Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den största skammen skulle vara att backa ur det så det finns inte på kartan.

 

Om nu det går åt helvete, vilket jag inte tror och jag förlorar så klev jag upp iaf och gjorde det.

 

För min FI ligger nog skammen mer i att han skulle förlora och det är något som finns på kartan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah kungligt att spela för 40 egentliga BI från hans nivå :-D

ja, det är sjukt kungligt tbh =)

Jag har en sjuk känsla att tiiiias turar sönder flugis :(

 

Hoppas jag har fel!

Jag tror att hur många gånger Tiiias än kollar på denna så kommer han ändå inte vinna...
För min FI ligger nog skammen mer i att han skulle förlora och det är något som finns på kartan ;)

jag är som sagt inte bra på omaha så det blir en kul utmaning för mig med =)

 

Finns det nån railtråd än? Om inte, så får nån ta tag i det :)

nope, ingen railtråd än, men 6 dagar kvar till matchen. kanske skulle styra en sidebet-/railtråd :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

 

på söndag 16.00 ska jag och tiiias alltså spela en hu PLO, detta sker på två bord plo400 på prima, bakgrunden till matchen finns i denna tråden http://pokerforum.nu/forum/turneringspoker/62408-aq-pa-bb-4.html

 

tiiias spelar normalt plo50 hu och jag spelar normalt inte omaha alls. tiiias stoploss för matchen är 4 inköp, jag kommer inte spela längre än ~18.45

 

Hur vet du att tiias normalt sett spelar plo50 och vad är ditt stoploss?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du att tiias normalt sett spelar plo50 och vad är ditt stoploss?

Kan jag ju inte veta, om så inte är fallet kanske jag lär mig nått iaf :) inte så att jag kan tacka nej när nån utmanar mig på grudgematch.

 

vet inte vad jag ska stoplossa på, 2-3k eller så kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det dags för inflyttningsfest den 28e augusti. Drop in från 19.00. Det blir fest i hus och ladan där det är möblerat i ett av rummen och där det också finns en bar med kyl etc. Sovgolvyta finns det gott om om man tar med madrass och vill sova över. Det kommer finnas ett gästrum, en gäststuga, och rummet i ladan är också isolerat. Annars kostar taxi till stan ~500:-. Badkläder medtages för dem som känner för ett dopp i badtunnan framåt natten. Hoppas på fint väder iaf! Medtag dricka och glatt humör. Det kommer bjudas på snacks och öl/cider/sprit (i baren). Välkomna!

 

Tänkte det är lika bra att skicka inbjudan här också om någon skulle vara sugen. :mrgreen:

 

får alla pfare komma? och vilken adress

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det dags för inflyttningsfest den 28e augusti. Drop in från 19.00. Det blir fest i hus och ladan där det är möblerat i ett av rummen och där det också finns en bar med kyl etc. Sovgolvyta finns det gott om om man tar med madrass och vill sova över. Det kommer finnas ett gästrum, en gäststuga, och rummet i ladan är också isolerat. Annars kostar taxi till stan ~500:-. Badkläder medtages för dem som känner för ett dopp i badtunnan framåt natten. Hoppas på fint väder iaf! Medtag dricka och glatt humör. Det kommer bjudas på snacks och öl/cider/sprit (i baren). Välkomna!

 

Tänkte det är lika bra att skicka inbjudan här också om någon skulle vara sugen. :mrgreen:

 

 

jag kmr gärna :) Om man kan hänka på Okocha eller limmet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

plusdag efterlyses.

 

Är breakeven sen jag kom hem 16 juli över typ 100k händer inkl rb. Mår så jäääävla dåligt över det så det finns inte! Åååångest...Kan inte ens pluswhinea så illa är det :(

 

Känner mig helt lost

 

* Dealing card to HERO: K of d, Q of h

_amatoren_ folded

HERO raised - €6.00

hajnpaj folded

jammyjenny raised - €18.00

Gozzilla folded

Budspencer60 folded

HERO raised - €46.00

jammyjenny called - €46.00

** Dealing the flop: 8 of c, Q of s, 3 of d

 

Vilken linje väljer vi här? Min read på fi är att han endast kan ha AA då han ofta viker eller stoppar in mot 4bet ^^. Flat finns lixom inte.

 

Då är väl checkfold extremt givet om du har den readen?

 

Bara jag som ser mycket humor i detta inlägg? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...