Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Är breakeven sen jag kom hem 16 juli över typ 100k händer inkl rb. Mår så jäääävla dåligt över det så det finns inte! Åååångest...Kan inte ens pluswhinea så illa är det :(

+2, fast back istället för breakeven, bara 50k händer och att jag inte mår dåligt av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okocha, Du kan inte tänka dig att köra på Ongame ? eller i värsta fall ipoker ?

 

Prima innebär flera problem

 

1: Tiltar dirr av clienten jag använder mig av på prima

2: Isofall måste jag ut med cashen och in med dom på micro för att sedan om allt går som de ska plocka ut dem och tebax med dem på ongame

 

Du har ju en rulle x100 min så känns lite lättare om du kommer till mig istället för att jag ska komma till dig :)

 

Ongame är absolut att föredra för mig, Måste ha mina snabb knappar annars blire inge fart i spelet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okocha, Du kan inte tänka dig att köra på Ongame ? eller i värsta fall ipoker ?

 

Prima innebär flera problem

 

1: Tiltar dirr av clienten jag använder mig av på prima

2: Isofall måste jag ut med cashen och in med dom på micro för att sedan om allt går som de ska plocka ut dem och tebax med dem på ongame

 

Du har ju en rulle x100 min så känns lite lättare om du kommer till mig istället för att jag ska komma till dig :)

 

Ongame är absolut att föredra för mig, Måste ha mina snabb knappar annars blire inge fart i spelet ;)

ongame har jag bara ett konto och det nicket vill jag absolut inte outa, ipoker har jag inga konton alls. skapar man nya konton måste man oftast skicka in en massa papper för att höja insättningsgränserna och det orkar jag inte. vill du inte spela prima kan jag tänka mig fulltilt, party eller svs där jag har konton med humana insättningsgränser. fulltilt har väl dessutom lägre rake än de övriga på hu så det är väl kanske att rekommendera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...