two_aces Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 HAHA fan va smart jag är. Har hela tiden tänkt att det är söder om sthlm. Men jag vet ju att det ligger norr. Det är ju i stort sett bara ett stenkast från min hemort åkersberga Det finns väl inget som ligger inom ett stenkast från Åkersberga Danderyd is the shit, bara en sån sak som stockholms flottaste köpcentrum (Mörby Centrum) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 Det är ju i stort sett bara ett stenkast från min hemort åkersberga +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 ulaf: även om jag inte fick säga det här, men jag har uppgifter om att min syster ska dejta en 21-åring. Det finns alltså en chans... Jag tar en två veckors ban från den här ankdammen. Lycka till med pokern! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 ulaf: även om jag inte fick säga det här, men jag har uppgifter om att min syster ska dejta en 21-åring. Det finns alltså en chans... Jag tar en två veckors ban från den här ankdammen. Lycka till med pokern! Jävla hycklare den där syrran, no offence. Just nu jobbar jag dessutom på annat håll! Ha det så kul! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 Avslöjades dessutom att hennes kompis "varit inne på nittiotalet". Den här kompisen är dessutom känd för att lägre diverse kändisar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 Avslöjades dessutom att hennes kompis "varit inne på nittiotalet". Den här kompisen är dessutom känd för att lägre diverse kändisar. hehehe släng upp numret här så blir det action. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 HAHA fan va smart jag är. Har hela tiden tänkt att det är söder om sthlm. Men jag vet ju att det ligger norr. Det är ju i stort sett bara ett stenkast från min hemort åkersberga Jag blandar alltid ihop Stocksund (Danderyd) med Trångsund (pendelstationen mellan Farsta Strand och Skogås, dvs söderut). Det är säkert samma med dig då?Det finns väl inget som ligger inom ett stenkast från Åkersberga Danderyd is the shit, bara en sån sak som stockholms flottaste köpcentrum (Mörby Centrum)Så imponerad blev jag inte då jag råkade förvirra mig där. Bor ute i Stocksund nu (danderyd)Då kan du alltid få åka med mig hem efter CC om jag råkar vara där.När är inflyttningsfesten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon51 Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Idag märkte jag att jag hade din gamla mattebok i skolan som du hade kluddrat ditt namn över För visst gick du på igelstaviken? Snacka om enoutare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Idag märkte jag att jag hade din gamla mattebok i skolan som du hade kluddrat ditt namn över För visst gick du på igelstaviken? Snacka om enoutare Haha! WP! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2009 Idag märkte jag att jag hade din gamla mattebok i skolan som du hade kluddrat ditt namn över För visst gick du på igelstaviken? Snacka om enoutare Haha vilken klonk! :D:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2009 Så då var man framme i Prag då. Ska försöka satta mig till en plats i Unibet Open ikv. Misslyckas det får man väl försöka hitta ngn som vill sälja sin lol. Najs rum på Hilton iaf, högst upp etc. Blir kvar här ngra dagar o sen vidare till Malta! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Idag märkte jag att jag hade din gamla mattebok i skolan som du hade kluddrat ditt namn över För visst gick du på igelstaviken? Snacka om enoutare Snacka om att det säger en del om åldern på pokerforums medlemmar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2009 Ska lira livesatten till UO nu vid 8. Stejkar en kille oxå. Men klonkar ingen så blir det nog fest och nätgrind ist! vart sjukt sugen nu när jag såg att jag hade klättrat upp till 59e på P5s (minibrag obv) Ner o regga satten nu, sen en PN imo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Köpte Barca-Inter på Viasat OnDemand, frågan är nu om jag orkar spela nåt samtidigt, tror inte det =/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Köpte INTER-BARCA på Viasat OnDemand, frågan är nu om jag orkar spela nåt samtidigt, tror inte det =/ FYP ps. var tvungen, aldrig "fypat" något/något hur mkt kostade matchen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 kostade? 79 spänn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Ska lira livesatten till UO nu vid 8. Stejkar en kille oxå. Men klonkar ingen så blir det nog fest och nätgrind ist! vart sjukt sugen nu när jag såg att jag hade klättrat upp till 59e på P5s (minibrag obv) Ner o regga satten nu, sen en PN imo! Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 79 spänn Funkar din livestream? Min funkar inte.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Funkar din livestream? Min funkar inte.. Funkar fint, FYL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Funkar fint, FYL JAg brinner upp inombords nu.......... fml Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 JAg brinner upp inombords nu.......... fml Gör om från början en gång, använder du den nya spelaren? De hade ju nån extra nu när det var mycket tryck på CL eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 När jag går in på http://cpl.vss.viasat.tv/cpl_home_se.php och klickar på matchen står det bara sidan kunde inte visas. Ska jag öppna det via media player eller ngt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Finns ju gratis streams också iofs... http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=48879∂=sports Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 När jag går in på http://cpl.vss.viasat.tv/cpl_home_se.php och klickar på matchen står det bara sidan kunde inte visas. Ska jag öppna det via media player eller ngt? För mig var det några enkla klick så kom det upp i webläsaren. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Så då var man framme i Prag då. Ska försöka satta mig till en plats i Unibet Open ikv. Misslyckas det får man väl försöka hitta ngn som vill sälja sin lol. Najs rum på Hilton iaf, högst upp etc. Blir kvar här ngra dagar o sen vidare till Malta! Du får ge betyg på skybaren sen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts