Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pokrandet går rätt segt för tillfället (för hela team linköping), jag har iaf fått in 35k händer där jag är back ~4 inköp, så med rb blir det väl lillbacket än så länge.

 

 

Ajaj, Nu gäller det att du samlar dig och får rätt state of mind tills på söndag. Lite motstånd vill jag ju ha. Vi ska ju ändå spela om 15 000 kr

 

Lira mot en PLO HU 200$ Reg idag, Trevlig kille. Men efter något inköp back erkände han att han inte kunde vinna mot mig och att jag nu hade fixat så han låg back för dagen :lol:

 

Du vet hur de känns de händer du sitter där och fi ställer all in, du har en bra hand men det finns bättre men du har ingen read på fi, den är jobbig ! Så kommer varje hand att vara.

 

Nä nu är jag löjlig, men det är fan sant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

regler för grudgematchen?

.

Prima 2 bord 100bb, Budget 400bb sen är det game over

 

16:00 ! Ska ha halva de här forumet till att raila detta ;)

 

på söndag 16.00 ska jag och tiiias alltså spela en hu PLO, detta sker på två bord plo400 på prima, bakgrunden till matchen finns i denna tråden http://pokerforum.nu/forum/turneringspoker/62408-aq-pa-bb-4.html

 

tiiias spelar normalt plo50 hu och jag spelar normalt inte omaha alls. tiiias stoploss för matchen är 4 inköp, jag kommer inte spela längre än ~18.45

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...