer om jag inte tvingat mig upp... Aja blir iaf GYMMET idag!
ulaf Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Jag som tänkte braga om nattens sköööna 12 timmar efter en dygning måndag/tisdag då kneget drog igång igen. 20-08, mums.
AnteSvante Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Postad 9 December , 2009 Jag som tänkte braga om nattens sköööna 12 timmar efter en dygning måndag/tisdag då kneget drog igång igen. 20-08, mums. Somliga ska alltid vara värre va?
AnteSvante Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 Jaha vart ett lill+ idag. Har ett par turrar kvar men inte ngt djupt. Får vara rädd nöjd då jag inte spelat på topp direkt och sprang osannolikt illa i början. Så sammanfattning: nöjd:)
AnteSvante Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Postad 11 December , 2009 Geh, apseg idag, vaknade för ett tag sen o snart är det dags att dra iväg mot båten. Kan ju aldrig bli annat än trasigt det här!
AnteSvante Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Postad 11 December , 2009 Såja sitter på terminalen, en öl djup och börjar känan svenssonnerven kittla. Det är ngt speciallt med kryssningar haha:D
AnteSvante Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Postad 12 December , 2009 Usch så jag mår. har sjukt mkt episka bilder från kryssningen iaf:) Men allt sånt fixar jag när jag är bra mkt mindre bakis:(
ulaf Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Stekludde kör pf på tåget, hett! Trevligt att träffas I signaturen kan du lägga till att Ramzi vann den turren.
ulaf Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 hehehe glöm inte att det var två gånger, Han kommer dö han kommer dö!!!
Recommended Posts