Gå till innehåll

Emilio_15 - nya tag!


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

klonka hem $18k o du kallar de misäääär?

 

Sen att du var ett missclick och typ 6%(river klonkad) ifrån ~$40k spelar mindre roll :)

 

Snacka om lyxproblem :-P

 

Bara shippa över turneringsskillzen hitåt om du tröttnat på dem 8-)

 

gg om du nu verkligen tog hem 18K (annars gg överhuvudtaget, såg statsen du har på stars/ft..såg fint ut)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka om lyxproblem :-P

 

Alltså om du sett skiten så hade du inte kallat det lyxproblem :(.

 

Att göra $18k på en dag är ju såklart jättebra men i sitt sammanhang så var det utan att överdriva bland det vidrigaste jag sett i pokersammanhang.

 

Lider fan med dig emil men försök ta nya tag nu och kom igen! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså om du sett skiten så hade du inte kallat det lyxproblem :(.

 

Att göra $18k på en dag är ju såklart jättebra men i sitt sammanhang så var det utan att överdriva bland det vidrigaste jag sett i pokersammanhang.

 

Lider fan med dig emil men försök ta nya tag nu och kom igen! :heart:

 

Ok låter inte kul :-(.

 

Någon som orkar utveckla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur missclickar man i dealsnacket? Har aldrig varit med om det så du får ursäkta moi 8-).

 

Men det där låter äckligt :-(. Får hoppas att du klonkar fett snart igen så att du tar i kapp skitet/badbeaten igår :cry:

 

gg

 

på party så är det inte support som chattar....det är en ruta som man fyller i själva siffrorna och snackar. vi hade kommit överrens om en deal där jag skulle få 38.5k...alla spelare skrev "gg, was fuun playing" osv osv. men så lyckas någon idiot missclicka på "exit" så att det stängs så att vi börjar spela. och då blir jag rivrad i allinen mot chipleadern....detv ar fyra pers kvar när detta hände och jag låg tvåa.....heheheehhhehehhehehehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var fan det mest miserabla jag nånsin läst.

 

Dock emilio, du är 16 bast, bra att du inte blir rik för snabbt. Grinda samman dina miljoner långsamt istället, +EV för personligheten!

 

Always look on the bright side of life

 

fuck you;-)

 

nej men försöker glömma detta totalt....skyfflar iväg pengarna jag "vann" till ett ställe där jag inte ser dom sen glömmer jag detta och kör på som vanligt.

Försöker bygga upp en bild av en helt vanlig söndag där jag efter massa slit backade 1.5k som vanligt:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fuck you;-)

 

nej men försöker glömma detta totalt....skyfflar iväg pengarna jag "vann" till ett ställe där jag inte ser dom sen glömmer jag detta och kör på som vanligt.

Försöker bygga upp en bild av en helt vanlig söndag där jag efter massa slit backade 1.5k som vanligt:lol:

 

Eller så använder du en del av pengarna till nåt som gör dig glad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fuck you;-)

 

nej men försöker glömma detta totalt....skyfflar iväg pengarna jag "vann" till ett ställe där jag inte ser dom sen glömmer jag detta och kör på som vanligt.

Försöker bygga upp en bild av en helt vanlig söndag där jag efter massa slit backade 1.5k som vanligt:lol:

 

Stabilt, god fortsättning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fuck you;-)

 

nej men försöker glömma detta totalt....skyfflar iväg pengarna jag "vann" till ett ställe där jag inte ser dom sen glömmer jag detta och kör på som vanligt.

Försöker bygga upp en bild av en helt vanlig söndag där jag efter massa slit backade 1.5k som vanligt:lol:

 

Tycker du verkar ha grova problem med att ta motgångar och medgångar på ett bra sätt. I det här fallet förstår jag att det är sjukt jobbigt psykiskt!

Men när det går kasst två dagar irad så raserar din värld, även om det är ganska mycket pengar även för dig, så tycker jag du borde lära dig att se det i lite längre perspektiv än dag för dag!

Tror du skulle tjäna grymt mycket på det..

 

Men wp igår, känns inge vidare nu kanske, men när du låtit det sjunka in så hoppas jag att du kan se det som den vinst det egentligen är!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på party så är det inte support som chattar....det är en ruta som man fyller i själva siffrorna och snackar. vi hade kommit överrens om en deal där jag skulle få 38.5k...alla spelare skrev "gg, was fuun playing" osv osv. men så lyckas någon idiot missclicka på "exit" så att det stängs så att vi börjar spela. och då blir jag rivrad i allinen mot chipleadern....detv ar fyra pers kvar när detta hände och jag låg tvåa.....heheheehhhehehhehehehehe

 

Fyfan vad vidrigt. Det där är bland det värsta jag hört :cry:

 

Vet att inte mycket kan få dig att må bättre, men var glad att du inte är den här killen/tjejen.

 

Finns inget att göra åt saken nu, bara att försöka glömma bort skitet och håller tummarna för att du klonkar hem hela turneringen nästa gång.

 

gg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du verkar ha grova problem med att ta motgångar och medgångar på ett bra sätt. I det här fallet förstår jag att det är sjukt jobbigt psykiskt!

Men när det går kasst två dagar irad så raserar din värld, även om det är ganska mycket pengar även för dig, så tycker jag du borde lära dig att se det i lite längre perspektiv än dag för dag!

Tror du skulle tjäna grymt mycket på det..

 

Men wp igår, känns inge vidare nu kanske, men när du låtit det sjunka in så hoppas jag att du kan se det som den vinst det egentligen är!

 

kan inget annat än att hålla med, vet inte vad jag ska svara i övrigt:)

bra skrivet iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vad vidrigt. Det där är bland det värsta jag hört :cry:

 

Vet att inte mycket kan få dig att må bättre, men var glad att du inte är den här killen/tjejen.

 

Finns inget att göra åt saken nu, bara att försöka glömma bort skitet och håller tummarna för att du klonkar hem hela turneringen nästa gång.

 

gg

 

haha det värsta för ungen är ju inte skräckminuten utan livstilten att folk inte kan se om man är tjej eller kille :D

 

tack i övrigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...