AnteSvante Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Gah är uttråkad, sitter o funtar på grind, men är ju inte sugen. Frågan är om man ska ta o grinda PS3an som bara står o dammar annars. Knappt lirat alls på LÄNGE. Humm... Tips o råd plz
Cyntax Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Humm... Tips o råd plz Kom in till CC. Jag åker dit runt kl 20.
AnteSvante Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Räddade ihop kvällen med en 3e plats i Ipokers 200r, inga P5s poäng dock, men tot blir det väl even steven typ.
AnteSvante Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Ska slagga, tänkte bara dela med mig lite NÖTserier! *Flashforward *Cougartown *Bored to death *30 Rock *Sons of anarcy *Trauma *Greek *Castle Och sist men inte mist, en gammal serie som är by far den bästa jag sett. *drumroll*
ulaf Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Dagens länktips: http://www.getalife.com
ulaf Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Tänkte gå ut och käka idag med några vänner. Någon som har något bra tips om man vill ha något gott för typ max 500 spänn? Alla typer av kök funkar.
padrinosftw Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Ante, snyggt där med Black Donnellys
fsista Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Bor du i Stockholm uppskattar jag personligen Samurai.. http://www.samurai.nu Väldigt god Sukiyaki tror jag det heter... Rekas varmt..
ulaf Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Bor du i Stockholm uppskattar jag personligen Samurai.. http://www.samurai.nuVäldigt god Sukiyaki tror jag det heter... Rekas varmt.. tyty, ska kolla in. Såg btw dig och brorsan på Vapiano för ett tag sen, skulle hälsa men ni var precis på väg att springa ut
jkkman Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Tänkte gå ut och käka idag med några vänner. Någon som har något bra tips om man vill ha något gott för typ max 500 spänn? Alla typer av kök funkar. lowroller sas
KungKroon Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Tänkte gå ut och käka idag med några vänner. Någon som har något bra tips om man vill ha något gott för typ max 500 spänn? Alla typer av kök funkar. Jensens kanske. Klassiker med bra kött! Rekommenderad efterrätt: Queens Delight.
SPÄDIS Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Jensens kanske. Klassiker med bra kött!Rekommenderad efterrätt: Queens Delight. jensens är inte bra kött
Ola Brandborn Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Jensens är uselt kött. Ska du ha en bra köttbit rekommenderas Texas Longhorn
Rette Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Tänkte gå ut och käka idag med några vänner. Någon som har något bra tips om man vill ha något gott för typ max 500 spänn? Alla typer av kök funkar. Har några tips Dado - Bättre indier på timmermansgatan Tabouleh - Libanesiskt på tavastgatan Grill - På drottninggatan, iaf 2 rätter med dricka för en femhundring o väldigt gott o bra atmosfär Rolfs kök - På tegnergatan, här kanske inte en femhundring räcker med dricka men väldigt bra o god mat Akkurat - På hornsgatan, väldigt goda musslor och och ett stort sortiment av goda fatöl till Ha en bra kväll!
pastan Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Har några tips Dado - Bättre indier på timmermansgatan Tabouleh - Libanesiskt på tavastgatan Grill - På drottninggatan, iaf 2 rätter med dricka för en femhundring o väldigt gott o bra atmosfär Rolfs kök - På tegnergatan, här kanske inte en femhundring räcker med dricka men väldigt bra o god mat Akkurat - På hornsgatan, väldigt goda musslor och och ett stort sortiment av goda fatöl till Ha en bra kväll!
fsista Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 tyty, ska kolla in. Såg btw dig och brorsan på Vapiano för ett tag sen, skulle hälsa men ni var precis på väg att springa ut haha lol, var det idag eller? vi har inte käkat där på ett tag (eller tja lillebror käkade där igår men då låg jag hemma i feberfrossa). nästa gång får du fan ta och säga hej, för risken är att vi kommer vara så upptagna i eget snack att vi inte märker av vår omgivning.
Rette Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 http://portocervo.se/ Inget ställe man går med grabbarna till imo
fsista Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Texas Longhorn är trevligare för burgarna imo., jensens rekas inte iom totalt usel service och rätt dålig mat (jag har käkat där mkt men pallar inte längre). Ifall någon av er har bil skulle jag kunna reka edsbackas bistro.. http://www.edsbackakrog.se/sollentuna/ råbiffen är extremt prisvärd och införskaffas väl ca en gång i veckan för egen del. ni får nog bestämma er väldigt snart då för att boka bord eller satsa på att köra variant tidigare//senare middag, då det lär vara rätt fullbokat prime time.
NikLasVegas Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Grill Ruby, Österlånggatan, Gamla Stan kan nog vara Stockholms bästa restaurang imo. Gå dit och du blir inte besviken Ulaf. Ryktas även om att highstakesspelarna Dorris och IRLsucks äter där x antal ggr i veckan...
ulaf Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 haha lol, var det idag eller? vi har inte käkat där på ett tag (eller tja lillebror käkade där igår men då låg jag hemma i feberfrossa). nästa gång får du fan ta och säga hej, för risken är att vi kommer vara så upptagna i eget snack att vi inte märker av vår omgivning. Nä det var typ nån månad sen, kom bara att tänka på det nu. Gick in på allt om sthlm och kollade lite rekommendationer och recensioner osv och bokade på den jag länkade förut. Och det är lugnt, vi är inte så grabbiga av oss Det blir nog lite mer än en 500ing/pers hoppas alla klarar. Som vanligt totalångest när man själv får stå för uppstyrning. Funderade på Grill men hörde skräckhistorier från shahin om notorna så det får bli en annan gång. Tack för alla tips, ska kommas ihåg inför nästa gång.
KungKroon Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Jag vidhåller fortfarande att Jensens är nötigt, men inser samtidigt att det antagligen beror på min brist på erfarenhet när det gäller bra mat Ha en bra kväll!
two_aces Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Grill Ruby, Österlånggatan, Gamla Stan kan nog vara Stockholms bästa restaurang imo. Mest överprisade restaurangen i varje fall, är väl ok mat.
Recommended Posts