Gå till innehåll

The Well: Jakobl


jakobl

Recommended Posts

hej här kan ni ställa frågor till mig. jag kan förstå att ni är väldigt nyfikna på vad jag är för person och att ni därför kommer ha otroligt mycket frågor så jag måste tyvärr be er att bara ställa en fråga var. Detta på begäran av forumsadministratörerna eftersom forumet har begränsad lagringskapacitet

ps. jag spelar inte poker längre för jag blir olycklig av det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är du?

 

En chalmerist som brukade lira poker. Jag dominerade både cryptologic och senare ongame, lol.

 

Har du torskat mycket pengar eller klarar du inte av när det går dåligt bara?

 

Jag ligger väl minst 90kkr plus sammanlagt. När jag lirade som mest hade jag ofta svårt att somna, och när jag var inne i en downswing så var jag olycklig den största delen av mitt liv, även utanför pokern. Så det var inte värt det längre. Nu spenderar jag mina dagar med att håna n00bz och slösurfa nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att du stör dig på Ängeln17 lika mycket som han här.

 

ja, kanske lite mer

 

Hur många människor skulle du låta dö för att du skulle få leva?

 

större delen av mänskligheten skulle nog få stryka med.

 

Om du kunde överföra pengar från random bankkonton till dig själv utan en risk att åka dit, hur mycket skulle du ta?

 

Så mycket som jag någonsin kan tänkas göra mig av med.

 

Ska du gå till pubrundan på chalmers ikväll?

 

ja, lol. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tänker du då?

 

Sjukt roligt att någon som kallar sig snabelguy direkt hugger på det är svaret.

 

Vilken "politiker" har en finnig högertonåring på väggen då den finniga vänstertonåringen har Che?

 

Chalmers alltså. Ditt hat mot vänster, är det ärvt inom familjen?

 

Även ditt val att gå på chalmers, ärvt inom familjen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur besviken tror du att jag blev när jag upptäckte att rubriken inte var "The Well: Jacobmal"?

 

Någon relation till Jacobmal?

 

Någon relation till Iremmats? (Tidigare nick? ;-) )

 

Hur brukar du gå tillväga när du hånar n00bz? (Det finns ju en stolt tradition av detta här på pf, så hur uppnå det lilla extra för att märka ut sig.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tänker du då?

 

En ful näsa är till större last än en liten snopp, helt enkelt. Såvida vi inte talar om en direkt magiskt liten snopp, som förhindrar en att ha vanlig sex.

 

Sjukt roligt att någon som kallar sig snabelguy direkt hugger på det är svaret.

 

Vilken "politiker" har en finnig högertonåring på väggen då den finniga vänstertonåringen har Che?

 

Ingen jävla aning.

 

Chalmers alltså. Ditt hat mot vänster, är det ärvt inom familjen?

 

Min pappa är sosse. Det är inte ett passionerat brinnande hat, det är mer ett övergripande förakt. Mest är det för att jag hatar hur de klär sig och beter sig och fjoll-resonerar kring att det är bra att vara feg och försiktig.

 

Dessutom var det en äcklig vänsterfeminist-tjej i kön till en pub på chalmers igår som var jättearg och blev sur på mig för att jag generaliserade om brudars beteende.

 

Även ditt val att gå på chalmers, ärvt inom familjen?

 

Min kära far gick på chalmers, ja. Så det kanske är ärvt, jag vet inte. För mig känns det iaf som jag själv tagit beslutet, men vem vet...

 

Hur besviken tror du att jag blev när jag upptäckte att rubriken inte var "The Well: Jacobmal"?

 

Du grät nog en skvätt.

 

Någon relation till Jacobmal?

 

Samma förnamn kanske? Nej, ingen relation. Men jag önskar innerligt att vi var vänner.

 

Någon relation till Iremmats? (Tidigare nick? ;-) )

 

lol jag stör mig på att han har så smala armar. Dessutom ser han ganska nördig ut. Lite väl nördig för att ha så mycket pengar, vad är hans ursäkt liksom? Jag skulle hantera pengarna mycket bättre själv.

 

Hur brukar du gå tillväga när du hånar n00bz? (Det finns ju en stolt tradition av detta här på pf, så hur uppnå det lilla extra för att märka ut sig.)

 

Jag satsar hårdare på IRL-hånande. Det är för lätt att hugga på n00bz här på pf, även om det är roligt. Jag försöker vara riktigt taskig mot dem, helst så att de blir osäkra och ledsna. Om de går därifrån utan att säga något så vet jag att jag uppnått mitt mål. Jag är väldigt påflugen i sociala sammanhang, så jag får lätt även icke-nördiga människor att känna sig överkörda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...