Gå till innehåll

Emilio_15 - nya tag!


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

i morse när jag gick till datorn så hade typ 10st "sökresultat" ploppat upp plötsligt....samt fulltilt poker öppnats....jag tänkte inte nå vidare på det, för typ en kvart sen satt jag på msn när plösligtf det får fnatt....började skriva massa bokstäver på msn som jag inte tryckte på + at startmenyn öppnades + att ljudet stängdes av.

 

jag blev helt sjukt rädd och trodde jag blivit hackad. är det bara mitt tangenbord som är cp eller vad är detta??

loggade iaf in på mina konton och pengarna var där...är dock jätterädd att nån kan styra min dator från ett annat ställe... sökresultat WTF liksom, dit kommer man väl inte 10 gånger irad genom att trycka på random knappar på tangenbodet (om det nu är paj) tog för givet att dom sökt efter dokument med lösen och sånt....otäckt

 

som sagt, vad tror ni? kommer iaf sitta vid datorn och kolla så mina pengar är safe !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20-25 åringar som jagar 15 åringar är ju ett utmärkt mått på hur misslyckad man är.

 

Anledningen är ju att de inte har något att erbjuda de som ställer mer krav än att bjuda på snabbmat och sprit. Dvs kvinnorna i vårt underbara samhälle :-D

 

????????????????????????????

Är du blind eller saknar du kontakt med omvärlden över huvud taget?

Har du ens sett hur en tjej över 22 ser ut naken? Om du har det då undrar jag om det är något inte står riktigt rätt till där uppe.

 

Varför sjutton skulle man vilja vara med någon som ställer krav på en?

Ända anledningen att killar skaffar tjejer över 22 är att de inte längre kan få unga snygga tjejer och hälre väljer en gammal tjej över att vara ensam.

 

 

näe precis tajta 16-20åringar ska man satsa på medans man kan! sedan när man börjar krypa upp mot 30 o över så blir det liksom inte lika socialt accepterat att spänna på gymnasietjejer.

 

Och vem bryr sig om vad som är socialt accepterat? Ska man sitta å bry sig om vad andra nollor tycker och anpassa sig så lär man leva ett rätt hämmat och tråkigt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

????????????????????????????

Är du blind eller saknar du kontakt med omvärlden över huvud taget?

Har du ens sett hur en tjej över 22 ser ut naken? Om du har det då undrar jag om det är något inte står riktigt rätt till där uppe.

 

Varför sjutton skulle man vilja vara med någon som ställer krav på en?

Ända anledningen att killar skaffar tjejer över 22 är att de inte längre kan få unga snygga tjejer och hälre väljer en gammal tjej över att vara ensam.

 

 

 

 

Och vem bryr sig om vad som är socialt accepterat? Ska man sitta å bry sig om vad andra nollor tycker och anpassa sig så lär man leva ett rätt hämmat och tråkigt liv.

 

Pedroboy: Du är dum i hela jävla huvudet. En sjuk människa som är vidrig. Hoppas du inser det någon dag. Punkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul med "ända" och "hälre" också hahaha. Att vara 25 och vara ihop med 16åringar gör man inte för att dom är snygga. det är för att man är patetisk. hoppas du åker dit för våldtäkt på en 14-åring!

 

:shock: Hoppas verkligen inte att du menar vad du säger för i så fall är du lika störd som han själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pedroboy: Du är dum i hela jävla huvudet. En sjuk människa som är vidrig. Hoppas du inser det någon dag. Punkt.

 

Nog visste jag att han var äckligt tight men det här var ju bara vidrigt... QFT

 

21+are med 15-16-17 åringar är ju bara så jävla retarderat... Några ytterst få undantagsfall kanske. Pedofileri fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog visste jag att han var äckligt tight men det här var ju bara vidrigt... QFT

 

21+are med 15-16-17 åringar är ju bara så jävla retarderat... Några ytterst få undantagsfall kanske. Pedofileri fan.

 

Håller med om att det är patetiskt men faktum kvarstår fortfarande att tjejer är som som snyggast mellan 16-20 och jag tvivlar på att jag skulle ändra uppfattning i den frågan ju äldre jag blir. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

????????????????????????????

Är du blind eller saknar du kontakt med omvärlden över huvud taget?

Har du ens sett hur en tjej över 22 ser ut naken? Om du har det då undrar jag om det är något inte står riktigt rätt till där uppe.

 

Varför sjutton skulle man vilja vara med någon som ställer krav på en?

Ända anledningen att killar skaffar tjejer över 22 är att de inte längre kan få unga snygga tjejer och hälre väljer en gammal tjej över att vara ensam.

 

 

 

 

Och vem bryr sig om vad som är socialt accepterat? Ska man sitta å bry sig om vad andra nollor tycker och anpassa sig så lär man leva ett rätt hämmat och tråkigt liv.

 

Vad är det som säger att alla 22 åringar har dåliga kroppar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Winnerbäck?

 

Man har inte levt om man inte tröstrunkat till en bild på ett ex med tårarna strömmade nedför kinderna med winnerbäck i bakgrunden.

 

????????????????????????????

Är du blind eller saknar du kontakt med omvärlden över huvud taget?

Har du ens sett hur en tjej över 22 ser ut naken? Om du har det då undrar jag om det är något inte står riktigt rätt till där uppe.

 

Varför sjutton skulle man vilja vara med någon som ställer krav på en?

Ända anledningen att killar skaffar tjejer över 22 är att de inte längre kan få unga snygga tjejer och hälre väljer en gammal tjej över att vara ensam.

 

 

 

 

Och vem bryr sig om vad som är socialt accepterat? Ska man sitta å bry sig om vad andra nollor tycker och anpassa sig så lär man leva ett rätt hämmat och tråkigt liv.

 

 

QFT!!! Det är ju jävla nymodigheter det här med att det skulle vara "äckligt" att tända på 14-åringar. Gå tillbaka ett par hundra år och det var ju då man började bli bortgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som säger att alla 22 åringar har dåliga kroppar?

 

inget, inte jag heller... men jag följer oddsen.. kolla snittkroppen på en 22 åring så får du se i vilken viktklass du hamnar.

 

Ända anledningen att vi tror att man måste gilla äldre tjejer är att det är det som är socialt accepterat här i vår västvärld.

 

Gå tillbaka bara några hundra år, då dog de flesta innan de var 35 och tjejer börja föda barn strax efter mensen börja.

Varför tror du att tjejer kan få barn när de är unga? Varför har 16 åringar minst antal missfall(svar det är den åldern kroppen är som bäst på att föda).

 

Tyvärr så säger all biologi och historia att det är bäst att skaffa barn vid 16-års ålder, för att kunna göra det så måste man ha sex och för att ha störst chans att få en man så måste man vara snyggast. Därför är 16 åringar snyggast (åter igen gäller detta inte alla utan de flesta)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man har inte levt om man inte tröstrunkat till en bild på ett ex med tårarna strömmade nedför kinderna med winnerbäck i bakgrunden.

 

Det går ju inte att runka till nån man är kär i. Det är alldeles för fina tankar då, fantasier och runkvirke ska va nasty.

 

Detsamma gäller porrfilmer, inget jäkla lesbiskt finlir i fin ljussättning till nån syntig musik. Det ska va en skakig handycam i ett gammalt skitigt ryskt kök om det ska va nåt å ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inget, inte jag heller... men jag följer oddsen.. kolla snittkroppen på en 22 åring så får du se i vilken viktklass du hamnar.

 

Ända anledningen att vi tror att man måste gilla äldre tjejer är att det är det som är socialt accepterat här i vår västvärld.

 

Gå tillbaka bara några hundra år, då dog de flesta innan de var 35 och tjejer börja föda barn strax efter mensen börja.

Varför tror du att tjejer kan få barn när de är unga? Varför har 16 åringar minst antal missfall(svar det är den åldern kroppen är som bäst på att föda).

 

Tyvärr så säger all biologi och historia att det är bäst att skaffa barn vid 16-års ålder, för att kunna göra det så måste man ha sex och för att ha störst chans att få en man så måste man vara snyggast. Därför är 16 åringar snyggast (åter igen gäller detta inte alla utan de flesta)

 

Det var mycket som var annorlunda förut. Det du säger är ju bara lite halv cepe. En 16 åring är ffs fortfarande ett barn.

 

PS. Kan du inte bara uppfinna en tidsmaskin och åka tillbaka så du dör vid 35?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underhållande läsning om tjejer nu.

 

qft men satan va ot ^_^*

 

Det var mycket som var annorlunda förut. Det du säger är ju bara lite halv cepe. En 16 åring är ffs fortfarande ett barn.

 

PS. Kan du inte bara uppfinna en tidsmaskin och åka tillbaka så du dör vid 35?

 

woah, easy there tiger. mindre deathwishes och mer kärlek ;)

 

 

jag ska gå in med min åsikt ;) känner många som tycker 3 år yngre tjejer är för små när man är kille i åldern 16-21. men ju äldre killen blir desto yngre kan tjejen vara tycker jag, eftersom nästan alla ålderskillnad bara jämnar ut sej med åren.

 

sen kan man diskutera fram och tillbax vad som är äckligt men jag tycker nog personligen att man inte ska leta sej jättelångt ner i åldrarna och det inte är för att det uppstår känslor. sånt där omklädningsrumssnack om att "spräcka 92or" och sånt är inte okej. inte imo iaf...

 

feelings ftw ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, bara för att klargöra, så handlar diskussionen om vilken åldersklass på det kvinnliga könet man helst vill penetrera som man. Inte vilken åldersklass det är bäst att hålla intelektuella diskussioner i.

 

Alla som påstår att de inte tänder på en välsvarvad 16-åring ljuger förmdligen. Tycker dock att det är fel att vara tillsammans med en 16-åring om man är 20+ då man omöjligt ligger på samma "level" i sitt tänkande då man utvecklas otroligt mycket under de åren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...