Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

fan vad snyggt snusarn! grattis!

 

har btw fortfarande dina shorts..kostar dock 20k nu:oops:

 

bild på slovendealern imo! har inte kollat igenom alla sidor so ssorry md et redan finns

 

Hade den som avatar en dag eller två men har ingen bild på denna dator, kan ta det på msn nån gång.

 

Vad har vunnits?

 

Menar du snusarn så dealade han på tre i brawl tror jag för 72k och ante vet jag inte, antagligen turade han in ett par k på plo :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilka jävla strutar han gjort :shock:

 

 

Älskar respekten han får av backen 3,32 in i videon, de är tre meter från mållinjen och backen vågar inte gå på honom med risken för att bli borttrollad. Istället kan Ibra måtta ett pendelskott stillastående

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är fet, men dock inte mot liverpool : ) hyypiä har alltid haft nummer 4 : a och carragher 23..

 

Den är väl mot Liverpool ändå va? Är Stephane Henchoz som är ute och cyklar om jag inte tar fel. Var väl den finten Zlatan kommentera med typ: "Jag gick till höger, han gick till höger. Jag gick till vänster, han gick upp på läktaren och köpte korv".

 

Ägd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thx för alla gz. Sjukt jävla skönt att äntligen få vinna en turre efter alla jävla 2a platser etc :)

 

Idag har jag vart hos morsan/syrran o käkat lite god mat och haft det allmänt trevligt. Riktigt kul varje gång jag är där faktiskt!

 

Sen vart det innebandy med office där man inte var bäst, inte sämst utan någonstans där i mitten. Måste fan jobba på kondisen så man kan dominera lite;)

 

Klarade just story-mode på COD MWF2, lättare och kortare än jag trodde :(

Dags att börja grinda Assasins Creed II då antar jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...