Limmet Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Är breakeven sen jag kom hem 16 juli över typ 100k händer inkl rb. Mår så jäääävla dåligt över det så det finns inte! Åååångest...Kan inte ens pluswhinea så illa är det +2, fast back istället för breakeven, bara 50k händer och att jag inte mår dåligt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Just nu funderar jag på o sitta uppe till 6-7 (ist för 3) och grinda och skita i o gå till gymmet imorgon. Är det friskt? Ja. För att gymma krävs det bra käk. Bra käk kräver pengar. Pengar kräver grind. Slutsats: sitt upp till 9:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Står säkert i 30 inlägg, men vart ska grudgematchen spelas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Står säkert i 30 inlägg, men vart ska grudgematchen spelas? prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Alltså hur fan mår ni? Breakeven i en månad och ni gråter? Är ju för fan ren jävla njutning om man lyckas att inte backa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiiias Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 okocha, Du kan inte tänka dig att köra på Ongame ? eller i värsta fall ipoker ? Prima innebär flera problem 1: Tiltar dirr av clienten jag använder mig av på prima 2: Isofall måste jag ut med cashen och in med dom på micro för att sedan om allt går som de ska plocka ut dem och tebax med dem på ongame Du har ju en rulle x100 min så känns lite lättare om du kommer till mig istället för att jag ska komma till dig Ongame är absolut att föredra för mig, Måste ha mina snabb knappar annars blire inge fart i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Alltså hur fan mår ni? Breakeven i en månad och ni gråter? Är ju för fan ren jävla njutning om man lyckas att inte backa plus ett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 2: Isofall måste jag ut med cashen och in med dom på micro för att sedan om allt går som de ska plocka ut dem och tebax med dem på ongame Härlig inställning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Alltså hur fan mår ni? Breakeven i en månad och ni gråter? Är ju för fan ren jävla njutning om man lyckas att inte backa +1 Backat varje månad sen jag åkte till RSA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 okocha, Du kan inte tänka dig att köra på Ongame ? eller i värsta fall ipoker ? Prima innebär flera problem 1: Tiltar dirr av clienten jag använder mig av på prima 2: Isofall måste jag ut med cashen och in med dom på micro för att sedan om allt går som de ska plocka ut dem och tebax med dem på ongame Du har ju en rulle x100 min så känns lite lättare om du kommer till mig istället för att jag ska komma till dig Ongame är absolut att föredra för mig, Måste ha mina snabb knappar annars blire inge fart i spelet ongame har jag bara ett konto och det nicket vill jag absolut inte outa, ipoker har jag inga konton alls. skapar man nya konton måste man oftast skicka in en massa papper för att höja insättningsgränserna och det orkar jag inte. vill du inte spela prima kan jag tänka mig fulltilt, party eller svs där jag har konton med humana insättningsgränser. fulltilt har väl dessutom lägre rake än de övriga på hu så det är väl kanske att rekommendera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 +1 Backat varje månad sen jag åkte till RSA. Det beror dock inte på variansen ST! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2010 Det beror dock inte på variansen ST! Tjena leo, gul? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts