Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

INFP, wikipediaartikeln stämmer sjukt bra.

 

Tydligen samma personlighet som prinsessan Diana och Aldous Huxley, hahaha.

 

Fick också INFP :)

 

Famous INFPs:

Homer

Virgil

Mary, mother of Jesus

St. John, the beloved disciple

St. Luke; physician, disciple, author

William Shakespeare, bard of Avon

John F. Kennedy, Jr

 

ROFL.

 

 

Portrait of the healer (INFP)

 

Healers present a calm and serene face to the world, and can seem shy, even distant around others. But inside they're anything but serene, having a capacity for personal caring rarely found in the other types. Healers care deeply about the inner life of a few special persons, or about a favorite cause in the world at large. And their great passion is to heal the conflicts that trouble individuals, or that divide groups, and thus to bring wholeness, or health, to themselves, their loved ones, and their community.

 

Healers have a profound sense of idealism that comes from a strong personal sense of right and wrong. They conceive of the world as an ethical, honorable place, full of wondrous possibilities and potential goods. In fact, to understand Healers, we must understand that their deep commitment to the positive and the good is almost boundless and selfless, inspiring them to make extraordinary sacrifices for someone or something they believe in. Set off from the rest of humanity by their privacy and scarcity, Healers can often feel even more isolated in the purity of their idealism.

 

(Jag skulle önska att det stämde väldigt bra :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde det for nagra manader sedan efter en trad pa Teamliquid. Blev iaf INTJ och allt stammer forbaskat bra, da gjorde jag testet som jag verkligen kanner inombords i princip. Gjorde sedan det igen for att testa hur jag projektiserar migsjalv utat och blev da INTP vilket ocksa stammer valdigt bra men inte lika mycket. Sa given INTJ med vissa drag at INTP hallet.

 

Folk i allmanhet pa internet och forum som dessa ar at IN hallet, sedan nar det kommer till analys osv som i poker och starcraft ar TJ valdigt vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) ENTJ

2) Stämmer väldigt bra även om den närliggande ENTP troligtvis beskriver mig aningen bättre, hursom blir blandningen dem emellan en nästan felfri skildring.

 

Tycker det var väldigt intressant att läsa om olika aspekter av sin personlighetstyp:

 

Personlig utveckling: http://www.personalitypage.com/html/personal.html

Relationer: http://www.personalitypage.com/html/relationships.html

Karriär: http://www.personalitypage.com/html/careers.html

Personlighetsporträtt: http://www.personalitypage.com/html/portraits.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ENTJ.

 

Inte för att det är så intressant, men Steve Jobs är i samma kategori och Jim Carrey. Gjorde ett liknande test tidigare på en rekryteringsbyrå, dock var det mkt längre och man fick 6 sidor efter man var klar som tydligt gick igenom ens personlighet. Någon som känner till något längre test på nätet som är bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

INFP, wikipediaartikeln stämmer sjukt bra.

 

Tydligen samma personlighet som prinsessan Diana och Aldous Huxley, hahaha.

 

Fick också INFP. I princip allt under rubriken Characteristics of INFPs på wikipedia stämmer. Kändes trots allt som om jag stod och vägde på rätt många frågor, så blev lite förvånad att att det var så spot on =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just att försöka få reda på vem man själv är genom att göra test på internet känns jätteviktigt. Mitt personliga favorittest är -> det här <- som kan kompletteras med -> det här <-

 

Gillar dock inte testet alla hajpar här eftersom jag fick ETJM vilket tydligen betyder att jag är Adolf Hitler, Maud Olofsson och Harold Shipman i en och samma person :-(

 

Känns ju lite orättvist att alla andra fick positiva förebilder att identifiera sig med. Nåväl, kul att ni äntligen kan sola er i glansen av er egen underbara personlighet! Eller om det bara är så att ni vältrar er i bilden av det ni vill vara. Jävla äckel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick också INFP :)

Mtp din avatar så verkar infps ha samma humor ;)

Fick också INFP. I princip allt under rubriken Characteristics of INFPs på wikipedia stämmer. Kändes trots allt som om jag stod och vägde på rätt många frågor, så blev lite förvånad att att det var så spot on =)

 

+1 :). Vet inte om healer stämmer så superbra i praktiken, fyllde i mycket angående sympati men det betyder ju inte att jag i själva verket gör något. Har iaf väldigt idealistiska värderingar så det var spot on.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just att försöka få reda på vem man själv är genom att göra test på internet känns jätteviktigt. Mitt personliga favorittest är -> det här <- som kan kompletteras med -> det här <-

 

Gillar dock inte testet alla hajpar här eftersom jag fick ETJM vilket tydligen betyder att jag är Adolf Hitler, Maud Olofsson och Harold Shipman i en och samma person :-(

 

Känns ju lite orättvist att alla andra fick positiva förebilder att identifiera sig med. Nåväl, kul att ni äntligen kan sola er i glansen av er egen underbara personlighet! Eller om det bara är så att ni vältrar er i bilden av det ni vill vara. Jävla äckel.

 

"Inte för att det är så intressant, men Steve Jobs är i samma kategori och Jim Carrey."

 

Tvåa på pucken mao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar dock inte testet alla hajpar här eftersom jag fick ETJM vilket tydligen betyder att jag är Adolf Hitler, Maud Olofsson och Harold Shipman i en och samma person :-(

 

Känns ju lite orättvist att alla andra fick positiva förebilder att identifiera sig med. Nåväl, kul att ni äntligen kan sola er i glansen av er egen underbara personlighet! Eller om det bara är så att ni vältrar er i bilden av det ni vill vara. Jävla äckel.

 

Du har fått samma personlighetstyp som Jodan och oroar dig över Hitler och Maud Olofsson? :shock:

 

Edit: Eftersom Hitler var en ENTJ antar jag att det var det du menade.

 

Mtp din avatar så verkar infps ha samma humor ;)

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåväl, kul att ni äntligen kan sola er i glansen av er egen underbara personlighet! Eller om det bara är så att ni vältrar er i bilden av det ni vill vara. Jävla äckel.

 

Ligger väldigt mycket i det. Kanske finns det dock någon som motiveras att leva upp till sin självbild när de läser om den, på samma sätt som du motiveras att stärka din ryggrad när du läser om människor med ryggrad i Atlas Shrugged.

 

Personligen känner jag att jag fått motivation från båda.

 

Edit: Eftersom Hitler var en ENTJ antar jag att det var det du menade.

 

Tror snarare han hittade på en egen för att göra sig rolig över testet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger väldigt mycket i det. Kanske finns det dock någon som motiveras att leva upp till sin självbild när de läser om den, på samma sätt som du motiveras att stärka din ryggrad när du läser om människor med ryggrad i Atlas Shrugged.

 

Personligen känner jag att jag fått motivation från båda.

 

 

 

Tror snarare han hittade på en egen för att göra sig rolig över testet.

 

lol. tycker det e så kul att alla ska försöka hitta något slags inception i allt slaktavfall skriver. till och med när han lyckas missa en bokstav eller två så ska folk försöka lägga in något slags djup i det. han skriver bra saker. men han e mänsklig ni vet! haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har du nog rätt i =) antar att en ursäkt för påhoppet kan vara på sin plats också =)

 

Förlåt slaktis!

 

Glad att se att jag blir en produkt för skämt, hoppas skämten roar andra i samma grad som de roar mig. Du var faktiskt fyndig i det första, funderade på att +1 från början men hade för mycket stolthet för att låta er tro att jag på något sätt missuppfattat ditt hån och låta er mysa åt min antagna dumhet.

 

Kan dock inte låta bli att undra var källan till din aggression mot mig ligger? Om du mot förmodan bemödar dig att svara kan du göra det i PM, lär anses OT här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ENFJ. Inte helt ute och cyklar men inte klockrent heller. 70 frågor gräver förstås inte tillräckligt djupt. ENFJ har egentligen varit en typ av människor jag tagit mycket inspiration ifrån senaste 6-7 åren; antar att det inte är helt ovanligt att det som för mig ibland bara ligger ett gäng barriärer mellan den intuitiva viljan och den intuitiva aktionen, möjligtvis resultat av till synes slumpmässiga erfarenheter, inte nödvändigtvis oöverkomliga. För några år sedan tyckte jag det var jobbigt att prata inför folk i seriösa sammanhang, idag förstår jag inte ens vad som låg i vägen - även om jag minns att jag inte gillade det och hade svårt att sätta fingret på det även då.

 

Kunde allt om hår, stod det på det andra. Läste svaren och såg att jag hade fel på nästan hälften.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just att försöka få reda på vem man själv är genom att göra test på internet känns jätteviktigt. Mitt personliga favorittest är -> det här <- som kan kompletteras med -> det här <-

 

Gillar dock inte testet alla hajpar här eftersom jag fick ETJM vilket tydligen betyder att jag är Adolf Hitler, Maud Olofsson och Harold Shipman i en och samma person :-(

 

Känns ju lite orättvist att alla andra fick positiva förebilder att identifiera sig med. Nåväl, kul att ni äntligen kan sola er i glansen av er egen underbara personlighet! Eller om det bara är så att ni vältrar er i bilden av det ni vill vara. Jävla äckel.

 

Man kan väl tycka att det är roligt utan att ta det på allvar? :)

 

Also: vilken personlighetstyp hade Dahmer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glad att se att jag blir en produkt för skämt, hoppas skämten roar andra i samma grad som de roar mig. Du var faktiskt fyndig i det första, funderade på att +1 från början men hade för mycket stolthet för att låta er tro att jag på något sätt missuppfattat ditt hån och låta er mysa åt min antagna dumhet.

 

Kan dock inte låta bli att undra var källan till din aggression mot mig ligger? Om du mot förmodan bemödar dig att svara kan du göra det i PM, lär anses OT här.

 

Tyckte också att det första var lite för roligt för att inte posta så kunde helt enkelt inte hålla mig =) Eftersom du verkar vara en såpass stark personlighet så trodde jag inte heller att du skulle ta speciellt illa upp (vilket väl också var fallet?). Det andra inlägget var väl också lite fyndigt imo så kunde inte låta bli den heller, men jag kan ju hålla med om att jag framstår som väldigt bitter. Så innan allt för många bokstavstroende fanatiker gör för vida tolkningar kan jag ju klargöra att jag verkligen inte har någonting emot dig eller speciellt många personer överhuvudtaget, helt i enlighet med resultatet på personlighetstestet ;-) Av tidigare trådar att döma så verkar vi tänka och tycka väldigt olika om saker och ting, men det är väl det som är meningen med ett forum =)

 

Det här var helt enkelt ett fall av att skämta för humorns skull. Jag hatar inte kvinnor men tycker att det är förbannat kul att skämta på deras bekostnad om du förstår liknelsen =) Den här gången blev det på din bekostnad och jag hoppas att du inte i framtiden skulle tveka att göra detsamma för mig :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...