Starfitter Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Tar du med dig björndräkten? går utan tvekan att ordna... hög liggfaktor sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Vart går gränsen för crash-sugna pfare? det är yxel som bestämmer det, men bra försök Tror iofs att jag äntligen börjat uppskatta okochas humor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Provbadet i tunnan var succé. Mycket skönt med ett midnattsdopp i 40gradigt vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Vart går gränsen för crash-sugna pfare? Vadå för gräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Jag borde börja ta såna linjer mot han också kanske checka fler floppar mot honom också om han cr många cbets, alt syna ner mkt lightare flera gator... fast det blir mindre varians om man checkar flopparna bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 pokrandet går rätt segt för tillfället (för hela team linköping), jag har iaf fått in 35k händer där jag är back ~4 inköp, så med rb blir det väl lillbacket än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Jag springer som en gud? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 pokrandet går rätt segt för tillfället (för hela team linköping), jag har iaf fått in 35k händer där jag är back ~4 inköp, så med rb blir det väl lillbacket än så länge. Ajaj, Nu gäller det att du samlar dig och får rätt state of mind tills på söndag. Lite motstånd vill jag ju ha. Vi ska ju ändå spela om 15 000 kr Lira mot en PLO HU 200$ Reg idag, Trevlig kille. Men efter något inköp back erkände han att han inte kunde vinna mot mig och att jag nu hade fixat så han låg back för dagen Du vet hur de känns de händer du sitter där och fi ställer all in, du har en bra hand men det finns bättre men du har ingen read på fi, den är jobbig ! Så kommer varje hand att vara. Nä nu är jag löjlig, men det är fan sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 tiias du har ju levererat mer signaturmaterial på typ 3 dygn än de flesta legendarer gör på sin forumtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 tiias du har ju levererat mer signaturmaterial på typ 3 dygn än de flesta legendarer gör på sin forumtid! Jo det har varit intensivt, Sovit 8h på 4 eller 5 dagar. Men nu ska jag sova och i morgon ska jag lusläsa hela den här dagboken : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 kan beta att grudge matchen aldrig blir av och då tror jag inte okocha backar . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 regler för grudgematchen? . Prima 2 bord 100bb, Budget 400bb sen är det game over 16:00 ! Ska ha halva de här forumet till att raila detta på söndag 16.00 ska jag och tiiias alltså spela en hu PLO, detta sker på två bord plo400 på prima, bakgrunden till matchen finns i denna tråden http://pokerforum.nu/forum/turneringspoker/62408-aq-pa-bb-4.html tiiias spelar normalt plo50 hu och jag spelar normalt inte omaha alls. tiiias stoploss för matchen är 4 inköp, jag kommer inte spela längre än ~18.45 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 hahah kungligt att spela för 40 egentliga BI från hans nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Sjukt! Detta måste följas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Jag tror inte det blir av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Jag tror inte det blir av. WTF Här har man redan börjat ladda med diverse hejarramsor, chips, öl och idolbilder/flaggor. Å så säger du att det inta ska bli av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drivet Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Jag tror att hur många gånger Tiiias än kollar på denna så kommer han ändå inte vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Är det HU4ROLLZ från Tiiias sida? Vill beskåda en sån någon gång i mitt liv:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Rätt säker på att tias poppar första knappen och sedan får strömavbrott några månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts