MikeTime Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 För er som inte förstår så är det ju en helt vanlig smörgåstårta fast med älgkött istället för skinka, lite mer lyx http://pokerforum.nu/forum/880465-post32.html Kan sälja några kilo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 http://pokerforum.nu/forum/880465-post32.html Kan sälja några kilo.... fattas bara smörgåstårtan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 fattas bara smörgåstårtan Ja, baka får du fan i mig göra själv å Bregott finns på Ica... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Februari hittils: $32600 Januari: $3300 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Grymmaste pokerdagboken just nu på PF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Hehe nää Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Hur mycket ska du ha för coaching? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Hur mycket ska du ha för coaching? $95/h imo. special price for you !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 äh du är ju bara rungood Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 äh du är ju bara rungood Jag är alltid runbad, och det vet alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Februari , 2008 Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Jag är alltid runbad, och det vet alla! Du har ett jobbigt sätt att visa det på bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2008 Du har ett jobbigt sätt att visa det på bara :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Tack, 1/5 av vinsten är ju dock din:mrgreen: Ja jag säger ju att du är fisk i rebuys =) ;) Du klagar ju på att jag aldrig rebuyar eller gamblar 17 rebuys utan att komma ITM i senaste $33r på FTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Du klagar ju på att jag aldrig rebuyar eller gamblar 17 rebuys utan att komma ITM i senaste $33r på FTP. Haha jag är inne för typ 14-16st nu och har startstack i den (Inte ens dubblat någon gång lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 22r :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: TJUGOTVÅDOLLARSREBUY $3k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Kan du göra i ordning en starthandstabell? grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jigsaw Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Hur mycket pengar har du spelat in nu på 22r? Vilka placeringar har du kommit på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 22r :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: TJUGOTVÅDOLLARSREBUY $3k Running good elller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Kan du göra i ordning en starthandstabell? grattis! Gillar din humor:mrgreen: Nä men jag kan coacha8-) , $95/h som jag skrev till sorken kanske är förhandlingsbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Hur mycket pengar har du spelat in nu på 22r? Vilka placeringar har du kommit på? Vet inte riktigt, igår kom jag trea för 3k. Har väl plussat en bit över $20k på 22rebuys skulle jag tro =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Running good elller vad? Tycker jag inte;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 tilt, lyckades skicka "saknar dig:h:", till en kille bredvid min flickväns namn på telefonen, aja hoppas han blir glad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 tilt, lyckades skicka "saknar dig:h:", till en kille bredvid min flickväns namn på telefonen, aja hoppas han blir glad Gf huh? pic or it didnt happen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Gf huh? pic or it didnt happen! Tänker inte lägga upp bild på tjejen, inte hennes val ju. Känns inte så snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Tänker inte lägga upp bild på tjejen, inte hennes val ju. Känns inte så snällt =( Gillar din humor:mrgreen: Nä men jag kan coacha8-) , $95/h som jag skrev till sorken kanske är förhandlingsbart Coacha mig gratis så kan du få filmen The.Female.Orgasm.Explained.PDTV.XviD av mig. Men vi kan titta tillsammans för jag behöver oxå få sett den Sen ska de gå som smort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Frågade henne så det var lugnt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts