proxi Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 Tror faktiskt inte en enda person här blir förvånad över att du är en äcklig liten fitta så du behöver inte försöka provocera. Tönt. +1 Citera
Starfitter Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 ** Dealing card to HERO: 10 of s, 10 of dKeldhy raised - €8.00 MGB77 folded kulderzipken folded DukeOffSwe folded Prislapp folded HERO called - €8.00 ** Dealing the flop: 10 of h, 4 of s, 6 of h HERO checked Keldhy checked ** Dealing the turn: A of c HERO checked Keldhy bet - €12.00 HERO called - €12.00 ** Dealing the river: J of d HERO checked Keldhy checked HERO shows: 10 of s, 10 of d Keldhy mucks: 4 of c, 4 of d HERO wins €38.95 from the main pot .. Citera
emop1 Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 "varierar mig lite.. 3betar den ibland, synar ibland..mixar upp spelet helt enkelt" hur gör du då för att hålla koll hur på ofta du synar/3betar den? Citera
Eblinho Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 "varierar mig lite.. 3betar den ibland, synar ibland..mixar upp spelet helt enkelt" hur gör du då för att hålla koll hur på ofta du synar/3betar den? Man använder sig av min tänkta affärsidé, Smekts Gto-tärning Citera
GG Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Man använder sig av min tänkta affärsidé, Smekts Gto-tärning Tjena smekt, foldat nån A7o på slutet? Citera
jkkman Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 edit, vafan orka whinea på ngt som skänker så mkt glädje till så många edit två, finns i posten under Citera
Yxel Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 helt jävla sjukt hur man kan ta en förlust så personligt. blir ni stolta och får en känsla av att ni lyckats med något när erat favoritlag vinner? fyi är jag inget hardcorefan men min favoritklubb är av nån sjuk anledning man u. Aldrig förstått det heller. Citera
Eblinho Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Tjena smekt, foldat nån A7o på slutet? tjena gretko, kan man lugnt säga att jag har. Har du foldat toppen av din range något på slutet? Citera
boman Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Vet ni vad det är för likhet mellan Metaddict och Rafael Da Silva? -- ------ ---- -------- -- Citera
starsonmars Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 ** Dealing card to HERO: 10 of s, 10 of dKeldhy raised - €8.00 MGB77 folded kulderzipken folded DukeOffSwe folded Prislapp folded HERO called - €8.00 ** Dealing the flop: 10 of h, 4 of s, 6 of h HERO checked Keldhy checked ** Dealing the turn: A of c HERO checked Keldhy bet - €12.00 HERO called - €12.00 ** Dealing the river: J of d HERO checked Keldhy checked HERO shows: 10 of s, 10 of d Keldhy mucks: 4 of c, 4 of d HERO wins €38.95 from the main pot End of game 3255790874 Allvarligt, vad hände här egentligen? Vet inte vem du är av spelarna men det spelar ärligt ingen roll för båda två spelade handen som skit, seriöst! Citera
Metaddict Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Allvarligt, vad hände här egentligen? Vet inte vem du är av spelarna men det spelar ärligt ingen roll för båda två spelade handen som skit, seriöst! Har sett miljoner värre saker än limmets spel i den handen. Den andra snubben däremot... Citera
starsonmars Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Har sett miljoner värre saker än limmets spel i den handen. Den andra snubben däremot... Men varför synar han bara på turn, och varför checkar han på river? Gick fällan ut på att hålla poten så liten som möjligt, förstår verkligen inte alls varför bara han bara synade på turn?! Citera
Myt4z Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Men varför synar han bara på turn, och varför checkar han på river? Gick fällan ut på att hålla poten så liten som möjligt, förstår verkligen inte alls varför bara han bara synade på turn?! Han skrev ju tidigare att han trodde fi hade A, och hoppades på att fi skulle beta rivern igen. står på föregående sida. Citera
Joey Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Skönt med lite semester i LHC! +1 mega. Citera
Metaddict Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Men varför synar han bara på turn, och varför checkar han på river? Gick fällan ut på att hålla poten så liten som möjligt, förstår verkligen inte alls varför bara han bara synade på turn?! Vet inte exakt hur liket tänker men det kan vara bra att ha något annat i sin range än luft när man spelar check flop och CS turn. När fi betar turn är det mer troligt att han har ett ess eller bluffar än vad det är att han har något mellanpar han vill ha till showdown. Och mot den rangen är CS turn och CR river överlägset. Gillar faktiskt linjen givet just A på turn, i princip alla andra turnkort skulle jag nog föredra att beta turn själv. Tror jag. Btw liket så borde du ha sagt att han timade ut direkt för att inte förstöra hans rykte totalt Citera
okocha Postad 9 April , 2010 Författare Rapport Postad 9 April , 2010 Vet inte exakt hur liket tänker men det kan vara bra att ha något annat i sin range än luft när man spelar check flop och CS turn. När fi betar turn är det mer troligt att han har ett ess eller bluffar än vad det är att han har något mellanpar han vill ha till showdown. Och mot den rangen är CS turn och CR river överlägset. Gillar faktiskt linjen givet just A på turn, i princip alla andra turnkort skulle jag nog föredra att beta turn själv. Tror jag. Btw liket så borde du ha sagt att han timade ut direkt för att inte förstöra hans rykte totalt liket och limmet är två olika personer =) Citera
Recommended Posts