Gå till innehåll

Emilio_15 - nya tag!


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej NV1!jag har förståelse att man en sådan fin vårdag hellre är ute och njuter av solen i synnerhet när det strular till emd inställda lektioner ...MEN: vi har faktiskt lektion 12.30-14.00! Om jag hade varit i skolan på förmiddagen, så skulle jag gladeligen skjutit biologilektionen fram, före lunch, och själv tagit ledig denna underbara soliga dag. Men skolk är skolk och ni har att tacka Malin som förhandlade fram distansstudier så att ni slipper olaglig frånvaro. ... det handlar faktiskt inte om frånvaro eller sätta ditt er, utan det handlar om att vi har en kursplanering, som var rätt så exakt utmejslad fram till sommarlovet. och den film vi skulle titta på är på tidsbegränsad utlåningstid... (troubletrouble) Er uppgift är att läsa sidorna 166-167, sida 34, sida 61 och svara på instuderingsfrågor sida 261-262 nr 1-17 i biologi-A-boken. Nästa torsdag är det nationellt prov i engelska, vår nästa biologilektion blir alltså fredag den 18 april. GÖR INTE OM DET SOM IDAG! (eller meddela mig i god tid, så slipper jag stressa!) Hälsningar fråneder bilogilärare och klassförståndare/Ulrike

 

 

"olaglig" "(troubletrouble)" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Hon är f.d. tysk trädgårdsmästare :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det du som är Hamse eller inte?

 

Om det är du, varför dyker du alltid upp på massa 5/10 bord, sätter dig men köper inte in och försvinner igen efter 10min..? Ser inget ev+ i det..;-)

 

Varför tror alla att han är Hamse? hamse är fan inte ens vinnande på 1/2...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...