fl0w Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Hur många personer har du legat med? Citera
Nidson Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Såhär två år senare, ångrar du ditt val av nick? Har du tribal-tatueringar som du ångrar? Citera
Kissemissen Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Hur lärde du känna watoz och gretko? Har du läst något på högskolan/universitet? Om du inte spelade poker vad skulle du syssla med då? Citera
Spelgalen Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 din brunn men ändå. förstog inte om du testat/inte testat.. men om du inte har testat, banga testa kola. alldeles för lätt att fastna, inte värt det. Citera
greywolf Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 när vi är inne på knarkspåret..har du testat att knulla Ead,tjackad eller på Cola? Har du någon gång snortat kola från fittan på en brasilansk fotomodell? Testat svamp eller LSD? triprapport ? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Hur många personer har du legat med? haha! inte exakt koll. men ca 10 st. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Vilka droger har du provat och hurmånga gånger? några st. men inte tillräckligt många än. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Såhär två år senare, ångrar du ditt val av nick? Har du tribal-tatueringar som du ångrar? hahaha nejnej. ångrar det inte. Det är klockrent! nope, inga tatueringar alls. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 din brunn men ändå. förstog inte om du testat/inte testat.. men om du inte har testat, banga testa kola. alldeles för lätt att fastna, inte värt det. har inte testat cola. men ska göra det snart. nejdå. jag fastnar inte. Citera
greywolf Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 har inte testat cola. men ska göra det snart. nejdå. jag fastnar inte. crack har också en höjdare, har du funderat på det? . ska du testa heroin? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Hur lärde du känna watoz och gretko? Har du läst något på högskolan/universitet? Om du inte spelade poker vad skulle du syssla med då? gretko lärde jag känna genom pokern på den lokala klubben från början. Watoz och jag har varit halvpolare sen vi var rätt små. genom hockey fotboll bla. Nu bor vi alla tre i samma trappuppgång och är nära vänner. nej inte plugg. skulle förmodligen vara kriminell. Citera
NarkotikaPolisen Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 några st. men inte tillräckligt många än. Vilka tänker du prova, vart får du tag på dom, känner du någon som tar droger? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 när vi är inne på knarkspåret..har du testat att knulla Ead,tjackad eller på Cola? Har du någon gång snortat kola från fittan på en brasilansk fotomodell? Testat svamp eller LSD? triprapport ? har bara tagit tjack av de tre. och har inte knullat på det. men de bör nog funka. lite beroende på hur speedad man är.. tjackballen ärju inte att leka med. haha nej tyvärr. japp svamp tre ggr.. njaa ingen direkt triprapport. har varit rättså intensiva trippar och svårt att göra rapport av.. vi har försökt lite, men de går fan inte. sneat lite halvt två av tre ggr iaf. Första gången var i thailand på fullmoon party. då trodde jag allt allt var hallica utom watoz typ. så jag försökte hålla mig till han. aja. sjukt svårt at tbeskriva. kanske försöker senare. Citera
Sylwester Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Om du var tvungen att välja mellan att tatuera en tribal på underarmen eller "Carpe Diem", vad skulle du välja? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Vilka tänker du prova, vart får du tag på dom, känner du någon som tar droger? hahaha. japp känner en del som tar droger. vet inte vilka jag ska prova. E och cola är de som är kvar på listan iaf. sen får vi se. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Om du var tvungen att välja mellan att tatuera en tribal på underarmen eller "Carpe Diem", vad skulle du välja? skulle ta en tribal å bygga in nåt annat i den.. exempelvis ett Djurgårdsmärke lr liknande. Citera
slashyboy Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 vart i sverige bor du lol? stad Citera
Watoz Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Vilka tänker du prova, vart får du tag på dom, känner du någon som tar droger? hahahah, de är itne bara på FB som narkotikapolisen hänger. Citera
greywolf Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 har bara tagit tjack av de tre. och har inte knullat på det. men de bör nog funka. lite beroende på hur speedad man är.. tjackballen ärju inte att leka med. haha nej tyvärr. japp svamp tre ggr.. njaa ingen direkt triprapport. har varit rättså intensiva trippar och svårt att göra rapport av.. vi har försökt lite, men de går fan inte. sneat lite halvt två av tre ggr iaf. Första gången var i thailand på fullmoon party. då trodde jag allt allt var hallica utom watoz typ. så jag försökte hålla mig till han. aja. sjukt svårt at tbeskriva. kanske försöker senare. nu har jag inga fler frågor på lager, men jag kan tipsa om en väldigt skön triprapport jag läste för ett tag sedan: http://www.flashback.info/showthread.php?t=410133&highlight=svamp Citera
Spelgalen Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 hur snygg är du, skala 1-10? hur snygga tjejer brukar du normalt lyckas dra med dig hem, skala 1-10? Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 haha det blev mkt drogsnack i denna.. men de är rätt skoj. =) tro inte att jag är nån pundare bara. så är det inte. men droger e skoj. så länge man inte går för långt. just nu har jag lite tramadol i mig. det är en väldigt lätt opiat. inte ens narkotika klassad. man blir lite "speedad" och glad och väldigt social av den. Den funkar att grinda på också märkte jag.. sitter å kör lite 3/6 å 5/10 HU. sjuka fiskar.. synd bara att dom hit n runnar... Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 vart i sverige bor du lol? stad hemligt. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 nu har jag inga fler frågor på lager, men jag kan tipsa om en väldigt skön triprapport jag läste för ett tag sedan: http://www.flashback.info/showthread.php?t=410133&highlight=svamp hahaha jaaa den där är sjukt skön!! är en av mina favorit rapporter på flashback! jag och gretko ska besöka den ön har vi bestämt. Citera
All in Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 hur snygg är du, skala 1-10?hur snygga tjejer brukar du normalt lyckas dra med dig hem, skala 1-10? ligger väl på en 7-8 kanske. oj. lite olika. har haft allt mellan 2-9 skulle ja tro. har flickvän nu dock. Citera
LuckyStar5.1 Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Vem skulle du hellst av allt vilja träffa, levande eller död? hehe ok. nje ryktesmässigt ärju E roligare.. den drogen är ju magisk! har polare som testat båda å så.. men ärju två olika droger.. E kan man ju inte ta på krogen å så.. medans man kan dewt medcola utan problem. Kola är ganska harmlös dagen efter ...det är inte E, du kan vakna upp i ett känslomässigt vacum och vara så satans trasig så den enda du vill träffa är en kula i huvudet. Men under ruset så är E godis Knark är kul men anus Citera
Recommended Posts