Rooney Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Snyggt spelat flugan! Men varför ställa turn med AT i förra posten? Citera
okocha Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2010 Snyggt spelat flugan! Men varför ställa turn med AT i förra posten? ty! för att jag inte har nån aning om hur jag ska spela dom flesta riverkort. kommer sitta där med en halvpott kvar och jag tror nabbes kommer spela river bättre än mig. säger inte att det är bra, men det var tankarna som flödade i huvudet Citera
Yxel Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 92 km cykel avklarat. Blev dubbelbeställning av friterad fläskfilé nu, via onlinepizza. Ska sitta fint! Citera
Gustaf112 Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 92 km cykel avklarat. Blev dubbelbeställning av friterad fläskfilé nu, via onlinepizza. Ska sitta fint! Nice. Ska du cykla vättern? Hur gick spelet idag? Såg att du grinda. Var på väg att få ett riktigt psykbryt efter mina första 150 händer, men lyckades vända till nästan BE efter att ha sprungit sjukt dåligt. http://img153.imageshack.us/i/runbad.jpg/ Mvh doegel Citera
Yxel Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Nice. Ska du cykla vättern? Hur gick spelet idag? Såg att du grinda. Var på väg att få ett riktigt psykbryt efter mina första 150 händer, men lyckades vända till nästan BE efter att ha sprungit sjukt dåligt. http://img153.imageshack.us/i/runbad.jpg/ Mvh doegel Vättern japp! Plussa 2 inköp nästan, grindade efter cyklingen, satt som en zombie, spelade väl inte jättebra o gjorde lite kassa riversyner men vann nån flipp o fick bra betalt med eggen så det redde till sig. Citera
ulaf Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Känns som en solklar check på floppen? eller hur djupa är ni? Nu är jag inget gto-proffs dock Citera
Yxel Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 fan vad dålig analys. Btw jag tror du foldar turn i AK handen i den andra dbn! Tycker handen är för dålig att flatta pre (även om jag gör det också ibland) svårt att floppa bra o komma till showdown. Flopp tycker jag gott vi kan betsyna med par holk och rr färg, finns många träliga kort på turn. Citera
okocha Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2010 Tycker handen är för dålig att flatta pre tycker inte jag, men uppenbarligen tyckte limmet det eftersom han 3beta Citera
Yxel Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 tycker inte jag, men uppenbarligen tyckte limmet det eftersom han 3beta Flattar hellre JTs QJs Citera
Lobo Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Tycker handen är för dålig att flatta pre (även om jag gör det också ibland) Målet är väl att vinna potten direkt, vilket oftast också sker. Detta spel är ändå relativt lättläst och sa inte göras för ofta. Du bör ha något på ursrungshöjaren också. Tycker du gör rätt som fortsättningsbetar på floppen. Det är en relativt hyfsad bräda för dig, samt att du har visat styrka tidigare. Även turnspelet är rätt bra imo. Skulle han syna floppen med AK,AQ eller A5,A7 med spelare efter sig? Tror fi sitter på ett mellanpar ofta här. Citera
Yxel Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Foldar 89s ? ne 3bet om jag ska spela den Citera
Amutu Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Målet är väl att vinna potten direkt, vilket oftast också sker. Detta spel är ändå relativt lättläst och sa inte göras för ofta. Du bör ha något på ursrungshöjaren också. Tycker du gör rätt som fortsättningsbetar på floppen. Det är en relativt hyfsad bräda för dig, samt att du har visat styrka tidigare. Även turnspelet är rätt bra imo. Skulle han syna floppen med AK,AQ eller A5,A7 med spelare efter sig? Tror fi sitter på ett mellanpar ofta här. Du spelar mkt live ? För annars hänger inte jag med. Citera
Amutu Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 ne 3bet om jag ska spela den orka misshandla sin hand 89s har mer värde i multi way än mano a mano Citera
Teh_MoUsE Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Jag tycker det är kallt att 3beta pre här på UTG-raise och dessutom UTG+1 synar. Vi sitter i pos vilket gör det ännu mer troligt att ngn av de andra 4betar just för dem sitter OOP. Degar turn och betsynar floppen som spelat. Citera
Supertequila Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 wow snacka om att slakta en låg suited connector och inte anpassa pottstorleken till sin handstyrka... Citera
GG Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 wow snacka om att slakta en låg suited connector och inte anpassa pottstorleken till sin handstyrka... Vadå anppassa pottstorleken till handstyrka? Citera
Yxel Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Vadå anppassa pottstorleken till handstyrka? Tack, +1 Citera
Supertequila Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Vadå anppassa pottstorleken till handstyrka? Relativ styrka då eller va ni vill kalla det. Kallt att köra så hårt så marginellt mot utg o utg+1. Fast om gretko reagerar har jag förmodligen fel.... Citera
Yxel Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Måste väl sizea samma med AA som med 76s? Sopuselt värde på unibet atm, kan det börja regna i Frankrike eller nåt:evil: Citera
Recommended Posts