heltoker Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 [ x ] äcklas av emilios ironiskt intertextuella refererande av "Englafallet" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Seriöst va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Lite större bilder tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2008 laboration i vad? intriguing esterlab med banandoft:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2008 [ x ] äcklas av emilios ironiskt intertextuella refererande av "Englafallet" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Lite större bilder tack! du skojar va? har ju postat sjukt stora bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 ?? ledsen flicka som är tagen på sängen (ordvits ) tillsammans med en lättklädd äcklig gubbe;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 du skojar va? har ju postat sjukt stora bilder! Jag skojar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Jag skojar aldrig. hm ok, orkar inte levla mer. Kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 hm ok, orkar inte levla mer. Kram Haha personlig ser jag puss på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brunkerpojken Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Verkar inte vara så mycket poker i den här dagboken längre ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Verkar inte vara så mycket poker i den här dagboken längre;P huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Hej NV1!jag har förståelse att man en sådan fin vårdag hellre är ute och njuter av solen i synnerhet när det strular till emd inställda lektioner ...MEN: vi har faktiskt lektion 12.30-14.00! Om jag hade varit i skolan på förmiddagen, så skulle jag gladeligen skjutit biologilektionen fram, före lunch, och själv tagit ledig denna underbara soliga dag. Men skolk är skolk och ni har att tacka Malin som förhandlade fram distansstudier så att ni slipper olaglig frånvaro. ... det handlar faktiskt inte om frånvaro eller sätta ditt er, utan det handlar om att vi har en kursplanering, som var rätt så exakt utmejslad fram till sommarlovet. och den film vi skulle titta på är på tidsbegränsad utlåningstid... (troubletrouble) Er uppgift är att läsa sidorna 166-167, sida 34, sida 61 och svara på instuderingsfrågor sida 261-262 nr 1-17 i biologi-A-boken. Nästa torsdag är det nationellt prov i engelska, vår nästa biologilektion blir alltså fredag den 18 april. GÖR INTE OM DET SOM IDAG! (eller meddela mig i god tid, så slipper jag stressa!) Hälsningar fråneder bilogilärare och klassförståndare/Ulrike "olaglig" "(troubletrouble)" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hon är f.d. tysk trädgårdsmästare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 går du i ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Är det du som är Hamse eller inte? Om det är du, varför dyker du alltid upp på massa 5/10 bord, sätter dig men köper inte in och försvinner igen efter 10min..? Ser inget ev+ i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 lol sick, 91a alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 haha pokeremil alltså... lololol. MVH Eder INW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 lol sick, 91a alltså? eller så fick jag gå om ett par år Min brunn: http://pokerforum.nu/forum/well-brunnen/43797-well-emilio_15-a.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 haha pokeremil alltså... lololol. MVH Eder INW lol living like one of the best MTT-players in sweden lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Mitt inlägg dög inte att svara på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Mitt inlägg dög inte att svara på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Är det du som är Hamse eller inte? Om det är du, varför dyker du alltid upp på massa 5/10 bord, sätter dig men köper inte in och försvinner igen efter 10min..? Ser inget ev+ i det.. Varför tror alla att han är Hamse? hamse är fan inte ens vinnande på 1/2... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 lololol jävlar va liten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 lololol jävlar va liten jag är nästan lika stor som stor-rooney. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts