Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snyggt spelat flugan!

 

Men varför ställa turn med AT i förra posten?

ty!

 

för att jag inte har nån aning om hur jag ska spela dom flesta riverkort. kommer sitta där med en halvpott kvar och jag tror nabbes kommer spela river bättre än mig. säger inte att det är bra, men det var tankarna som flödade i huvudet :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

92 km cykel avklarat. Blev dubbelbeställning av friterad fläskfilé nu, via onlinepizza. Ska sitta fint! 8-)

 

Nice. Ska du cykla vättern? Hur gick spelet idag? Såg att du grinda. Var på väg att få ett riktigt psykbryt efter mina första 150 händer, men lyckades vända till nästan BE efter att ha sprungit sjukt dåligt.

 

http://img153.imageshack.us/i/runbad.jpg/

 

Mvh doegel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice. Ska du cykla vättern? Hur gick spelet idag? Såg att du grinda. Var på väg att få ett riktigt psykbryt efter mina första 150 händer, men lyckades vända till nästan BE efter att ha sprungit sjukt dåligt.

 

http://img153.imageshack.us/i/runbad.jpg/

 

Mvh doegel

 

Vättern japp!

Plussa 2 inköp nästan, grindade efter cyklingen, satt som en zombie, spelade väl inte jättebra o gjorde lite kassa riversyner men vann nån flipp o fick bra betalt med eggen så det redde till sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad dålig analys.

 

Btw jag tror du foldar turn i AK handen i den andra dbn!

 

Tycker handen är för dålig att flatta pre (även om jag gör det också ibland) svårt att floppa bra o komma till showdown. Flopp tycker jag gott vi kan betsyna med par holk och rr färg, finns många träliga kort på turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker handen är för dålig att flatta pre (även om jag gör det också ibland)

 

Målet är väl att vinna potten direkt, vilket oftast också sker. Detta spel är ändå relativt lättläst och sa inte göras för ofta. Du bör ha något på ursrungshöjaren också.

 

Tycker du gör rätt som fortsättningsbetar på floppen. Det är en relativt hyfsad bräda för dig, samt att du har visat styrka tidigare. Även turnspelet är rätt bra imo. Skulle han syna floppen med AK,AQ eller A5,A7 med spelare efter sig? Tror fi sitter på ett mellanpar ofta här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Målet är väl att vinna potten direkt, vilket oftast också sker. Detta spel är ändå relativt lättläst och sa inte göras för ofta. Du bör ha något på ursrungshöjaren också.

 

Tycker du gör rätt som fortsättningsbetar på floppen. Det är en relativt hyfsad bräda för dig, samt att du har visat styrka tidigare. Även turnspelet är rätt bra imo. Skulle han syna floppen med AK,AQ eller A5,A7 med spelare efter sig? Tror fi sitter på ett mellanpar ofta här.

 

Du spelar mkt live ? För annars hänger inte jag med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...