Gå till innehåll

Emilio_15 - nya tag!


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kan inget annat än att hålla med, vet inte vad jag ska svara i övrigt:)

bra skrivet iaf!

 

Nej inte så lätt att svara kanske. Men finns säkert trådar om det här på PF, kanske kan vara bra att läsa lite om ämnet?

 

Annars är det väl bara att försöka jobba med det som allt annat, iaf om du kan ha så mycket nytta av det som jag tror du kan ha!

 

Bara att leva som du gör i din ålder när du fortfarande pluggar är få förunnat! Klart mycket vill ha mer, men det kommer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom till TRE finalbord idag, men största klonken var endast 1,6k :(

Men oerhört skönt för självförtroendet att få gå långt i såpass många!

 

 

:-)

 

(33r, 33r samt $120 freeze)

 

Jo jag kan tänka mig att självförtroendet måste varit megalågt efter att ha spelat in $18k dagen innan.

 

Dagens I-lands problem;-)

 

Men snyggt jobbat! Hur är det i Hlf, du spelar ju in ganska mycket pengar, hur många känner till det på skolan mm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag kan tänka mig att självförtroendet måste varit megalågt efter att ha spelat in $18k dagen innan.

 

Dagens I-lands problem;-)

 

Men snyggt jobbat! Hur är det i Hlf, du spelar ju in ganska mycket pengar, hur många känner till det på skolan mm?

 

Hehe;)

 

Tyvärr så vet dom alla flesta om det, ångrar mig som fan att jag någonsin berättat om det...lagom kul att som 16år kallas "pokeremil":rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte bara inom en viss krets heller, ganska vanligt. Men jag fattar vad du menar ;PP;PppPPpp

Du förstår inte vad han menar. Han påstår inte att han kommit på förkortningen "imo", utan att han och hans mttdonks till polare skriver imo i varje mening till varann.

 

"PokerEmil", du ska vara glad för att du inte blir kallad för Sorken utav alla du träffar IRL. Du var ju nära på och ta det nicket från mig för ett par år sen ;). Hade mycket hellre blivit kallad för PokerRobin. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...