highbury90 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 är det någon som har några stats på popoffer? notes är också uppskattade...även betongbarn och todaro info uppskattas! Popoffer är väldigt aggro i mina stats också och väldigt svårspelad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Du och jag satt på samma bord igår med Xarsion igår, va tycker du om honom?Jag har rätt så grindiga stats på honom men han ligger rätt så mycket back i min databas! Tror han spelar väldigt mycket på fyllan, och har ganska många och långa fyllor. Nykter verkar han ganska duktig, men så fort det är helggrind så är det fyra bord och full donering typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Popoffer är väldigt aggro i mina stats också och väldigt svårspelad. Checka allt till popoffer, tillslut stoppar han in helt tom.. Enligt mig är han svenska spels sämsta reg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 är det någon som har några stats på popoffer? notes är också uppskattade...även betongbarn och todaro info uppskattas! Popoffer har på lite över 100 händer 70/64 i stats.. Så aggro är väl i underkant! Där får man betala om man vill vara med. Sitter gärna med han så länge jag inte är ur pos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 50/31/2 på popoffer på 1,2k händer, bara vänta på en bra hand och låta han bluffa bort sig typ, synar gärna feeta överbets me bara en halvbra hand så "reads weakness in BIG bets" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manhood Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Du och jag satt på samma bord igår med Xarsion igår, va tycker du om honom?Jag har rätt så grindiga stats på honom men han ligger rätt så mycket back i min databas! Har bara lirat de händerna när vi satt på samma bord som honom nu sedan jag skaffade PT. Har för mig att jag mötte honom för 6-7 månader sedan och såg honom då sen en kompetent spelare. Igår gick det iallafall inte så bra för honom Tyckte han sa -2.5k på 58 händer eller liknande... kaninmat, vad gillar ni honom? Han gillar nog möta mig verkar det som, brukar dyka upp på ett par av mina bord varje kväll. Ligger dock 1k upp mot honom så jag vet ifasen vad det handlar om Vet att han kan tilta duktigt, loosade 5k häromkvällen varav en hel del var tilt vad jag förstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Checka allt till popoffer, tillslut stoppar han in helt tom.. Enligt mig är han svenska spels sämsta reg. Så pass? Har bara 250 händer mot honom, men såklart jobbigare att möta aggrospelare än passiva när man aldrig får några händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hhenke Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 gulen, yesno och Midgarsorm är nog vinnande spelare som jag möter rätt ofta. Men Midgarsorm är rätt nitig. Gulen och yesno är svårare att spela mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Specias Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Skulle vilja tillägga: Kallebalik Pokermand (redan sagt dock) Leahan Superlena + Spelare som jag tycker är svåra att möta, har ni mött dem? Uppfattning? Rolig spelare att möta: Perka01 (provocerar riktigt mycket) Mvh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joz123 Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Möter gärna Gulen tycker det är rätt lätt och läsa av honom,bluffar ofta på rivern och bettar hårt på minsta överpar i varje gata. Kawat är också en guldgruva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Någon som har bra koll på vilka som är regulars och duktiga på 100+10 SNG? Ska precis börja spela på den nivån och det vore ju skönt att veta lite om vilka man ska akta sig för. Är det stor skillnad mellan 50+5 och 100+10? Tycker att 50+5 var helt sanslöst lätt att slå. Jag kommer nog pendla lite mellan nivåerna ett tag innan jag går över helt. Jag nickar Copshotcop, heja om ni ser mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Jag har nästan aldrig mött en bra sng spelare på svs. Att slå 200 kr nivån är riktigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Okej, namn på ett par duktiga regulars då? Annars får jag väl SC:a alla till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Har ni någon note på mig då? (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Popoffer är bland dom sämsta på siten. Ryktas om att denna kanske e dags att uppdatera om man ska tro senaste rykterna på PF !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Ryktas om att denna kanske e dags att uppdatera om man ska tro senaste rykterna på PF !! Min favvofisk har tightat till sig och spelar förmodligen vinnande poker numera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Jag har nästan aldrig mött en bra sng spelare på svs. Att slå 200 kr nivån är riktigt lätt. Lol, är tom sjukt lätt att slå 500krs imo. Men vem faan orkar grinda SNG? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Lol, är tom sjukt lätt att slå 500krs imo. Men vem faan orkar grinda SNG? Har inte lirat sng över 200 kr så vad vet jag? De sista är ju QFT hur som helst.. Sng måste ju vara tråkigare än att gå i plugget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Nu ska vi inte klanka ner på SNG, det är ett fullt legitimt sätt att tjäna pengar på. Ibland är man sugen på cash game, ibland MTT. Just nu har jag haft en period med mycket SNG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Någon som har bra koll på vilka som är regulars och duktiga på 100+10 SNG? Ska precis börja spela på den nivån och det vore ju skönt att veta lite om vilka man ska akta sig för. Är det stor skillnad mellan 50+5 och 100+10? Tycker att 50+5 var helt sanslöst lätt att slå. Jag kommer nog pendla lite mellan nivåerna ett tag innan jag går över helt. Jag nickar Copshotcop, heja om ni ser mej. den enda jag mött som är värd att nämna är AragornX (hans MM kanske är en svaghet dock då han verkade pendla friskt mellan 50-500 när jag var där o härjade)..annars kör tom jag över upp till 200nivån, o jag ser mej själv som relativt dålig på SNGs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JaseyJay Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Felixystad vet jag v<r jobbig att møta æven Guybrush.va ett tag sen jag spelade på svsp iofs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Felixystad vet jag v<r jobbig att møta æven Guybrush.va ett tag sen jag spelade på svsp iofs!! Har du ett par så är det all in mot felix. Gaybrush är ganska tråkig, nöt ner honom sakta men hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Ryktas om att denna kanske e dags att uppdatera om man ska tro senaste rykterna på PF !! Helt olika beroende på dag, några skrev att han ändrat sig helt och spelar bra, dagen efter skänkte han 2inköp till mig. Så beror nog helt på vilket humör han är på när du träffar honom.. men kan tänka mig att om han gör en mix av stilarna kan han bli riktigt grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magic_ Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 13 Februari , 2008 Rapport Share Postad 13 Februari , 2008 Någon som lirat mot Jofer ? spelade på 5-10 sitter på bb med AQh han höjer till 40 jag synar flopp Qk5h6h betar pott han höjer till 300,jag sätter inte han på triss så jag ställer in, han synar turn 8s river 6r han visar 64 och vinner ? sen fråga jag hur han kunde syna ? då skrev han att han trodde jag bluffa ? men hur f*n kan man syna med 64 iafall ? tänkte bara om det är någon annan som har mött han och hur har han spelat då isåfall Är rubriken *bad beat stories* eller Regulars på SvS ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts